راهی برای کسب اعتبار، شهرت و درآمد ویژه‌ي متخصصین حوزه آموزش

0

سایت منتا، به‌عنوان اولین محصول دانش‌بنیان در زمینه‌ی آموزش آنلاین در کشور، به تمامی متخصصین آموزشی کشور، کمک می‌کند تا محتوای آموزشی غنی و باکیفیت خود را بدون هیچ واسطه‌ای در اختیار دانش‌آموزان یا سایر همکاران خود قرار دهند و از این طریق کسب شهرت، اعتبار و درآمد کنند. درحقیقت، تمامی این افراد می‌توانند با انجام فعالیت‌های آموزشی در سایت منتا خود را به دانش‌آموزان و یا همکاران خود در اقصا نقاط کشور معرفی کنند و با استمرار در تولید و ترویج محتوای آموزشی باکیفیت، جایگاه خود را در بین برترین‌های منتا تثبیت نمایند.

راه‌های کسب‌درآمد ویژه متخصصین آموزشی در سایت منتا

۱- تالیف سوال

معلمان و مولفان در سراسر کشور می‌توانند سوالات تألیف‌شده‌ی خود را در زمینه‌‌های تخصصی خود در سایت منتا آپلود کنند؛ دپارتمان علمی منتا تا حداکثر یک هفته سوالات ارسال شده را بررسی می‌کند و اگر کیفیت و بکربودن سوال را تأیید نماید، سوال با عکس و نام مولف، به‌صورت رایگان، در بانک سوال منتا و در بین نمونه‌ سوال (سوالات) همان موضوع یا مبحث منتشر خواهد شد. افزون بر این، به‌ازای هربار استفاده از سوال توسط کاربران سایت منتا، درصدی از قیمت سوال به مولف تعلق می‌گیرد. با در نظر داشتن این پیش‌فرض که هیچ سوالی (درصورت تطابق با استانداردها) از سایت منتا حذف نخواهد شد، مولفان می‌توانند یک منبع درآمد همیشگی از طریق تالیف و ارسال سوال در منتا برای خود دست‌وپا کنند.

رونیکس

۲- برگزاری آزمون آنلاین

راه‌های کسب درآمد در سایت منتا تنها به تألیف سوال ختم نمی‌شود؛ همه‌ی معلمان، مشاوران و مدارس می‌توانند انواع آزمون‌ها را بسازند، آنها را به شکل همگانی در سایت منتا برگزار کنند و به ازای هر شرکت‌کننده در آزمون کسب درآمد کنند. هر فرد می‌تواند به تعداد نامحدود در منتا آزمون آنلاین برگزار کند و دانش‌آموزان هم به تعداد نامحدود می‌توانند در هر آزمون شرکت کنند.

۳- برگزاری کلاس آنلاین

هر معلم یا مشاوری که تجربه‌ی برگزاری کلاس‌های حضوری را دارد، می‌تواند همان تجربه را این‌بار به‌صورت آنلاین و غیرحضوری در سایت منتا رقم زند و از آن طریق کسب درآمد کند. این افراد می‌توانند با ارائه‌ی درخواست برگزاری کلاس، در استودیوی منتا حضور یابند و کلاس‌های آنلاین خود را در سایت منتا برگزار کنند. این افراد باید با تعریف دوره و سیلابس‌های درسی، کلاس‌های خود را در یک یا چند جلسه برگزار کنند و کلاس‌هایشان را به‌صورت یک دوره‌ی کامل و یا تک‌جلسه به فروش برسانند.

۴- برگزاری کلاس‌های خصوصی

«چگونه شاگردان خود را پیدا کنیم؟» این دغدغه‌ی همیشگی معلمان یا مشاوران خصوصی است! سایت منتا این امکان را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند با جستجوی معلمان یا مشاوران موردنظر خود در هر درس و یا با یک هدف خاص، به بانک نامحدودی از رزومه‌ی برترین معلمان و مشاوران کشور متصل شوند و با مطالعه‌ی پیشینه‌ی حرفه‌ای، تحصیلی و شرایط کاری این افراد، بتوانند آنها را برمبنای نزدیکی به محل زندگی، قیمت کلاس‌ها و سایر معیارهای مدنظر خود فیلتر کنند و نهایتاً معلم یا مشاور موردنظر خود را جهت برگزاری کلاس‌های خصوصی پیدا کنند.

