5 ویژگی مهم هتل اسپیناس پالاس تهران که باید بدانید

0

برای اینکه به سراغ رزرو یک هتل خاص بروید، باید از قبل برای خود دلایلی داشته باشید. اولویت های شما می تواند شامل موقعیت مکانی هتل، قیمت آن، امکانات و خدمات و مسائلی از این دست شود. حتی هدفتان از سفر هم در این انتخاب نقش دارد. ممکن است در حال برنامه ریزی برای یک سفر کاری باشید یا بالعکس برای گشت و گذار دل به جاده زده باشید. این موضوع باعث می شود تا برخی امکانات هتل برایتان مهم تر بوده و برخی دیگر در درجه دوم اهمیت قرار بگیرند. یکی از هتل هایی که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود را در لیست هتل های محبوب مسافران کاری و غیرکاری جای داده، هتل اسپیناس پالاس تهران است. کدام ویژگی ها؟ با جااینجاس همراه شوید تا بیشتر از این هتل محبوب تهران بدانید.

کمی بیشتر در مورد هتل اسپیناس پالاس

پیش از اینکه به سراغ 5 ویژگی مهم هتل اسپیناس پالاس تهران که باید بدانید، برویم؛ بهتر است بگوییم: اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره و نوساز است که در سال 1394 متولد شده است. این هتل یک حلقه از زنجیره هتل های اسپیناس است که روی تپه های شمال تهران در منطقه سعادت آباد خودنمایی می کند. 20 طبقه این هتل مجلل 400 واحد اقامتی و مجموعه ای از امکانات و خدمات دیگر را در خود جای داده که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

1-هتل اسپیناس پالاس واحدهای اقامتی متنوعی دارد

همه دوست دارند که دستشان در انتخاب اتاق یا سوئیت مورد نظر خود باز باشد. مثلا بتوانند ظرفیت اتاق، دکوراسیون و طراحی داخلی، امکانات، نمای اتاق و چیزهایی از این دست را مطابق خواست و سلیقه شان انتخاب کنند. به نظر می رسد در هتل اسپیناس پالاس این خواست مهمان ها نادیده گرفته نشده است. چطور؟ نگاهی به واحدهای اقامتی هتل گویای این موضوع است. یعنی شما هم می توانید در هتل، اتاق رزرو کنید و هم سوئیت. حتی در انتخاب نوع اتاق و سوئیت هم آنقدرها که باید، به شما قدرت انتخاب داده شده است.

رونیکس

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

بیاید به اتفاق هم قدم به اتاق های متنوع هتل اسپیناس پالاس بگذاریم:

اتاق دبل استاندارد

اتاق دبل استاندارد همانطور که از نام آن پیداست، یک تخت دونفره را در خود جای داده و این یعنی اتاق ظرفیت دو نفر را دارد. اتاق های دبل 35 متر مربع مساحت داشته و علاوه بر نورگیر و دلباز بودن، به امکانات رفاهی لوکس مجهز هستند. برای مثال می توان به میزکار، تلویزیون IP، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به دوش و وان اشاره کرد. وسایل و خدماتی که برای پذیرایی از شما در این اتاق ها تعبیه شده اند نیز شامل سرویس چای و قهوه رایگان، مینی بار و یخچال، صبحانه رایگان سلف سرویس و روم سرویس 24 ساعته می شوند. اینکه اتاق شما در کدام طبقه هتل باشد، چشمتان به چشم انداز زیبای شهر یا کوه های شمال تهران روشن می شود.

اتاق توئین استاندارد

اتاق های توئین استاندارد از خانواده اتاق های استاندارد هتل هستند. تنها تفاوت این اتاق ها به نوع دبل آن در تختخواب است؛ یعنی در اتاق توئین استاندارد شما از دو تخت یک نفره یا سینگل بهره مند خواهید شد. حتی متراژ اتاق هم همان 35 متر مربع است. بنابراین در این اتاق ها هم شما به امکانات زیر دسترسی خواهید داشت:

  • تلویزیون IP با کانال های ماهواره ای
  • اینترنت پرسرعت
  • صندوق امانات
  • مینی بار و یخچال
  • روم سرویس 24 ساعته
  • صبحانه سلف سرویس رایگان
  • سرویس چای یا قهوه رایگان

