روش‌ها و مزایای کاشت مو چیست؟

0

داشتن موهای پر پشت یکی از مهمترین عوامل زیبایی ظاهری است. متأسفانه برخی از افراد به دلایلی همچون وراثت، افزایش سن و تغییرات هورمونی از این نعمت بهره مند نیستند. البته جای نگرانی وجود ندارد زیرا کلینیک پوست و مو جلوه ماندگار با استفاده از روزآمدترین و پیشرفته ترین روش ها مشکل موهای شما را برای همیشه رفع خواهد کرد.

گرفت مو

گرفت در کاشت مو چیست؟ معمولاً موها به صورت یک تار رشد نمی کنند و گاه تعداد 4 تار مو روی یک پیاز رشد خواهد کرد. گرفت مو در واقع گروه های مویی است که روی پیاز رشد کرده است. برای انجام کاشت، از این گرفت های مو برداشت می شود، گرفت هایی که بین 1 تا 4 تار مو در خود دارد. تعداد برداشت گرفت مو بستگی به نوع روش کاشت دارد و معمولاً از پشت سر افراد گرفته می شود.

مزیت کاشت مو

رونیکس

در روش های نوین کاشت موی طبیعی، موهای از دست رفته با فولیکول های موی موجود در نواحی مقاوم به ریزش یعنی پشت و دور سر جایگزین می شوند. به این نواحی به اصطلاح بانک مو گفته می شود. بنابراین مویی که برای کاشت مورد استفاده قرار می گیرد موی کاملاً طبیعی است که تا پایان عمر ماندگار می ماند و در برابر ریزش مقاوم خواهد بود. داشتن موی مقاوم به ریزش مزیتی است که تنها در روش کاشت مو به دست خواهد آمد. موهای جدید کاشته شده نیازی به مراقبت های دارویی خاصی ندارند و مادام العمر رشد می کنند.

 

نواحی مناسب کاشت مو

فولیکول هایی که برای کاشت موی طبیعی برداشت شده اند، در هر نقطه ای از پوست بدن قابلیت رشد دارند. به این ترتیب می توان عمل کاشتن مو را برای نواحی مختلفی در بدن از جمله سر، ابرو، سبیل و ریش و مژه به کار گرفت. علاوه بر این، عدم رشد مو در نواحی جوشگاه زخم یا اسکار ناشی از شکستگی یا سوختگی نیز با این روش قابل درمان است و فولیکول های جدید به خوبی در این قسمت ها رشد خواهند کرد و پس از مدتی همانند موهای دیگر نیازمند کوتاه کردن و پیرایش خواهند بود.

 

روش های مختلف کاشت مو

کاشت موی طبیعی به روش های مختلفی انجام می شود. روش های کاشت موی طبیعی متناسب با شرایط فرد از نظر کم پشتی یا طاسی انتخاب می شود. در این رابطه پزشکان متخصص زیبایی با در نظر گرفتن اولویت هایی که برای افراد وجود دارد، یک روش و یا ترکیبی از روش های کاشت موی طبیعی را انتخاب می کنند. در روش های جدید کاشت مو، بر خلاف روش های قدیمی هیچگونه آسیبی به فولیکول مو وارد نمی شود و عمل برداشت مو کاملاً با موفقیت انجام خواهد شد. با توجه به روشی که برای کاشت انتخای می شود تعداد جلسات مختلفی برای این کار در نظر گرفته خواهد شد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.