۵- طراحی و به‌اشتراک‌گذاری برنامه مطالعاتی

ایجاد برنامه مطالعاتی راه دیگری است که معلمان و مشاوران می‌توانند از آن طریق کسب درآمد کنند. یعنی با تعریف موضوعات درسی و انواع فعالیت‌ها نظیر مطالعه، حل تمرین، شرکت در آزمون و … با زمان‌بندی مشخص و هدفمند، برنامه‌ریزی و نحوه‌ی درس‌خواندن را برای دانش‌آموزان راحت‌تر و بهینه‌تر کنند.

منتا چگونه به کسب اعتبار و شهرت مدارس، معلمان و مشاوران کمک می‌کند؟

 

حضور در لیدربورد و جدول برترین‌های منتا

به‌ازای همه‌ی فعالیت‌های آموزشی که در سایت منتا اتفاق می‌افتد، نظیر تالیف و ویرایش سوال، برگزاری آزمون و …، یک امتیاز اعتبار به کاربر تعلق می‌گیرد. بنابراین، همه‌ی کاربران فعال، در یک رقابتِ آموزشی که هردوهفته یک‌بار از نو آغاز می‌شود، می‌توانند جایگاه خود را درمیان برترین‌های آن فعالیت، ارتقا دهند. لیدربوردها در صفحه‌ی خانه‌ی همه‌ی کاربران در سایت منتا دیده می‌شوند و بدین ترتیب، همه‌ی متخصصین و فعالین در حوزه‌ي آموزشی کشور این فرصت را دارند که خود را به‌واسطه‌ی اعتبار خود در زمینه‌ی تخصصی خود به سایر افراد و نیز دانش‌آموزان معرفی نمایند.

شبکه‌ی آموزشی- اجتماعی منتا

همه‌ی کاربران سایت منتا، اعم از مدارس، معلمان، مشاوران و دانش‌آموزان در سایت منتا پروفایل مخصوص خود را دارند و می‌توانند شبکه‌ی دوستی خود را تشکیل دهند و انواع محتواها و رویدادها را با آنها به اشتراک بگذارند. بنابراین، به‌ازای هر جستجو در میان کاربران و یا آثارِ به‌اشتراک گذاشته شده در سایت منتا، نظیر سوال، آزمون، کلاس آنلاین، برنامه مطالعاتی و یا انواع پست‌ها و محتواهای آموزشی، این فرصت را دارند که خود را به سایر کاربران معرفی نمایند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

جستجوی فرصت‌های شغلی

معمولاً مدارس همیشه یک یا چند موقعیت شغلی باز دارند که برای آنها به دنبال نیروی انسانی متخصص می‌گردند. در سایت منتا همه‌ی مدارس در صفحه‌ی پروفایل خود این امکان را دارند که تمامی فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی خود را معرفی نمایند و کارجویان می‌توانند با جستجوی موقعیت شغلی موردنظر خود، مدارس را برحسب موقعیت مکانی، شرایط همکاری و سایر معیارهای دلخواه خود پیدا کنند و برای همکاری با آنها اعلام آمادگی کنند.

 

ناگفته نماند که راه‌های کسب درآمد و شهرت در سایت منتا (https://www.monta.ir/) تنها به این موارد ختم نمی‌شود؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که با عضویت و ایجاد حساب کاربری در منتا، به‌عنوان عضوی از جامعه‌ي آموزشی کشور به خانواده‌ي بزرگ منتا بپیوندید و خودتان همه‌چیز را از نزدیک تجربه کنید!

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.