قالیشویی آنلاین چیست؟

0

حتماً از شنیدن نام قالیشویی آنلاین تعجب می­کنید، همان­طور که اوایل شکل­گیری سایت­های فروش آنلاین، تصور خرید اینترنتی برای افراد دشوار بود، اما امروزه اکثر افراد اقلام مورد نیاز خود را به­صورت آنلاین خریداری می­کنند. قالیشویی هم از این قاعده مستثنی نیست.

امروزه مشغله زیاد افراد دیگر فرصتی برای شستشوی فرش با روش­های سنتی نمی‌گذارد. هرچند فضای کوچک آپارتمان‌ها و صرفه جویی در مصرف آب نیز از دلایل اساسی برای استفاده از خدمات قالیشویی آنلاین می‌باشد تا شستشوی فرش دستباف و ماشینی خود را به شرکت‌های خدمات منزل بسپاریم.

مراکز خدماتی نظافتی آنلاین خدماتی مثل قالیشویی، فرش­شویی، مبل­شویی، رفوگری، ترمیم، خشک­شویی و… را در کمترین زمان ممکن ارائه می­دهند.

رونیکس

در واقع شما خیلی راحت از طریق اپلیکشین، سایت و یا حتی با یک تماس تلفنی می­توانید تمام کارهای خود را با خیالی آسوده به آنها بسپارید. اما مهم­ترین مزیتی که این شرکتها دارند این است که شما می­توانید تنها با چند کلیک ساده از طریق اپلیکیشنی که روی موبایل­تان نصب کرده­اید و یا سایت معتبر آن مرکز، سفارش خودتان را ثبت کنید. بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری شما باشد.

 

مزایای خدمات قالیشویی آنلاین

1.صرفه جویی در زمان و انرژی

خدمات قالیشویی آنلاین هیچ تفاوتی با قالیشویی‌های معمولی ندارد. یعنی شما چه به­صورت آنلاین سفارش دهید و چه به­صورت رایج و معمولی با تماس تلفنی خدمات قالیشویی بخواهید، خدمات شستشوی فرش، مبل­شویی و ترمیم فرش و… را در اسرع وقت دریافت می­کنید. بنابراین مهم­ترین مزیت خدمات قالیشویی آنلاین صرفه­جویی در زمان و انرژی است.

2.عدم وجود محدودیت جغرافیایی

یکی دیگر از مزایایی که قالیشویی آنلاین دارد این است که برای سفارش­گذاری محدودیت جغرافیایی ندارید. یعنی چه؟! یعنی اگر شما ساکن کرج هستید حتماً نیازی نیست به سراغ قالیشویی محله­تان بروید، بلکه می­توانید از خدمات مراکز خدمات-نظافتی آنلاینی که در تهران فعالیت دارند استفاده کنید. در واقع شما قدرت انتخاب نا­محدود دارید حتی برای انتخاب قالیشویی.

3.استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی روز قالیشویی

ناگفته نماند که قالیشویی در اصل یک کسب­و­کار سنتی است، و اصولی که قالیشویی­ها برای شستشوی استفاده می­کنند یکسان است اما نکته­ای که هست وقتی یک قالیشویی شروع به ارائه خدمات آنلاین می­کند، قطعاً هم اعتبار بیشتری دارد و هم از تکنولوژی به­روز و پیشرفته برخوردار است.

 

انتخاب بهترین قالیشویی و مبل شویی تهران

اگر نیاز به قالیشویی، فرش شویی و رفوگری و ترمیم فرش و یا حتی مبل شویی در منزل دارید، می‌توانید به راحتی با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین از این خدمات بهره مند شوید. در این مسیر ما به شما استفاده از خدمات قالیشویی و مبل شویی پین ورک (pinwork) را توصیه می‌کنیم. اما چرا ما استفاده از قالیشویی و مبل شویی پین ورک را پیشنهاد می‌کنیم؟!

1.استفاده از متخصصین حرفه‌ای

در قالیشویی آنلاین پین ورک از متخصصین حرفه‌ای استفاده می‌شود. متخصصان قالیشویی پین ورک با استفاده از بهترین مواد شوینده و با آگاهی کامل از انواع جنس فرش و پارچه مبل شما، به شستشوی انواع فرش، قالی، موکت و همچنین مبل راحتی و استیل می‌پردازند.

