دستگاه بسته‌بندی حبوبات و خشکبار شرکت صنعت سازان نام آور

0

اگر قصد بسته بندی محصولات غذایی همچون : حبوبات ، خشکبار ، پسته ،تخمه ، لوبیا ، عدس ، نخود یا شیرینی جاتی چون گز ، شکلات ، حاجی بادام و… را دارید شرکت صنعت سازان نام آور برای انواع محصولات دستگاه های بسته بندی مختلفی دارد که میخواهیم درباره آنها کمی توضیح دهیم.

اما اول از همه بهتر است تاریخچه بسته بندی را مرور کنیم.

بسته بندی

بسته بندی انواع مختلفی دارد ، همچنین جزء اصلی و ضروری یک محصول است.بسته بندی میتواند تاثیرگذارترین قسمت فروش یک محصول نیز باشد.

رونیکس

در قدیم بسته بندی بصورت دستی انجام میشد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، بسته بندی نیز دچار تغییر اساسی و کارها دیگر بصورت اتوماتیک ، توسط دستگاه های پیشرفته انجام میشود.امروزه بعضی از دستگاه های بسته بندی میتوانند در دقیقه 60 محصول را بسته بندی نمایند.

بدیهی است که در عصر صنعت و تکنولوژی این دستگاه ها نیز دچار تغییر شده و امروزه شاهد این هستیم دستگاه ها ، انواع بسته بندی های مختلف را در سایز های متفاوت و با سرعت های مختلف بسته بندی مینمایند.

تفاوت دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار:

دستگاه بسته بندی حبوبات با دستگاه بسته بندی خشکبار هیچ تفاوتی ندارد . به طور کل یک دستگاه هم میتواند آجیل مانند پسته بادام تخمه و … را بسته بندی نماید و هم میتوانند حبوبات را از جمله : عدس ، نخود ، لوبیا و … را بسته بندی نماید.بطور کل به محصولاتی که قابل شمارش باشند گرانولی گفته میشود که این دستگاه ها تمام محصولات گرانولی را بسته بندی مینمایند.

انواع بسته بندی برای حبوبات ، خشکبار ، شیرینی جات

1_دستگاه بسته بندی قوطی پرکن توزین دار س

اگر قصد بسته بندی محصولات بصورت قوطی را دارید به شما دستگاه قوطی پرکن توزین دار را معرفی میکنم.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک پنوماتیک میباشد وبه طول 220 ، عرض 120 ، ارتفاع 260 سانتیمتر تولید میگردد.همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 1100 کیلوگرم و در وزن 20 الی 2000 گرم بسته بندی مینماید.سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 10 تا 15 عدد متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

 

2_دستگاه بسته بندی پیمانه ای حجمی

دستگاه بسته بندی پیمانه ای حجمی ، جهت بسته بندی محصولات گرانولی مثل بسته بندی نمک و حبوبات و شکر کاربرد دارد.این دستگاه دارای سیستم کاملا اتوماتیک است و وزن کشی آن بر اساس حجم پیمانه انجام میشود.

سرعت بالای بسته بندی از مزایای این دستگاه میباشد ولی درصد خطا در وزن کشی از سیستم توزین دار بالاتر است.

3_دستگاه بسته بندی افقی ( پیلوپک)

این دستگاه دوسر پرس به دو صورت فتوسل داره و بدون فتوسل ساخته میشود.

نوع فتوسل دار برای محصولاتی که سلفون بسته بندی چاپ شده دارند کاربرد داردو نوع بدون فتوسل آن برای سلفون های بدون چاپ و حالت رگباری کاربرد دارد.

ظرفیت : 15 الی 35 بسته در دقیقه

4_دستگاه بسته بندی گرانولی توزین دار

این دستگاه مخصوص بسته بندی حبوبات و خشکبار محسوب میشود.سرعت و دقت بالا از خصوصیات این دستگاه بشمار میروند.

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک پنوماتیک میباشد وبه طول 200 ، عرض 170 ، ارتفاع از مخزن تا کف زمین با احتساب چرخها 290 سانتیمتر تولید میگردد.همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 1600 کیلوگرم و در وزن 20 الی 2000 گرم بسته بندی مینماید.سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 10 تا 25 عدد بسته متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

 

صنعت سازان نام آور

با این 4 دستگاه بسته بندی میتوان حجم زیادی از محصولات مختلف را بصورت های مختلف بسته بندی نمود.این دستگاه های با توجه به نیاز شخصی شما قابل طراحی و تولید است. همچنین این دستگاه ها از طرف شرکت صنعت سازان دارای 1 سال گارانتی قطعات و 15 سال خدمات پس از فروش است.و دارای گواهینامه های معتبری همچون Nicert آلمان ، CE اروپا و استانداردملی ایران است.

شما میتوانید این دستگاه ها و تمامی دستگاه های ساخته شده را در محل نمایشگاه دائمی شرکت بازدید نمایید.

آدرس کارخانه :

کرج ، کلیومتر 5 اتوبان کرج – قزوین ، خروجی کمالشهر (بهارستان) اولین کارخانه از سمت راست ، پلاک 12

تلفن:

۰۲۶۳۴۷۱۳۹۴۵

۰۲۶۳۴۷۰۵۰۰۸

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.