چطور از طریق برترمهاجر از نتیجه لاتاری مطلع شویم؟

1

مشاهده نتایج لاتاری 2021 آمریکا یا گرین کارت آمریکا در تاریخ 17 خرداد ماه سال 1399 اعلام می گردد.نتایج گرین کارت آمریکا مرتبط به افرادی میباشد که از تاریخ 2 اکتبر تا 5 نوامبر 2019 ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.متقاضیان گرین کارت بعد از ثبت نام لاتاری برتر مهاجر کد رهگیری Confirmation number دریافت کرده که با این کد باید نتیجه این قرعه کشی را متوجه شوند. در ضمن برای راحتی کسانی که در لاتاری ثبت نام کرده اند مجموعه برترمهاجر یک سامانه ای رو فراهم کرده که از طریق اون میتونن در لاتاری ثبت نام کنند و از نتیجه آن با خبر بشوند .در ادامه این مطلب آموزش استفاده از این سامانه رو قرار دادیم.

نحوه چک کردن نتیجه لاتاری :

قدم اول : وارد سامانه استعلام لاتاری برتر مهاجر شوید

برای مشاهده نتایج لاتاری می توانید لینک زیر رو در آدرس بار مرورگرتان وارد کنید و یا روی دکمه زیر کلیک کنید.

رونیکس

Bartarmohajer.com/checkdv

وارد کردن اطلاعات فردی در فرم استعلام نتیجه لاتاری

بعد از ورود به صفحه درخواست استعلام نتیجه لاتاری اولین بخش همان طور که در تصویر می بیند مشخصات فردی و ثبت نامی شماست. این اطلاعات در فایل pdf یا برگه نهایی ثبت نام شما قرار گرفته است. همچنین ممکن است برای شما پیامک شده باشد و یا در کنترل پنل کاربری که در برترمهاجر دارید ممکن است موجود باشد.

انتخاب سال ثبت نام لاتاری مثل 2022 یا 2021

در بخش اول باید دوره ای از لاتاری که در آن شرکت کرده اید را انتخاب کنید..در نظر داشته باشید همیشه سال ثبت نام برای دوره 2 سال بعد در لاتاری میباشد برای مثال اگر شما در سال 2020 در لاتاری ثبت نام کرده اید در واقع شما در قرعه کشی لاتاری 2022 شرکت داده شده اید. برای فهمیدن اینکه شما در کدام دوره لاتاری شرکت داده شده اید کافی است 4 رقم اول کد رهگیری یا Confirmation Number را مشاهده نمایید. البته سیستم به صورتی هست که اگر کد رهگیری را وارد کنید خودکار سال لاتاری شما را تنظیم میکند

آموزش مشاهده نتایج لاتاری

در بخش اول مطابق اطلاعاتی که هنگام ثبت نام لاتاری دادید نام و نام خانوادگی با حروف لاتین وارد کنید.

بعد از تکمیل ثبت نام یک کد رهگیری Confirmation number به شما داده میشود که باید در فرم وارد کنید

نحوه چک کردن نتیجه لاتاری

 

اگر کد Confirmation number خود را گم کرده اید می توانید آدرس ایمیلی که ثبت نام خود را با آن انجام داده اید وارد بدهید.

 

 

حال باید تاریخ تولد خودتان را به میلادی وارد کنید که البته میتوانید از روی پاسپورتتان ببینید

در نهایت باید شماره موبایل معتبر وارد کنید چرا که نتیجه به این شماره موبایل ارسال میشود

قدم نهایی پرداخت هزینه:

اگر از طریق برترمهاجر در لاتاری ثبت نام کردید ، برای استعلام جواب آن نیاز به پرداخت هزینه ای نیست و بعد از ثبت درخواست نتیجه پس از استعلام برای شما پیامک میشود و اگر از طریق برترمهاجر ثبت نام نکرده اید میبایست هزینه چک کردن نتیجه را پرداخت کنید و بعد از پرداخت نتیجه برای شما پیامک خواهد شد و در ضمن در پنل کاربری شما نیز در دسترس خواهد گرفت

لاتاری گرین کارت چیست؟

لاتاری یکی از قرعه کشی های مشهور دنیا که مربوط به کشور آمریکا میباشد از سال 1990 اجرایی شده است و به واسطه این قرعه کشی افرادی که شرایط اخذ ویزا دارند میتوانند ویزای آمریکا و گرین کارت این کشور را دریافت کنند.شاید کمتر کسی را خواهید یافت که رویایی مهاجرت به آمریکا را را در سر نداشته باشد.لاتاری یکی از ارزانترین و آسان ترین روشهایی میباشد که شما به صورت کاملا قانونی میتوانید به صورت دائم اقامت آمریکا را دریافت کنید.در قرعه کشی لاتاری فردی که برنده میشود بعد از برسی اینکه آیا شرایط لازم را دارد یا خیر میتواند برای خود و حتی خانواده اش ویزای آمریکا را دریافت کنند و به این کشور مهاجرت نمایند.

