ساخت بنر و تیزر تبلیغاتی با پروژه آماده افتر افکت و موکاپ فتوشاپ

0

خودتان بنر یا تیزر تبلیغاتی کسب‌و‌کارتان را بسازید

همه‌ی ما می‌دانیم که تبلیغات موثر و باکیفیت برای موفقیت هر کسب‌و‌کاری لازم است، اما این را هم می‌دانیم که تولید محتوای حرفه‌ای برای تبلیغات، مثل ساخت ویدیو، عکس، بنر، موشن یا تیزر تبلیغاتی، هزینه‌های زیادی در پی خواهد داشت، و بدیهی است که با یک تیزر یا بنر هم کاری از پیش نخواهیم برد و در بازه‌های زمانی مختلف به تبلیغات جدید و به‌روز نیاز داریم؛ با این شرایط چکار می‌توان کرد؟ آیا راهی وجود دارد که با کمترین هزینه، هم تبلیغات با کیفیتی تولید کنیم و هم هر‌وقت که خواستیم تیزر و بنر جدیدی بسازیم؟

با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که خودتان می‌توانید به راحتی برای کسب‌و‌کارتان بنر یا تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای بسازید، و با کمترین هزینه در هر زمانی که می‌خواهید آن را به‌روز کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با استفاده از پروژه آماده افتر‌افکت

رونیکس

افتر‌افکت یکی از آن نرم‌افزارهای ترسناکی است که احتمالا وقتی برای اولین بار آن را باز می‌کنید، بلافاصله آن را خواهید بست! زیرا بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. که البته حق هم دارد، با توجه به کارهای بزرگی که می‌توان با افتر‌افکت انجام داد باید هم نرم‌افزار پیچیده‌ای باشد؛ اما نگران نباشید، شما می‌توانید با استفاده از پروژه‌های آماده افتر‌افکت، که توسط افراد با تجربه و حرفه‌ای تولید شده، به سادگی و فقط با جایگزین کردن نام و توضیحات کسب‌و‌کار خود و کشیدن و رها کردن چند عکس و ویدیو در محیط نرم‌افزار، تیزر و انیمیشن‌های نفس‌گیر و ماندگاری بسازید.

پروژه آماده افتر‌افکت چیست؟

شاید سالها طول بکشد تا بتوانید به افتر‌افکت مسلط شوید و با کمک آن یک تیزر یا انیمیشن خوب بسازید، اما خبر خوب این است که افراد متخصصی وجود دارند که با ساخت قالب‌های آماده، به ما کمک می‌کنند تا در وقت صرفه‌جویی کنیم و از تجربه‌ی چندین ساله‌ی آنها برای ساخت یک تیزر با کیفیت بهره ببریم.

آنها قالب‌هایی متحرک، متنوع و حرفه‌ای می‌سازند که تمام عناصر آن قابلیت تغییر و تعویض دارد، و تنها کاری که شما باید انجام دهید تغییر اجزای آن مثل عکس، متن، آرم و غیره است.

هیچ یک از این قالب‌های آماده شبیه به هم نیستند و می‌توانید با مراجعه به کتابخانه‌ی ما به هزاران قالب و پروژه ی آماده افتر افکت دسترسی داشته باشید.

چطور از پروژه‌های آماده افتر‌افکت استفاده کنیم؟

ویرایش و کار با پروژه‌های آماده در افتر‌افکت کار چندان سختی نیست اما معمولا برای هر پروژه و قالب، یک دستورالعمل و راهنما به همراه پروژه وجود دارد، که روند کار را به شما توضیح می‌دهند؛ این دستورالعمل ها به شما خواهند گفت که به چه عواملی برای تغییر هر بخش نیاز دارید، چه نوع فونتی لازم است، عکس‌ها باید چه فرمت و سایزی داشته باشند و از چه موسیقی یا جلوه‌های صوتی‌ای باید استفاده کنید. به کمک این دستور‌العمل‌ها که برای هر قالبی متفاوت هستند، ساخت یک تیزر تبلیغاتی، مثل حل کردن یک پازل با تقلب است!

