فروشگاه اینترنتی قیمت تشک

0

فروشگاه اینترنتی قیمت تشک با بهترین قیمت ها و سرویس حمل رایگان و فوری در تهران. ما در فروشگاه اینترنتی قیمت تشک تنها تشک و محافظ تشک به صورت تخصصی عرضه میکنیم. همچنین میتوانید از ما در زمینه خرید تشک مشاوره های تخصصی بگیرید.

فروشگاه اینترنتی قیمت تشک

– – – – – gheymattoshak.ir – – – – –

1623-953-0912

رونیکس

 

چه محصولاتی در قیمت تشک عرضه می شود؟

ما در قیمت تشک به صورت تخصصی به فروش تشک های تخت خواب مشغول هستیم

بهترین محصولات بازار را در کنار هم آورده ایم که بتوانید از بین آنها مدل مناسب خود را پیدا کنید.

 

تشک زست

تشک زست یکی از مطرح ترین تولید کنندگان تشک در ایران می باشد که کمتر کسی ممکن است نام این تشک را تا کنون نشنیده باشد.

زست از سال 1394 در ایران فعال شده و تشک هایی در 3 دسته تولید می نمایید:

  1. تشک های فنر منفصل Pocket Spring
  2. تشک های فنری متصل Bonnel Spring
  3. تشک های فوم طبی Medical Foam Structure

 

محصولات زست در رده تشک های لوکس بازار ایران بوده و رده قیمتی بالای متوسط دارند.در این سال ها سعی کرده ایم تا با کاهش هزینه ها بتوانیم قیمت ها در پایین ترین سطح آن به بازار عرضه کنیم تا برای مصرف کننده در این شرایط اقتصادی کمکی باشیم. قیمت تشک رویا از نمونه های آن است. می توانید قیمت های مارا مقایسه نمایید.

 

تشک رویا

تشک رویا از تولیدکنندگان مطرح تشک در ایران است که پیشتاز عرضه تشک به بازار است. این شرکت قدیمی و خوشنام با دسته محصولات تشک، محافظ تشک، تشک مهمان، تخت باکس و بالش یکی از فعالان تولید منسوجات خانگی و کالای خواب است. در زمینه تولید تشک رویا بیش از 15 مدل تشک در بیش از 7 سایز به بازار عرضه میکند. برای انتخاب مدل مناسب به راهنمای خرید تشک بروید.

 

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب نیازی به معرفی ندارد و همه افراد تشک تخت را با نام خوشخواب می شناسند. خوشخواب قدیمی ترین تولید کننده تشک ایران با بیش از 70 سال فعالیت در این صنعت است. خوشخواب محصولاتی در زمینه کالای خواب اعم از : تشک، اشم مهمان، محافظ تشک، بالش، تخت باکس و ملزومات دیگر کالای خواب به بازار عرضه می کند. تشک های خوشخواب در بیش از 10 مدل در 9 سایز مختلف به بازار عرضه می شود. برای انتخاب بهتر مطلب راهنمای خرید تشک را بخوانید.

 

چرا از فروشگاه اینترنتی قیمت تشک خرید کنم؟

فروشگاه اینترنتی قیمت تشک عرضه کننده برندهای مطرح تشک در ایران به همراه محافظ تشک آنهاست. تخصص ما تشک تخت خواب است. می توانید روی کمک ما برای خرید بهترین تشک که مناسب خودتان باشد روی ما حساب کنید. ما بیش از مدل تشک از چندین برند مطرح داریم که تنوع بسیار خوبی را برای خرید در اختیار شما می گذارد ما با استقاده از تخصص خود و تجربه بیش از 3 سال فعالیت و نظرات مشتریان می توانیم با گرفتن اطلاعات از شما به شما بهترین پیشنهاد را بدهیم. همینطور با جمع کردن بهترین برندها و قیمت های مناسب سعی در جلب نظر مشتریان خود داریم.

 

شیوه‌های ارسال و حمل و نقل در فروشگاه اینترنتی قیمت تشک

حمل سفارش شما

نخوه ارسال به مقصد و سفارش بستگی دارد. در فروشگاه اینترنتی قیمت تشک روش های مختلفی بر همین اساس به صورت سیستمی به شما پیشنهاد می شود که میتوانید بر اساس زمان مورد نظر و هزینه تصمیم به انتخاب هریک از گزینه های مورد نظر بگیرید.

حامل های ما شامل ماشین حمل و پیک و پست برای شهر تهران و شهرهای همجوار استان تهران هستند.

برای شهرها و استان های غیر همجوار امکان انتخاب بین پست، تحویل به باربری و تیپاکس وجود دارد. شما می توانید نسبت به تحویل به هر شعبه باربری در تهران اقدام نمایید.

کافیست نام، آدرس و شماره تماس باربری مورد نظر را برای ما در متن پیام در خواست های خود وارد نمایید.

برگشت محصول

در صورت برگشت محصول به هر دلیلی و با هماهنگی خدمات پس از فروش، می‌بایست بسته به مبدا ارسال اقدام به ارسال نمایید. در تهران امکان برگشت بوسلیه ماشین‌های حامل وجود دارد که می‌توانید درخواست برگشت محصول همراه با ماشین حمل را از بخش خدمات پس از فروش درخواست نمایید. بدیهی است هزینه های حمل برگشت محصول به عهده مشتری است.

برگشت یا تعویض محصول ؟!

 

تعویض محصول

در فروشگاه اینترنتی قیمت تشک امکان تعویض محصول خریداری شده با هر محصول از هر برندی امکانپذیر است اما به دلیل ماهیت بهداشتی بودن کالای خواب، تنها پذیرفتن برگشت محصولاتی که پلمپ و بسته بندی آنها دست نخورده باشد تا 48 ساعت پس از خرید امکانپذیر است. بدیهی است در موقع تحویل محصول، باید پلمپ و بسته بندی مطابق شرکت تحویل مشتریان شود.

در درصورت پیشامد خطا از جمله در انتخاب سایز و … و باز شدن پلمپ تشک می‌بایست با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید. با هماهنگی با شرکت تولید کننده و اخذ هزینه حمل، تعویض رویه‌ها و پلمپ مجدد در صورت امکان هرگونه خدمات را وظیفه خود می‌دانیم.

 

برگشت محصول:

درصورت وجود مشکل در بسته بندی محصول و شکل ظاهری در هنگام تحویل محصول، می‌توانید از حامل درخواست برگشت و جایگزینی با محصول سالم را داشته باشید بدیهی است در این شرایط زمان تحویل ممکن است ساعاتی به تعویق بیافتند.

در صورت اینکه از خرید خود پشیمان شده‌اید یا هر دلیل دیگری، در صورت باز نشدن و باز نشدن پلمپ، تا 48 ساعت پس از تحویل محصول می‌بایست با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا اقدامات لازم صورت پذیرد. با پرداخت هزینه‌های حمل، محصول را می‌توانید برگردانده و ظرف 48 ساعت مبلغ عودت داده می‌شود. بدیهی است در صورت عدم پرداخت هزینه‌های حمل، قیمت تشک خود را محق می‌داند قبل از عودت وجه، هزینه‌های حمل را کسر و سپس باقیمانده را به حساب واریز نماید. همچنین طبق قوانین از حسابی که پرداخت انجام شده است برای واریز وجه استفاده خواهد شد و هیچ خساب دیگری قابل قبول نیست.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.