اتاق خانوادگی رویال

اگر تعدادتان از دو نفر بیشتر است یا خانواده ای با بچه های کوچک هستید، اتاق خانوادگی رویال گزینه مناسبی برای شما است. چرا؟ این اتاق ها نسبت به اتاق های استاندارد، جادارتر هستند و 45 متر مربع مساحت دارند. یک تخت بزرگ هم در آنها قرار داده شده و امکانات نیز کامل و جامع است. مثلا شما به تلویزیون IP 55 اینچی، میزکار، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، صبحانه سلف سرویس، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار و یخچال و سرویس چای و قهوه رایگان دسترسی خواهید داشت. ضمن اینکه حمام و سرویس بهداشتی نیز مانند سایر اتاق ها به دوش و وان مجهز است.

اتاق بالکن دار رویال خانوادگی

حالا به سراغ اتاق های رویال خانوادگی می رویم که فضای اضافه هم در اختیار شما قرار می دهند: یک بالکن 5 متری. به غیر از این بالکن جادار و دوست داشتنی، سایر امکانات و خدمات همان است که در اتاق های رویال خانوادگی پیش بینی شده است: صبحانه سلف سرویس، روم سرویس 24 ساعته، سرویس چای و قهوه رایگان، مینی بار و یخچال، میزکار جادار و اینترنت پرسرعت. البته برای خیلی ها همین که پنجره اتاق به کوه های البرز باز می شود هم یک موهبت بزرگ است.

اتاق های بیزینس

پیشتر در مطلب بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری کدامند، از هتل اسپیناس پالاس نام بردیم. شاید دلیل را بتوان در اتاق های بیزینس هتل جستجو کرد. این اتاق ها که در طبقه آخر هتل قرار گرفته اند، از معماری متفاوتی هم برخوردار هستند. پنجره های آنها بلند است و از سقف تا زمین امتداد دارد و این فضای اتاق را برای انجام امور اداری مناسب می کند. اینترنت رایگان، میزکار، روم سرویس 24 ساعته، سرویس چای و قهوه رایگان، سرویس بهداشتی و حمام مجهز، تلویزیون IP و صندوق امانات در این اتاق ها هم دیده می شود.

سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهران

همانطور که می دانید سوئیت ها چیزی فراتر از یک اتاق هستند که خود از چند اتاق تشکیل شده اند. حالا سری هم به سوئیت های متنوع هتل اسپیناس پالاس می زنیم:

سوئیت جونیور

سوئیت های جونیور کوچک ترین سوئیت های هتل به لحاظ وسعت هستند، 55 متر مربع مساحت دارند و یک تخت دبل در آنها قرار داده شده. از امکانات این نوع سوئیت علاوه بر نورگیر و دلباز بودن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روم سرویس 24 ساعته
  • صبحانه سلف سرویس رایگان
  • تلویزیونIP 55 اینچی
  • صندوق امانات
  • مینی بار و یخچال
  • اینترنت پرسرعت
  • میزکار

سوئیت رویال

سوئیت رویال هتل اسپیناس پالاس چیزی کم از خانه ندارد. متراژ این اتاق ها به 125 متر مربع می رسد و یک اتاق نشیمن به همراه دو اتاق خواب دارند. با وجود یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره که در اتاق های خواب قرار گرفته اند، این سوئیت برای یک اقامت خانوادگی ایده آل است. امکانات سوئیت های رویال هم مشابه سایر واحدهای هتل است؛ یعنی روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه رایگان، مینی بار، یخچال، اینترنت پرسرعت و خدماتی از این دست.

سوئیت پرزیدنت

قبل از هر چیز باید بگوییم که سوئیت های پرزیدنتال بهترین سوئیت های هر هتلی هستند. هتل اسپیناس پالاس هم از این قاعده مستثنی نیست. سوئیت های پرزیدنت این هتل بین 195 تا 200 متر مربع مساحت دارند. در چنین فضای جاداری اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق مهمان طراحی شده و در اتاق ها نیز دو سرویس بهداشتی جداگانه وجود دارد. علاوه بر امکاناتی که در سایر واحدها دیده می شود، دسترسی به امکانات لوکس دیگری هم برای شما مهیا شده؛ از جمله دوش جداگانه، حمام و جکوزی، میز مینی بار مجلل و فرش های دستباف در کف اتاق. به عبارت ساده تر این سوئیت ها چیزی کم از خانه ندارند و نمای زیبای آنها به کوه های شمال تهران بر زیبایی آنها افزوده است.