2.اعلام دقیق هزینه قالیشویی و مبل‌شویی

پین ورک قیمت شستشوی فرش را بر اساس تعرفه اتحادیه قالیشویی اعلام می­کند. از طرفی قیمت قالیشویی در پین ورک بر اساس ماشینی یا دستباف بودن فرش، تعداد گره­های فرش، روش شستشو و لکه­بری تعیین می‌شود.

ناگفته نماند اگر فرش شما نیاز به تعمیرات ( آسیب­های ناشی از سوختن، پوسیده شدن، پارگی و … فرش) یا رفوگری داشته باشد، بر هزینه شستشو اضافه می­شود.

3.ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی در محل

در بسیاری موارد فرش یا موکت شما در راه­پله است و یا مبل شما سنگین است و امکان جابه­جایی وجود ندارد. در چنین شرایطی حتماً از خدمات در محل پین ورک بهره‌مند خواهید شد. یعنی علاوه بر شستشوی قالی و مبل با روش­های خاص ، خشک­شویی نیز در محل مورد نظر شما انجام می‌شود و شما بدون هیچگونه حمل و نقلی بعد از چند ساعت فرش و مبل تمیز را تحویل می‌گیرید.

4.مشاهده نظرات مشتریان

یک مرکز معتبر همیشه از دیگران راجع به خدماتی که ارائه می­دهد نظرسنجی می­کند و آنها را با دیگران به اشتراک می­گذارد تا به اعتبار خودش اضافه کند. در ضمن وقتی شما رضایت دیگران را ببینید با اطمینان خاطر بیشتری ثبت سفارش می­کنید.

5.اطمینان از مرغوب بودن مواد شوینده­ مصرفی

یک مجموعه معتبر از کادر مجرب و آموزش­دیده استفاده می­کند که اطلاعات کافی برای شستشوی قالی­های دستباف، ماشینی، انواع مبل با روکش­های مختلف و … داشته باشد. چون با کوچک­ترین اشتباه فرش یا مبل شما آسیب جدی می­بیند.

6.سرعت عمل

زمان شستشو به مدل و جنس فرش شما بستگی دارد. اما به­طور متوسط 48 ساعت زمان برای مراحلی از جمله کنترل، شستشو ،خشک کردن، کنترل نهایی و بسته بندی لازم دارند. درضمن زمان حمل و نقل نیز با توجه به محل زندگی شما به این زمان اضافه می‌شود.

7.تضمین شستشوی فرش و مبلمان

قطعاً قالیشویی معتبر از بهترین امکانات برای شستشو استفاده می­کند و احتمال آسیب­دیدگی را به صفر می­رساند، اما با این حال باید مطمئن شوید، در صورتی­که آسیبی به­وجود آمد، تمامی ضرر و زیان شما توسط قالیشویی پرداخت شود.

پین­ورک (Pinwork) متعهدترین، معتبرترین و بهترین شرکت خدمات آنلاین است و تمامی امور خدماتی که در طول روز به آن احتیاج پیدا می­کنید را در بهترین کیفیت موجود و با قیمت های مقرون به صرفه و شفاف ارائه می‌کند.

این مجموعه تمامی نکاتی که یک قالیشویی و مبل‌شویی آنلاین خوب باید داشته باشد را دارد، درضمن فعالیت آن به­گونه­ای است که قیمت توافقی قبل از شستشوی فرش و مبل و ثبت نهایی سفارش توسط کارشناس به مشتری اعلام می­شود. علاوه برآن هزینه قالیشویی در همه مناطق تهران یکسان بوده و تفاوتی نمی­کند چون بر اساس تعرفه قالیشویی است.

فقط کافی است حداقل 24 ساعت قبل در اپلیکیشن پین‌ورک یا وبسایت این شرکت خدماتی آنلاین، سفارش قالیشویی یا مبل شویی خود را ثبت کنید. حتی اگر کار با اپلیکیشن پین ورک برای شما دشوار است می‌توانید از طریق تماس با شماره 87700770_021 برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.