۶ دلیل برای اینکه از اسانس عطر استفاده کنیم

0

اسانس بخشی معطر و خالص از مواد بو دار طبیعی است که اغلب به روش تقطیر جداسازی می‌شود و غلظت بالایی دارد. اسانس‌ها به شکل روغن معطر عرضه می‌شوند. غلظت بالای اسانس بزرگ‌ترین تفاوت آن با عطر‌ها و ادکلن‌ها است.

چرا از اسانس عطر استفاده کنیم؟

اسانس بخشی معطر و خالص از مواد بو دار طبیعی است که اغلب به روش تقطیر جداسازی می‌شود و غلظت بالایی دارد. اسانس‌ها به شکل روغن معطر عرضه می‌شوند. غلظت بالای اسانس بزرگ‌ترین تفاوت آن با عطر‌ها و ادکلن‌ها است.

اسانس عطر ویژگی‌های بسیاری دارد و اولین ویژگی آن غلظت بالا است. خالصی و غلظت اسانس باعث می‌شود تا رایحه‌های به کار رفته، بهتر حس شوند و با مشام مان بازی کنند.

رونیکس

علاوه بر این اسانس ها ماندگاری بیشتری نسبت به عطر‌ها دارند و تا چندین ساعت می‌توان از رایحه آن‌ها لذت برد. پخش بو اسانس عطر ‌ها نیز بسیار زیاد است.

اسانس‌ها کاملا بهداشتی هستند و هیچ ضرری به پوست و بدن ما نمی‌رسانند و در عین حال خاصیت‌های درمانی بسیاری دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به درمان آکنه، نارسایی جنسی، بیماری‌های باکتریایی، سرما خوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت و گرفتگی سینوس‌ها اشاره کرد.

اسانس‌ها بر رفع مشکلاتی مانند نداشتن تمرکز، حافظه ضعیف و فرامشی، افسردگی، خستگی، استرس و اضطراب، کم حوصلگی، خشونت و… نیز تاثیر دارند.

برای رفع مشکلات و بهره بردن از خواص درمانی اسانس‌ها می‌توانید اسانس مورد نظر را استشمام کنید، روی پوست و در هوا اسپری کنید و درون آب وان حمام بریزید.

یکی دیگر از ویژگی‌های اسانس قیمت مناسب و به صرف آن نسبت به عطر‌ها و ادکلن‌ها است. با این که اسانس‌ها غلظت، ماندگاری و پخش بوی بهتر و بالاتری نسبت به عطر و ادکلن‌ها دارند، دارای قیمت مناسب، ارزان و به صرفه‌تری هستند.

یکی از مشکلات و عطر و ادکلن‌ها حجم مشخص آن‌ها است. در مواقعی پیش می‌آید که خواستار حجم کمتر یا بیشتری از آن حجم موجود هستیم و برای خرید به مشکل بر خواهیم خورد. اسانس‌ها را می‌توان در مقیاس‌ها و حجم‌های مختلف و مورد نظر خودمان خریداری کنیم و هیچگاه به اینچنین مشکلی بر نخوریم.

از دیگر ویژگی‌های اسانس تنوع بالای آن است. اسانس‌ها تنوع بسیاری دارند و تقریبا تمام رایحه‌ها و عطر‌ها را پوشش می‌دهند.

چرا حس برتر؟

حس برتر یکی از بزرگ‌ترین و برترین برند های فعال در حوزه ارائه اسانس عطر و دستگاه های راحیه افشان در مشهد و ایران است که با بیش از 20 سال فعالیت حرفه ای در زمینه اسانس عطر، ارائه دستگاه‌های رایحه افشان و اسانس دستگاه‌های رایحه افشان را در رزومه خود دارد.

این برند مزایای بسیار زیادی را برای مخاطبان خود قائل می باشد، که از جمله آن‌ها می‌توان به سابقه درخشان، شعبات متعدد، ارائه اسانس های اورجینال، ارائه سمپل عطر برای تست رایحه قبل از خرید، ارائه دستگاه‌های رایحه افشان و اسانس آن‌ها، ارسال محصولات به تمام شهر‌های ایران و رسانه های اجتماعی بسیار مفید و کاربردی اشاره کرد.

