11 پیشنهاد برای آماده سازی داماد قبل از روز عروسی

0

روز عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای هر زوجی میباشد که برای خوب سپری شدن این روز باید برنامه ریزی خوبی داشت. نکات ابتدایی که باید رعایت کنید مربوط به حفظ آرامش در این روز میباشد چون مهمترین عامل میباشد. عامل تعیین کننده بعدی انتخاب مرکز زیبایی آقایان مناسب برای دامادها میباشد و خدمات زیبایی که میتوانند در این روز استفاده کنند.

مردها هیچ تصوری از اینکه چطور میتوانند موهایی زیباتر و پوستی سرحال تر داشته باشند، ندارند. اگرچه امروزه مراکز زیبایی برای آقایان وجود دارد که خدمات زیبایی تخصصی آقایان ارائه بدهند اما داماد باید نکاتی را درباره زیبایی و سلامت خود بداند.

زودتر بخوابید

شب قبل از عروسی زودتر بخوابید تا بتوانید زودتر از خواب بیدار شوید. گوشی خود را فراموش کنید و بدون گوشی به رخت خواب بروید. در شب قبل از عروسی تاریک و کم نور بودن محیط در ساعات قبل از خواب به ذهن و بدنتان کمک میکند تا برای خوابی خوب آماده شوید.

رونیکس

زمانی را برای مدیتیشن کنار بگذارید

یکی از راه هایی که میتوانید آرامش بیشتری بدست بیاورید مدیتیشن می‌باشد. از تکنیک بهبود تنفس برای مدیتیشن استفاده کنید. آسوده، با ستون فقرات کشیده و شانه‌های ریلکس شده بنشینید، روز عروسی‌تان را تجسم کنید؛ لباس عروسی‌تان، موهایتان، گل‌ها. بعد با چهار شماره هوا را داخل دهید و هفت شماره نفستان را نگه دارید و بعد هوا را به آرامی با هشت شماره بیرون دهید. این کار را سه بار تکرار کنید. هم‌چنین می‌توانید از اپلیکیشن‌های مدیتیشن، مانند headspace استفاده کنید. آموزش های یوگا پیج اینستاگرام هم میتواند به شما در زمینه مدیتیشن و تسلط بر ضمیر ناخودآگاه شما کمک کند.

بر ضمیر ناخودآگاه خود مسلط شوید

تمام انسانها، باورها و ترس هایی دارند که تو ضمیر ناخودآگاه شان دفن شده و از پیشرفت اونها تو زندگی جلوگیری میکنه، پس خیلی مهمه که درک کنیم ذهن یا ضمیر ناخودآگاه چیه؟ تا در روز عروسی هرجه بیشتر تمرکز داشته باشیم و بر ضمیر ناخودآگاه خود مسلط باشیم. البته تسلط بر ضمیر ناخودآگاه فرایندی بلند مدت می‌باشد که باید در طول زمان با انواع تکنیک های تسلط بر ضمیر ناخودآگاه آشنا باشید.

از یک چک لیست استفاده کنید

یک چک لیست از مواردی که در روز عروسی ممکن است فراموش کنید و باید انجام دهید تهیه کنید. این موضوع باعث آرامش خاطر شما خواهد شد و مطمئن خواهید بود که هیچ چیز را فراموش نکرده‌اید. همچنین آرامش شما به همسر شماهم القا خواهد شد و هیچ نگرانی ای به او وارد نخواهد شد.

روز خود را زودتر از قبل شروع کنید.

از آنجایی که روز عروسی روز حساسی می‌باشد روز خود را زودتر از سایر روزها شروع کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل و اتفاق از پیش برنامه ریزی نشده ای بتوانید قبل از اینکه دیر شود از زمان اضافه خود استفاده کنید تا تمام امورات را مدیریت کنید.

وقت اضافه در این روز عروسی به شما کمک میکند تا همه امور را طبق برنامه ریزی انجام دهید.