سوئیت پرزیدنت پالاس

پرزیدنت پلاس سوئیت اختصاصی هتل اسپیناس پالاس است که بیشتر شبیه یک واحد آپارتمان لوکس و مبله است تا اتاق یک هتل. دو اتاق خواب بزرگ و جادار به اضافه اتاق نشیمن، بالکن و پنجره هایی که رو به ساختمان های بلند شهر باز می شوند؛ از جمله ویژگی های این سوئیت به شمار می روند. در سوئیت پرزیدنت پالاس همچنین صندلی ماساژ، تردمیل، میز ناهارخوری شش نفره، تلویزیون و سرویس چای و قهوه رایگان تعبیه شده است. روم سرویس نیز 24 ساعته در خدمت شما است و اینترنت پرسرعت کار شما را راحت تر می کند.

سوئیت اسکای

از سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس تهران تا آسمان راهی نیست. این سوئیت ها در طبقه آخر هتل هستند و بزرگ ترین اتاق آن به شمار می روند. امکانات سوئیت نیز به بهترین شکل ممکن تعبیه شده است؛ از تردمیل و تخت ماساژ گرفته تا میز غذاخوری 12 نفره، میز کار، میز مینی بار، اینترنت پرسرعت، صبحانه سلف سرویس و صندوق امانات. سوئیت های اسکای یک اتاق خواب، یک اتاق کار و یک سالن مستقل دارند و بالکن بزرگ آنها جان می دهد برای دورهمی های خانوادگی.

2-هتل اسپیناس پالاس موقعیت مکانی خوبی دارد

موقعیت مکانی هتل چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. در مورد هتل اسپیناس پالاس این موضوع یک مزیت منحصر به فرد به شمار می رود. چطور؟ هتل در سعادت آباد و انتهای بزرگراه یادگار امام قرار گرفته و این یعنی از دود و دم و آلودگی شهر تهران از آن خبری نیست. به علاوه کافیست پنجره اتاق ها را باز کنید تا چشمتان به جمال کوه های سر به فلک کشیده البرز باز شود و این خود امتیاز بزرگی است.

نکته دیگر دسترسی آسان از هتل به مکان های مهم است. مثلا اگر بخواهید از هتل به نمایشگاه بین المللی تهران یا برج میلاد بروید، تنها 14 دقیقه زمان نیاز دارید. ضمن اینکه پارک ژوراسیک هم در همسایگی شما است و دانشگاه تهران، سالن همایش های صدا و سیما و میدان آزادی هم حداکثر 20 دقیقه با شما فاصله دارند.

3-هتل اسپیناس پالاس به خوبی از شما پذیرایی می کند

پذیرایی خوب فقط در امکانات اتاق ها خلاصه نمی شود. اینکه چه غذایی را در چه فضایی میل می کنید هم اهمیت دارد. در اسپیناس پالاس این مسئولیت مهم به عهده کافی شاپ ها و رستوران های هتل گذاشته شده است:

رستوران دیبا

اولین چیزی که رستوران دیبا به مهمانان خود عرضه می کند، معماری و دکوراسیون خارق العاده آن است. آراستگی و چیدمان میز و صندلی ها در ترکیب با شیشه های رنگی فضایی دلنشین خلق کرده اند؛ فضایی که غذاهای سنتی و ایرانی آن را کامل می کنند. اگر به این رستوران می روید، دمنوش معروف پالاس را فراموش نکنید.

رستوران لاتون

صندلی های فیروزه ای رنگ رستوران لاتون، معماری لوکس و مدرن و غذاهای فرنگی متنوع خیلی ها را به صرف غذا در آن ترغیب می کند. در لاتون انواع غذاهای گوشتی، پاستا، سوپ، سالاد، غذاهای دریایی و حتی دسر و نوشیدنی با هنر دست بهترین آشپزها و سرآشپزها روی میز شما قرار می گیرد.

