چگونه تشک رویال ترکیبی از هنر و صنعت است؟

0

استفاده از تشکی با مزایای بهداشتی و خواب و استراحت بر بستری سالم و با کیفیت مسلّماً برای همه ما مطلوب است. مزیت‌هایی که از این رهگذار نصیب کاربران چنین بستری می‌شود رضایت و تندرستی را همزمان به اتاق خواب هدیه خواهد کرد. اما این روال هنگامی که با زیبایی هنر و توان بالای تکنولوژی و صنعت در هم بیامیزد به اوج خواهد رسید. با ما در مطالعه این مطلب همراه باشید تا مشخصات محصولی از این دست را با هم بررسی کنیم.

رویال: از آغاز تا اکنون…

پروژه تاسیس شرکت رویال از همان ابتدای راه با انگیزه‌های کار و خدمات‌رسانی و عرضه محصولاتی برای آسایش و راحتی هموطنان همراه بود. بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در قالب ماشین‌آلات پیشرفته و کادر مجرب و کارآزموده نیز در همین راستا صورت گرفت. و با گذشت سالها در همین مسیر رشد نمود. تا امروز که تشک رویال منازل بسیاری از ما با خوشنامی و کیفیت حضور دارد.

تشک رویال: آمیزه‌ای از هنر و صنعت!

محصولات کالای خواب تنها به لحاظ زیبایی و لذت بصری که نصیب کاربران می‌کنند دارای اهمیت نیستند. تأثیر آنها در تکمیل دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب گرچه بسیار پررنگ و عمیق اما همه ماجرا نیست. بلکه مهمتر از آن وجود فاکتور سلامتی و خواص مدیکال علمی در این محصولات است. که آنها را دارای اعتبار نزد مشتریان می‌نماید.

رونیکس

از زمان ظهور انقلاب صنعتی و پس از آن و با آمیختگی بیش از پیش علوم با یکدیگر از یکسو و ترکیب این دو با هنر از سوی دیگر تحولاتی شگرف در عرصه صنایع کاربردی هنر به وقوع پیوست. رشد روزافزون صنایع مدرن از سطوح بالا آغاز و در دوران معاصر با شیبی تند راه خود را به خانه‌های تک تک مردم باز کرد. استفاده عموم مردم از فن‌آوری‌های پیشرفته که تا پیش از آن در انحصار طبقه اشرافی قرار داشت به عنوان نماد و نشانه قرن حاضر شناخته شد. که از بارزترین دلایل آن پیامدهای وقوع انقلاب صنعتی از جمله افزایش شهرنشینی و به تبع آن رشد روزافزون کارخانجات و اوج‌گیری دامنه بازار عرضه و تقاضا بود. افزایش جمعیت شهری همراه با بالا رفتن درآمد سرانه افراد و ترغیب مردم به زندگی لوکس و تجملاتی این بازارها را رونق بخشید. و به دنبال آن و در قدم‌های بعدی کاربران این تولیدات خواستار کالاهایی باز هم پیشرفته‌تر ‌شدند. تا آنجا که بازار رقابت بین برندهای معتبر عملاً شکل گرفت و با ورود به قرن جدید افق‌های تازه‌ای را در زمینه رقابت اقتصادی بر روی بازارهای جهانی گشود.

در روند این ظهور و بروز صنایع بزرگ، کالای خواب به عنوان محصولاتی که بیشترین ساعات فراغت و استراحت افراد را پوشش می‌دهد از اهمیت منحصر بفردی برخوردارند. ساعات آرامش و خواب بخشی بزرگ و کسری یک سومی از زندگی هر فرد را شامل می‌شوند. و به دلیل نقش مهمی که در ترمیم قوای از دست رفته جسمی و روحی ایفا می‌کنند بسیار حائز اهمیت و مستلزم تهیه تدارکاتی سالم و مفید هستند.

تشک بزرگترین بخش از کالای خواب بوده و بیشترین سطح تماس با بدن را داراست. طبی یا غیر طبی بالاترین انتظار هر فرد هنگام استفاده از تشک حفظ سلامتی حین و پس از خواب است. این اصل جز با رعایت اصول علمی در ساخت و بکارگیری موارد اولیه با کیفیت میسر نمی‌شود.