مهاجرت موضوعی میباشد که در دنیا همیشه از آن صحبت میشود.مهاجرت یعنی سفر از مکانی به مکان دیگر برای بهبود شرایط زندگی که این بهبود اوضاع به میتواند شامل تمامی موارد باشد برخی برای امنیت بیشتر به کشورهای دیگر مهاجرت میکنند برخی برای اوضاع اقتصادی خوب کشور مقصد و یا یافتن شغلی بهتر و برخی نیز برای تحصیل به کشورهای که شرایط بهتری را دارند مهاجرت میکنند.در کشور ایران بیشتر درخواست های مهاجرت مرتبط به کشورهای کانادا، آلمان و استرالیا میباشد که عمدتا برای تحصیل و یافتن شغلی بهتر به این مقصد ها مهاجرت میکنند.برای مهاجرت شما باید شرایط لازم را داشته باشید تا بتوانید در کشور مقصد حضور پیدا کنید که شرایط لازم شامل سن قانونی شما، شرایط مالی و نوع حرفه ای که در آن مهارت دارید میباشد که مجموعا این موراد همراه با سایر موضوعات دیگر باعث میشود شما بتوانید قانونی به کشورهای دیگر مهاجرت نمایید.

اگر در لاتاری برنده شده اید چه کاری باید انجام دهید؟

اگر جزو افراد خوش شانسی میباشید که لاتاری را برنده شده اید در صورتی که مایل باشید میتوانید پروسه پیگیری را به برتر مهاجر بسپارید.

تعداد برندگان و تعداد گرین کارت های صادر شده چه قدر است؟

تعداد ویزای های مطابق طیق قوانین آمریکا هر سال 55 هزارتا میباشد که حدود 50 هزار ویزا مرتبط به لاتاری بوده و بین این افراد تقسیم میشود.لازم است بدانید نهایتا هر کشور تنها هفت درصد از این ویزاها را دریافت میکند که کشور ایران سالانه 7% را به خود اختصاص داده است به نوعی سالانه بیش از 3500 نفر از کشور ایران از طریق لاتاری به آمریکا مهاجرت میکنند.اما باید توجه کنید تعداد برنده های لاتاری در ایران سالانه بیشتر از 4500 نفر میباشد و در این بین حدود 1000 این شانس را از دست خواهند داد که تنها به کشور آمریکا مرتبط نمیباشد و اگر شرکتی کار اخذ ویزای شمارا در دست بگیرد میتواند این امر را برای شما با موفقیت انجام دهد.اگر شما تمامی شرایط لازم مهاجرت به آمریکا و شرایط اخذ ویزا را داشته باشید میتوانید این ویزا را دریافت کنید در غیر این صورت این ویزا به شما تعلق نمیگیرد و نفر بعدی وارد پروسه اخذ خواهد شد. البته برای کسانی که در سال 2020 ثبت نام کرده اند به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن کنسولگری ها تعداد کمتری صادر خواهد شد.

گرین کارت آمریکا چه مزایایی را دارد؟

زندگی در آمریکا کشوری که از تمامی کشورهای دنیا در آنجا زندگی میکنند ، کار در آمریکا یکی از مهمترین مسئله مهاجرت به آمریکاست شما میتوانید در این کشور با توجه به مهارتی که دارد کار مناسب خود را پیدا کنید پایه حقوق یک کارگر در آمریکا ساعتی 10 دلار میباشد ، اسپانسر ، درخواست سیتیزن شیپ (شهروندی ) شما رسما به عنوان شهروند آمریکا به شمار خواهید رفت ، دارابودن حق تحصیل و دریافت کمک هزینه تحصیلی ( تحصیل در کشور آمریکا جزو مسائلی میباشد که کمتر کسی را خواهید یافت مایل به ادامه تحصیل در این کشور نباشد حتی افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت میکنند در کنار کار به ادامه تحصیل خواهند پرداخت ، داشتن شماره ملی که این شماره باعث خواهد شد شما رسما دارای کد شناسایی در این کشور باشید.

چگونه میتوانیم در لاتاری ثبت نام کنیم؟

هر کسی در کشور ایران میتواند برای لاتاری ثبت نام کند.ثبت نام این کار برای همه مجاز بوده و دولت آمریکا هیچ هزینه ای را دریافت نخواهد کرد.اما پروسه ثبت نام دارای حساسیت خاص خودش میباشد که اگر به درستی انجام نشود قطعا ثبت نام شما با مشکل مواجه خواهد شد.شما میتوانید با درخواست از سایت برترمهاجر مراحل ثبت نام خود را به این گروه حرفه ای بسپارید تا کارهای لازم و مروبط به ثبت نام لاتاری شمارا با نهایت دقت انجام دهند.

مگر لاتاری کنسل نشده بود ؟

خیر ، برنامه لاتاری گرین کارت همچنان هست و ایرانیان نیز میتوانند در آن شرکت کنند ، فقط برای شهروندان ایران در مسیر اخذ ویزا مدارک بیشتری مورد نیاز است

اطلاعات تماس مجموعه برترمهاجر

اینستاگرام : bartarmohajer

تلگرام : bartarmohajer

پشتیبانی تلگرام و واتساپ : 09123458035

شماره تماس : 02177500359

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. علی رضا آزادی می‌گوید

    امیدوارم من جزو برنده های این دوره باشم