فروش ویژه اقساطی  کنسول های بازی در فروشگاه اینترنتی آترامارت

0

کنسول‌ بازی ، همواره مهم‌ترین بخش از صنعت بازی‌های ویدیویی بوده و دستگاه‌های الکترونیکی که خاطره نسل‌های مختلفی را ساخته و تاریخچه بازی‌های ویدیویی را نگارش کرده‌ است .

بدون شک اگر این کنسول‌ها نبودند تاریخ بازی‌های ویدیویی به این صورت شکل نمی‌گرفت و نسل‌های بازی معنا و مفهومی نداشت. آتاری، میکرو یا مینی کامادور، سگا، نینتندو با خاطرات نوستالوژیک خود و ورود سونی به بازار بازیهای ویدیویی سیر تحول این محصولات هیجان انگیز در دنیا را رقم زده است.جدیدترین نسل این محصولات پلی استیشن 5 است که قرار است در اواخر سال 2020 (بنا بر ادعای کارکنان شرکت سونی ) به بازار عرضه گردد.اما برای برای خرید و مشاهده قیمت پلی استیشن 4 میتوانید به فروشگاه اینترنتی آترامارت مراجعه نمایید.

رونیکس

فروشگاه اینترنتی آترامارت به‌عنوان یکی از تخصصی ترین فروشگاهای فروش کالای دیجیتال در زمینه فروش موبایل، لپ‌تاپ، دوربین دیجیتال، تبلت، گجت، قطعات کامپیوتر، سیستم‌های اسمبل شده، پرینتر، فکس، کنسول بازی و کلیه لوازم جانبی دیجیتال است و همواره سالیان متوالی است که سهم به‌سزایی در ایجاد این خاطرات جذاب برای مشتریان خود داشته است و یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فروش کنسول‌های بازی بوده است.

در همین راستا آترامارت برای رفاه حال مشتریان و ایجاد توان خرید برای تمام اقشار جامعه علاوه ‌برارائه بهترین قیمت کنسول بازی امکان خرید نقدی و اقساطی با شرایط ویژه را نیز فراهم کرده است.

در بخش کنسول‌های بازی آترامارت انواع کنسول‌های بازی مایکروسافت (Xbox)، سونی (PlayStation) و نینتندو (Nintendo) و کلیه لوازم جانبی کنسول های بازی به‌صورت نقد و اقساط دردسترس مشتریان است. که از ویژگی‌های این بخش می‌توان به بهره‌مندی از خدماتی همچون ضمانت تعوض کالا، گارانتی معتبر، اصالت کالا، نصب بهترین و جدیدترین بازی های روز دنیا روی کنسول‌های بازی به درخواست مشتری، مشاوره رایگان انتخاب کنسول بازی از زبده ترین کارشناسان و ارسال سریع اشاره کرد.

خرید ویژه اقساطی کنسول‌های بازی آترامارت

جهت خرید اقساطی پلی استیشن بعد از بررسی دقیق کنسول بازی و انتخاب گزینه مناسب فقط کافی است که سری به فروشگاه اینترنتی آترامارت قسمت کنسول بازی بزنید و با چند کلیک ساده در هر زمان و مکان کالای مد نظر خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا و با یکی از روش‌های (چک، سفته، گواهی کسرازحقوق یا کارت‌های اعتباری ایران رنتر) با شرایطی ویژه تا 24 ماه اقساط انتخاب کنید و مقابل در منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی آترامارت علاوه‌بر دفتر فروش دارای دفتر خدمات با به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و مجوز رسمی اتحادیه فناوران رایانه تهران است که خدماتی بسیار ویژه برای مشتریان آترمارت ارائه می‌دهد.

همچنین آترامارت تاکنون به‌عنوان تأمین‌کننده کالابا شرکت‌ها و سازمان های مختلفی همکاری داشته است و آمادگی خود را جهت همکاری در فروش نقدی و اقساطی با تمام شرکت‌ها وسازمان‌ها اعلام می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.