ارائه سمپل عطر

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بعد از خرید آنلاین عطر، از رایحه و بوی آن راضی نبوده اید و کاملا با چیزی که فکر می‌کردید متفاوت بوده است. حس برتر برای رفع این مشکل، به ارائه آنلاین سمپل عطر‌ها پرداخته

است. سمپل مقدار کمی از عطر می‌باشد که برای تست رایحه و بوی آن عطر استفاده می‌شود. با این ویژگی برند حس برتر، نیاز مراجعه به فروشگاه های عطر برای تست عطر و خرید آن را رفع کرده است.

شما می‌توانید در خانه خود بنشینید و چند سمپل از عطر‌های مورد نظر خود را تهیه کرده و آن عطری که بیشتر به مشام‌تان خوش آیند بود را تهیه کنید. این ویژگی مخصوصا در دوران کرونا و قرنطینه، بسیار مفید و کاربردی می باشد.

ارائه دستگاه‌های رایحه افشان و اسانس ‌آن‌ها

حس برتر اولین و برترین ارائه دهنده دستگاه‌ رایحه افشان در ایران است. این دستگاه‌ها برای محیط‌های شلوغ توصیه می‌شوند و ویژگی‌های بسیاری دارند. علاوه بر این حس برتر جزء تنها برند های ایرانی است که اسانس اورجینال دستگاه‌ رایحه افشان عرضه می کند.

ارسال عطر و سمپل به تمام نقاط کشور

برند حس برتر ارسال عطر ها و سمپل عطر های مورد نظر شما را به صورت کاملا آنلاین، به تمام شهر‌های ایران را با افتخار می پذیرد و این ویژگی بسیار فوق العاده و مخصوصا در حال حاظر و با وضعیت نامطلوبی که بیماری کرونا ایجاد کرده، بسیار کاربردی است.

رسانه های اجتماعی حس برتر

فروشگاه حس برتر در رسانه های اجتماعی نیز فعالیت بسیار خوبی دارد. وبسایت و اینستاگرام حس برتر مطالب بسیار مفیدی در حوزه عطر و اسانس آن و هر گونه سوال راجع به عطر را پاسخ می‌دهد.

مشاوران حس برتر به صورت شبانه روز پاسخ گوی سوالات هستند و در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک خواهند کرد.

خرید اسانس عطر

حس برتر با قدمت‌ترین برند ارائه دهنده اسانس عطر در ایران است. اسانس اورجینال عطر ویژگی‌هایی دارد که ما را موجب به خرید آن می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های اسانس عطر اشاره خواهیم کرد.

سوابق درخشان حس برتر

از سوابق درخشان حس برتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– اولین و برترین گروه راه اندازی بازاریابی رایحه در ایران

– اولین و برترین ارائه کننده دستگاه‌های رایحه افشان در ایران

– تجهیز بزرگترین و برترین مراکز تجاری ایران اعم از: برج مدرن الهیه، پارک سنتر، برج آرمیتاژ، پالادیوم و…

– با قدمت ترین برند ارائه دهنده اسانس عطر در ایران

شعبات حس برتر

حس برتر دارای چهار فروشگاه فاخر و زیبا در مناطق مختلف شهر مشهد است. آدرس این فروشگاه ها به شرح زیر می‌باشد:

مشهد – هفت تیر – برج آرمیتاژ طبقه اول – حس برتر

مشهد – بین راهنمایی 2 و 4 – حس برتر

مشهد – خیابان بزرگمهر – انتهای پاساژ البرز – حس برتر

مشهد – خیابان دانشگاه – نرسیده به میدان تقی آباد – حس برتر

بعد از خواندن این مطلب متوجه شدیم که چرا بهتر است از اسانس استفاده کنیم ولی از آن جایی که عموم مردم اطلاعاتی راجب به اسانس‌ها ندارند، اسانس‌های فیک و با غلظت پایین بسیاری در بازار موجود است. برای این که اسانس اورجینال خریداری و از هدر رفتن پول‌‌تان جلوگیری کنید، باید برای خرید به ارائهگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

یکی از این فروشگاه حس برتر است که با قدمت ترین برند در زمینه عرضه اسانس و اولین و برترین گروه بازاریابی رایحه در ایران است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.