انواع قفسه فروشگاهی و فانتزی

0

امروزه فروشگاه ها و مراکز خرید جز شلوغ ترین مکان ها محسوب می شوند و مراجعه کنندگان متعددی دارند. لذا برای این که شرایط خرید لذت بخشی برای مصرف کننده فراهم شود از تجهیزات مختلفی باید استفاده شود. قفسه ها یکی از نظم دهنده های فروشگاه ها، سوپرها، هایپرها، منازل و ادرات محسوب می شوند. انواع قفسه فروشگاهی و فانتزی در قفسه کرج عرضه می شود که در این مقاله به معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم.

قفسه فروشگاهی

همان طور که ذکر شد از قفسه های مختلفی برای نظم و ترتیب فروشگاه ها استفاده می شود. به قفسه های فروشگاهی قفسه فلزی سوپر مارکتی نیز می گویند که نقش مهمی در افزایش بازخورد مثبت از سوی مشتریان دارند. علاوه بر موارد ذکر شده به دلیل تنوع بالای کالا و اجناس با کمک قفسه ها می توان چیدمان و دکور فروشگاه را سامان داد. قفسه فروشگاهی به مدل های مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به معرفی چند نمونه پرکاربرد از آن ها می پردازیم:

  • قفسه فروشگاهی دیواری
  • قفسه فروشگاهی دو طرفه
  • قفسه فروشپاهی یک طرفه

قفسه فروشگاهی دیواری

یک نمونه از انواع قفسه های پرکاربرد، قفسه فروشگاهی دیواری می باشد که در ابعاد متفاوتی و متناسب با نیاز فروشگاه تهیه می شود. علاوه بر استفاده در فروشگاه ها از این مدل قفسه ها در انباری، بایگانی ادارات و … استفاده می شود. در ساخت قفسه های فروشگاهی دیواری از فلز استفاده می شود و دارای پایه های محکمی هستند که باعث می شود توانایی بالایی در تحمل وزن زیاد را داشته باشد.

رونیکس

قفسه فروشگاهی یک طرفه

قفسه فروشگاهی یک طرفه به مدل خود ایستا معروف است و نقش مهمی در درست کردن مسیرها و راهروهای فروشگاه دارد که فضای چشم نوازی را به وجود می اورند. قفسه های یک طرفه دارای پایه های ال یا همان خود ایستا می باشند.

قفسه فروشگاهی دو طرفه

یک مدل دیگر از انواع قفسه های فروشگاهی نوع دو طرفه می باشد. قفسه فروشگاهی دو طرفه مناسب استفاده در وسط فروشگاه ها، کتابخانه ها و نمایشگاه ها هستند. این مدل قفسه ها نقش مهمی در استفاده بهینه از فضا را برعهده دارند و از ویژگی های مثبت آن ها حمل راحت و آسان آن ها می باشد.

قیمت قفسه فلزی سوپر مارکتی

 

قفسه فانتزی

قفسه فانتزی به قفسه مشبک طبقه معروف است، این مدل قفسه حمل و جا به جایی آسانی دارند، سبک هستند، قیمت مناسب دارند و در رنگ بندی های متنوع و زببایی تولید می شوند. از قفسه های فانتز در منازل، محیط کار و فروشگاه ها استفاده زیادی می شود. لازم به ذکر است که قفسه فانتزی از دو بخش به شرح زیر تشکیل شده است:

  • قفسه مشبک
  • اتصال قفسه مشبک

قفسه مشبک

قفسه مشبک یک بخش از قفسه فانتزی محسوب می شود و در سایزهای مختلف تولید می شود. لازم به ذکر است که بدنه قفسه مشبک ترکیبی از آهن مفتول و پلاستیک می باشد که در رنگ ها مختلفی از قبیل زرد، آبی، قرمز و سبز تولید می گردد. از این قفسه ها به عنوان کتابخانه، جا کفشی و جای گلدان استفاده می شود.

اتصال قفسه مشبک

اتصال قفسه مشبک یکی از اجزای قفسه های فانتزی است و دارای شیارهایی می باشد که برای نصب و مونتاژ قفسه های مشبک استفاده می شود. اتصال قفسه که بست نیز خوانده می شود از جنس پلاستیک مرغوب است که ضد ضربه می باشد و در رنگ های مختلف متناسب با سلیقه مصرف کننده تولید می شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.