نکاتی که باید برای خرید رژلب بدانید

0

خرید رژلب یکی از جذاب ترین خریدهای محصولات آرایشی است که در میان خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد. فرقی نمی کند خرید رژ لب آنلاین باشد یا بصورت حضوری از فروشگاه لوازم آرایش. زیرا بسیاری از خانم ها از سن کم تا مسن ترین آن ها از رژلب بعنوان کاربردی ترین محصول آرایشی یاد می کنند. رژ لب در واقع یکی از اجزاء اصلی لوازم آرایشی و حتی آرایش صورت است زیرا شما حتی اگر بهترین آرایش را هم داشته باشید بدون داشتن رژ لب روی لب های خود تمام زیبایی شما زیرسوال خواهد رفت. رژلب موجب شادابی و زیبایی چهره شما شده و جذابیت خاصی به صورت می بخشد.

نکات استفاده از رژ لب

شاید این طور به نظر برسد که استفاده از رژلب کار سختی نیست و تنها کافی است در محدوده پوست لب ها از آن استفاده کرد. اما در اصل استفاده از این محصول جذاب نیازمند رعایت نکاتی کلیدی و کوچک است تا ماندگاری و زیبایی رژلب روی لب ها چندین برابر شود. در ادامه به معرفی این نکات همچون زیرسازی، لایه برداری، چرب کردن لب و …. می‌پردازیم:

– ابتدا به میزان نرمی لب های خود دقت کنید. اگر پوست لب های شما خشک است توصیه می کنیم آب زیاد بنوشید. جهت رفع خشکی و ترک لب ها می توانید از وازلین استفاده کنید. رژلب روی لب های ترک خورده تصویر زیبایی بر چهره شما ایجاد نخواهد کرد.

رونیکس

– لب های خود را همچون پوست صورت باید لایه برداری کنید. در فرآیند لایه برداری، پوست های مرده لب ها از بین رفته و لب هایی زیبا و جذاب برای شما ایجاد می کند.

– یکی از لوازم آرایشی مکمل رژ لب، خط لب است. برای خرید خط لب لازم است به نکاتی توجه کنید که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد. داشتن آرایش لب زیبا نیازمند استفاده صحیح از خط لب است. کشیدن خط لب موجب می شود لب هایی خوش فرم تر داشته باشید و همچنین از بیرون زدن رژلب از ناحیه لب ها جلوگیری می کند. به توصیه آرایشگران حرفه ای بهتر است خط لبی که انتخاب می کنید با رژلبتان همرنگ بوده و تناسب رنگی داشته باشد.

– در این مرحله باید یک رنگ مناسب رژ لب را انتخاب کنید. رژلبی که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. اگر پوستی سفید و روشن دارید بهتر است از رژلب با رنگ های صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز استفاده کنید. اگر پوست شما تیره است از رژلب هایی به رنگ بنفش، قهوه ای و یا حتی جیگری استفاده کنید. در وبلاگ میس و مستر راهنمای کامل انتخاب رژلب برای هر رنگ پوستی موجود است.

– فرم لب ها در انتخاب رنگ رژلب تأثیر مستقیم دارند. اگر لب های شما فرم نازک دارد باید رژ لب های براق و رنگ روشن انتخاب کنید. اما اگر لب های بزرگ و قلوه ای دارید بهتر است از رژلب های تیره و مات استفاده نمایید.

از آنجاییکه رژلب ها به صورت مایع، جامد و پالتی توسط برندهای مختلف آرایشی تولید می شوند بهتر است از برندی معتبر و حدالامکان گیاهی رژلب تهیه کنید. زیرا رژلب تنها لوازم آرایشی است که با بزاق دهان و مستقیماً با داخل بدن ارتباط دارد. اگر از رژلب های فیک استفاده کنید ممکن است در طول روز مواد مضرر زیادی را به بدن خود وارد کنید. مارک های معتبر و با کیفیت را می توانید به راحتی و با قیمت مناسب در سایت میس و مستر خریداری کنید.

رژلب های کرمی دارای پوشش دهی مناسبی هستند و ماندگاری بسیار خوبی دارند و لب های شما را برجسته تر نشان می دهند. از این رنگ رژلب برای موقعیت های مختلف می توان استفاده کرد. رژلب های شفاف برخلاف رژلب های کرمی پوشش دهی مناسبی ندارند تنها لب های شما را شفاف تر نشان می دهند. این نوع رژلب برای آرایش روزمره و جلوگیری از خشکی لب ها مناسب است.