صبحانه بخورید

حتما صبحانه ای سرشار از پروتئین، ویتامین ها و کربوهیدرات ها بخورید احتمالا فرصت چندانی برای نهار کاملی نخواهید داشت، پس باید با یک صبحانه کامل انرژی کافی برای روز خود تامین کنید. بیدار شدن زود هنگام و صبحانه ای متعادل انرژی لازم را برای شما تامین خواهد کرد.

زیبایی پوست خود را جدی بگیرید.

اگر آن دسته از آقایانی هستید که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت نمیدهند باید به شما بگوییم که از همین امروز برای روز عروسی خود به فکر سلامت پوست خود باشید. حداقل از 1 ماه زودتر روز عروسی مراحل جوانسازی پوست صورت خود را بگذرانید.

اگر پوست صورت شما دارای لکه می‌باشد میتوانید با روش های مختلف جوانسازی پوست مثل کربوکسی تراپی، لایه برداری پوست به روش میکرودرم و … پوست خود را برای روز عروسی سالم و بی نقص نگه دارید.

میتوانید از پروتز مو استفاده کنید

مدل مو اگر مشکل ریزش مو دارید یا احساس میکنید مدل موی شما اعتماد به نفس لازم را به شما نمیدهد میتوانید از پروتز مو استفاده کنید. پروتز مو روش ترمیم مو می‌باشد که با استفاده از موهای طبیعی ساخته شده است و به صورت کاملا طبیعی با چسب های ارگانیک پروتز مو روی سر شما نصب می‌شود.

پروتز مو اعتماد به نفس حیرت آوری به شما می‌دهد و هیچ کس متوجه اینکه موهای واقعیتان نیست نخواهد شد. اگر میخواهید در روز عروسی پروتز مو نصب کنید پیشنهاد میکنیم حداقل یک هفته زودتر اقدام به نصب پروتز مو کنید تا چالش های احتمالی آنرا بدانید.

حداقل یک جلسه برای مانیکور پدیکور رزرو کنید

مانیکور پدیکور برای زیبایی آقایان در روز عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است همچنین مانیکور پدیکور برای سلامت ناخن و پوست شما اهمیت زیادی دارد به نوعی حفظ شخصیت شماست. مانیکور و پدیکور به شما کمک می کند تا از شر پوست خشک و مرده دست و ناخن خلاص شوید. مانیکور پدیکور پوست دست شما را تازه و یک دست میکند. تفاوت مانیکور و پدیکور در این است که مانیکور برای زیبایی دست ها می‌باشد و پدیکور برای زیبایی و سلامت پاها می‌باشد.

 

گریم داماد در روز عروسی در مرکز زیبایی آقایان

خدمات زیبایی گریم داماد

گریم داماد در روز عروسی باید بسیار ظریف و حرفه ای باشد به صورتی که هیچ کس متوجه گریم شما نشود و کاملا طبیعی باشد. در عین حال باید زیبایی شما با همسرتان در روز عروسی همخوانی داشته باشد و در عکس ها در یک سطح باشید پس بهتر است به یک استایلیست حرفه ای و با تجربه در مرکز زیبایی هوپو مراجعه کنید.

 

تغییر سبک زندگی

روز عروسی شما میتواند انقلابی بزرگ در سبک زندگی تان باشد، می‌توانید بعد از روز عروسی سبک زندگی خود را به کل تغییر دهید. اما فراموش نکنید بهتر است این تغییرات را یک ماه زودتر شروع کنید تا در ذهن شما نهادینه شود. هر روز مقدار بیشتری آب بنوشید و سیگار را برای یک ماه کاهش دهید و یک هفته قبل از عروسی سیگار را ترک کنید.

سایر خدمات زیبایی که میتوانید در مرکز زیبایی دریافت کنید

برخی از خدمات زیبایی که میتوانید در مرکز زیبایی آقایان دریافت کنید:

  • خدمات فیشیال صورت
  • لایه برداری پوست با میکرودرم
  • کیوسوییچ
  • ویتامینه و کراتینه مو
  • جوانسازی پوست
  • بوتاکس صورت آقایان

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.