کافه سان ست

اگر دوست دارید میان وعده ها، کیک ها و دسرهای خوشمزه را در یک فضای صمیمی میل کنید یا اینکه هنگام خوردن غذا چشمتان به تهران زیبا بیفتد، کافه سان ست را امتحان کنید. این کافه زیبا در لابی هتل قرار گرفته و بالکن آن یک نمای تماشایی به تهران و کوه های آن دارد. ضمن اینکه طعم های خوشمزه سرو شده در این کافه با موسیقی زنده و آرامش بخش آن همخوانی عجیبی دارند.

اسکای لانژ

برای آنهایی که به جای ترس، از ارتفاع لذت می برند؛ اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس بهترین انتخاب است. می توانید به آخرین طبقه هتل بروید، بر بام تهران بنشینید و از یک منوی فوق متنوع غذاهای متفاوتی را برای شام تان سفارش دهید؛ غذاهایی مانند مرغ ترش ایرانی، توماهاک، نسل جدید فسنجان، تحولی نو از شیشلیک، نودل تایلندی یا گیوزا ژاپنی. در اسکای لانژ نوشیدنی ها و دسرهای حیرت آوری هم سرو می شود.

4-هتل اسپیناس پالاس به سلامتی و تفریح شما اهمیت می دهد

وقتی می گوییم هتل اسپیناس پالاس به سلامتی شما اهمیت می دهد، منظورمان چیست؟ یک مرکز سلامتی مجهز و منحصر به فرد که در طبقه منفی 3 هتل قرار گرفته و خدمات لوکسی را به شما ارائه می دهد؛ خدماتی مثل:

  • باشگاه سلامتی که استخر، سونا، جکوزی و اتاق بخار دارد. اگر می خواهید حرفه ای تمرین کنید، مربیان شخصی هم به کمک شما می آیند
  • درمان های لوکس اسپا که با کمک درمانگرهای حرفه ای و آموزش دیده انجام می شوند و حس خستگی را از تن شما می زدایند

    5-هتل اسپیناس پالاس میزبان جشن ها و جلسه های کاری شما است

شکوه هتل اسپیناس پالاس تنها در سوئیت های آن جلوه گر نمی شود. سالن کنفرانس هتل نیز گنجایش بیش از هزار نفر را دارد و با امکانات مدرن خود بهترین مکان برای برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و گردهمایی ها بزرگ است. از امکانات این سالن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ناهار، پذیرایی و سرو قهوه
  • پروژکتور، میکسر صدا و پخش کننده ویدئو
  • موسیقی
  • اینترنت
  • صفحه نمایش سریع
  • میکروفون های سیمی و بیسیم
  • کرایه تاکسی و شاتل

از حال و هوای جلسات رسمی و کاری که بیرون بیایم، به تالارها و سالن های پذیرایی هتل می رسیم. سالن های امیران، های ما، پارس، گرند و ایوان شکوه یک جشن لوکس را برای شما به ارمغان می آورند. علاوه بر ظرفیت بالا؛ طراحی لوکس و منحصر به فرد، منوی غذای متنوع و استفاده از تجربه متخصصان موجب شده تا بهترین جشن ها در این سالن ها برگزار شود.

رزرو هتل اسپیناس پالاس در جااینجاس

اگر آنچه گفتیم به شما اطلاعات لازم در مورد هتل اسپیناس پالاس را داده؛ می توانید برای رزرو هتل به یک سامانه معتبر مانند جااینجاس مراجعه کنید. در صفحه هتل اسپیناس پالاس ما تصاویری از امکانات هتل، جزئیات قیمت، قوانین و نظرات کاربران را با شما به اشتراک گذاشته ایم. به علاوه شما می توانید فاصله هتل تا مکان های مورد نظر خود را در روی نقشه ببینید و بر اساس اطلاعات تکمیلی، قوانین ورود و خروج و قوانین کنسلی دست به انتخاب بزنید.

منبع: سایت رزرو هتل جااینجاس

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.