فوتیج ویدیویی یا استوک فوتیج چیست و چه کاربردی در افتر‌افکت دارد؟

برای ساخت یک تیزر حرفه‌ای، غیر از عکس و موزیک که به راحتی پیدا می‌شوند، به ویدیو هم نیاز دارید، اما همانطور که می‌دانید ساخت ویدیو هم نیازمند وقت و هزینه‌ی زیادی است؛ به همین خاطر به جای اینکه خودتان ویدیو تولید کنید، می‌توانید از استوک فوتیج یا ویدیو فوتیج‌ها استفاده کنید.

فوتیج‌ها ویدیوهایی از پیش آماده هستند که به صورت خام و بدون ویرایش عرضه می‌شوند؛ این ویدیوها معمولا کوتاه و صامت هستند که در لوکیشن‌های مختلف با موضوعات متنوع ضبط می‌شوند. برای مثال اگر بخواهیم دریا، جنگل یا یک جاده را در تیزرمان نمایش دهیم، می‌توانیم از استوک فوتیج‌ها استفاده کنیم.

با بررسی موارد بالا متوجه شدیم که با دانلود پروژه آماده افتر‌افکت و دانلود فوتیج ویدیویی، می‌توانیم به راحتی و با کمترین هزینه یک تیزر تبلیغاتی بسازیم. در ادامه خواهید فهمید که چطور با استفاده از موکاپ‌ها می‌توانیم بنرهای تبلیغاتی بسازیم.

ساخت بنر تبلیغاتی با استفاده از موکاپ فتوشاپ

فتوشاپ کارخانه‌ی خلاقیت نامحدود است، هیچ‌وقت به پایان نخواهد رسید و همیشه طرح بهتری در آن وجود دارد؛ اما ایجاد طرح‌های متنوع و خلاقانه، حتی توسط طراحان حرفه‌ای، نیازمند تجربه و زمان زیادی است، پس اگر دریایی از طرح‌ها و ایده‌های مختلف وجود داشته باشد که توسط هزاران طراح از سراسر جهان، ساخته و پرداخته شده، آیا می‌توانیم آن را نادیده بگیریم؟ مطمئنا جواب این سوال منفی است، چون حتی طراحان با تجربه هم برای صرفه‌جویی در وقت و استفاده از طرح‌های متنوع، نمی‌توانند موکاپ‌ها را نادیده بگیرند.

موکاپ به زبان ساده یک فایل و قالب آماده‌ی گرافیکی و لایه باز است که تمام اجزای آن قابل ادیت و تغییر است؛ به طور کلی موکاپ‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین رنگ، سایز و سبک‌نمایش را مثل یک طراح حرفه‌ای برای ساخت یک بنر زیبا و تاثیر‌گذار انتخاب کنید.

پس دقیقا مثل استفاده از پروژه‌های آماده افتر‌افکت، می‌توانید با استفاده از موکاپ‌ها و فقط با کشیدن و رها کردن عکس، و تغییر رنگ و متن، به راحتی برای کسب‌و‌کارتان، بنر، لوگو، پوستر یا آرم‌های مختلف بسازید و مطمئن باشید که چیزی از یک کار حرفه‌ای کم ندارد.

روزانه میلیون‌ها موکاپ متنوع در موضوعات مختلف توسط طراحان در سراسر جهان تولید و عرضه می‌شود که می‌توانید در کتابخانه موکاپ ما به آنها دسترسی داشته باشید.

جمع بندی: همین حالا ساخت بنر یا تیزرتان را شروع کنید

شاید تا بحال بخاطر قیمت زیاد طراحی تیزر یا بنر تبلیغاتی، هیچ تبلیغی به صورت حرفه‌ای برای کسب‌و‌کار خود انجام نداده باشید، اما دیگر نباید وقت را از دست داد؛ پس همین الان فتوشاپ و افتر‌افکت را بر روی لپ‌تاپ‌تان نصب کنید و با جستجو در بین هزاران موکاپ فتوشاپ و پروژه آماده افتر‌افکت در وب‌سایت خلج ‌اف‌ایکس، بهترین طرح و ایده را برای ساخت تبلیغات اختصاصی خود انتخاب کنید و جذاب‌ترین تیزر یا بنر‌ها را بسازید.

همچنین اگر به تلویزیون شهری یا تابلو روان نیاز دارید یا برای تغییر متن تابلوهای روان به متخصص احتیاج دارید، می‌توانید در خلج اف ایکس ثبت سفارش کنید و بهترین‌ها را با مناسب‌ترین قیمت دریافت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.