گروه تولیدی تشک رویال نیز بر همین اساس و با تکیه بر توان علمی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به عرضه محصولاتی با کیفیت و مدیکال نموده است. از شناخته شده‌ترین این محصولات نمونه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم.

تشک‌ طبی فنری رویال با ساختاری بسیار شبیه به محصولات فنری کلاسیک و با استحکام بالا و بهره‌مندی از اسفنج 20 کیلویی و فنرهای متصل تهیه می‌شود. وجود این فنرهای مارپیچ و یکپارچه به این تشک توان تحمل وزن‌های تا 90 کیلوگرمی را داده است. نرمی سطح این تشک محصول کاربرد اسفنج‌هایی با فشردگی کم است. این لایه‌ها فضای خالی میان لایه سخت و فنری اسکلت تا سطح نرم و لطیف رویه تشک را پر کرده و آن را از لرزش‌های آزار دهنده معاف می‌کند. به همین شکل محصول با داشتن اسفنج‌های طبی فوق به مصونیت از سروصدا و سایش بین فنرها و خواص مدیکال نیز دست یافته است. سبُکی، قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و شرکتی هم از جمله مزایای خرید این محصول شرکت رویاست.

سری تشک‌ طبی رویال هم در دو محصول پدیک و پدیک فنری عرضه می‌شوند. که در بخش طبی مشترک اما یکی دارای فنر و دیگری فاقد آن است. تشک پدیک همان‌گونه که از نامش برمی‌آید کاملاً اسفنجی و بدون فنر است. اما در عین حال از استحکام بالا و خواص مدیکال نیز بهره‌مند است. این محصول برای افرادی که خواهان محصولی مدیکال و بدون لرزش و صدا هستند گزینه‌ای کاملاً ایده‌آل بشمار می‌آید. نمونه دیگر این تشک با داشتن فنر نیز از خواص مدیکال بهره‌مند و طرفداران خاص خود را داراست. در این مورد نیز اسفنج‌ها با ثابت کردن فنرهای تشک از آن محصولی مدیکال و طبی ساخته‌اند. که در برابر لرزش و سر وصدا تا حد امکان مقاوم بوده و مصونیت دارد.

همه این محصولات با خدمات پس از فروش و گارانتی‌های مربوطه و معتبر بفروش می‌رسند. بعلاوه این تشک‌ها با داشتن خواص مدیکال و درجات سفتی حساب شده از کمر و ستون مهره در برابر عوارض ناشی از نامناسب بودن تشک محافظت می‌نمایند. و در هنگام خواب از فشار بر قوس کمری و تغییر حالت آن که می‌تواند عواقب سختی برای کاربر به همراه داشته باشد پیشگیری می‌کنند.

ضمناً خواص بهداشتی نیز به بهترین وجه در رویه‌های طبیعی و سازگار با پوست این تشک‌های طبی قابل تشخیص است. مصونیت آنها از آلرژی و حذف محیط میکروبی جزو مزایای آنها محسوب شده و به کاربران فرصت استفاده از آنها را در کمال آرامش و اطمینان می‌بخشد.

وجود عایق حرارتی و لایه اکسیژن‌رسان نیز این محصولات را به کسب درجات عالی رضایت‌مندی مشتریان رسانده است. زیرا تهویه و گردش مناسب هوا در سطح تشک آن را از رکود و ماندگی هوا در فضای درونی مصون می‌کند. فضای داخلی و بیرونی آنها را از بوی نامطبوع و رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها محافظت و هوای اتاق خواب را تازه و مفرح می‌نماید. به این شکل نقش مهم و کلیدی در بهداشت محیط خواب ایفا می‌نماید.

اشاره به وجود لایه‌های ریباند و اسپان‌باند موجود در این محصولات نیز تأکیدی دوباره بر استحکام بالا و درجه مقاومت این تشک‌ها در برابر دفرمه شدن و تغییر شکل است.

توسط مهین مکتبی

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.