رژلب های مات یکی از محبوبترین انواع رژ لب در بین خانم ها هستند که بیشترین پوشش دهی و ماندگاری را روی لب ها دارند. البته برخی از انواع رژلب مات موجب مقداری خشکی در سطح لب ها می شود.

رژلب های مایع شامل سه نوع براق کننده، حجم دهنده و مات کننده هستند. رژ لب براق کننده موجب براق شدن لب ها شده و مانع از خشکی لب ها می شود. رژلب های حجم دهنده همانگونه که از نامش پیداست موجب حجم دهی لب های شما می شود. رژلب های مایع مات کننده هم موجب مات شدن لب ها خواهند شد.

استفاده از هرکدام از انواع رژلب کاملاً بسته به سلیقه شما دارد تنها نکته ای که در انتخاب رژلب بسیار اهمیت دارد این است که رنگ و نوع آن را با توجه به موقعیت مکانی و زمانی که قرار است در آن قراربگیرید، انتخاب کنید. برای خرید رژلب توصیه می کنیم از مراکز معتبر این خرید را انجام دهید تا از اصل بودن و سالم بودن محصول اطمینان یابید.

ما در سایت میس و مستر سعی داریم بهترین برندهای رژ لب را با توجه به اصل بودن آن ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای پاک کردن رژلب نیز از روی لب های خود می توانید از انواع روغن های خانگی مانند روغن نارگیل، وازلین و شیر پاک کن استفاده کنید. البته پاک کننده های مخصوص جهت پاک کردن رژ لب از روی لب ها وجود دارد که در وب سایت میس و مستر می توانید آن ها را خریداری کنید.

یکی از مواد مضر تشکیل دهنده رژلب سرب است که عامل ایجاد سرطان می باشد. اما جالب است بدانید رژلب های بدون سرب نیز وجود دارد. در رژلب های بدون سرب رنگدانه های طبیعی به میزان زیادی وجود دارند که به آن ها اکسیدهای آهن می گویند. اکسید آهن از معدن استخراج شده و ضرری برای بدن ندارند. در واقع رژ لب های بدون سرب از اکسیدهای آهن تشکیل می شوند. این رنگدانه های طبیعی طی فرآیند اکسیداسیون کنترل، تمام آلودگی های خود را از دست می دهند و از این رو هیچ ضرری برای بدن ندارند.

مزایای رژلب

از مهمترین مزیت های رژ لب افزایش زیبایی چهره هر فرد است. به گونه ای که حتی بدون داشتن هیچ آرایشی استفاده از رژلب می تواند تأثیر زیادی در زیبایی چهره شما داشته باشد و اگر از رنگ های متناسب با رنگ پوست خود و کم رنگ استفاده کنید زیبایی طبیعی به چهره شما می دهد. با استفاده از رژلب می توان تمامی نواقص لب را در آرایش برطرف نمود و لب هایی زیبا و خوش فرم برای خود ایجاد کرد. بسیاری از رژلب های ارگانیک دارای مواد طبیعی و روغن های گیاهی و مواد ویتامینه هستند که موجب برطرف شدن خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها می شوند. رژلب را می توان علاوه بر رنگ دهی لب ها گاهی اوقات به جای رژگونه و یا سایه چشم نیز استفاده نمود. تنها مشکل رژ لب سرب درون آن است که امروز رژلب های بدون سرب این مشکل را نیز برطرف کرده و خیال خانم ها را برای استفاده از انواع رژلب راحت تر نموده است. برای خرید رژلب گیاهی و بدون سرب به فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر مراجعه کنید.

توصیه می کنیم رژلب همرنگ و متناسب با نوع آرایش و مکانی که قرار است در آن جا حاضر شوید انتخاب کنید و برای هر مکان خاص از رنگ مناسب آن استفاده نمایید. رژ لب همان اندازه که می تواند در زیبایی چهره شما تأثیر داشته باشد به همان اندازه در صورت استفاده نادرست می تواند زیبایی و ظرافت طبیعی چهره شما را از بین ببرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.