ویژگی‌ها و مزیت‌های گوناگون هاشور ابرو

0

هاشور ابرو از جمله روش‌هایی است که برای تاتو و تغییر و ایجاد ظاهری مرتب برای ابرو به کار می‌رود که از جمله روش‌های طبیعی برای انجام این کار است. هاشور ابرو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تیغ ماهی، دخترانه، طبیعی، کرکی، خطی و همچنین هاشور ابروی هایلایت اشاره کرد.

هاشور ابرو چیست؟ بررسی ویژگی‌ها و روش‌های مختلف آن

از روش های مختلفی میتوان برای انجام هاشور ابرو نظیر میکروبلیدینگ ، میکرو پیگمنتیشن و … استفاده کرد.

تغییر ظاهر ابرو و پرپشت و زیبا نشان دادن آن، خواست بسیاری از خانم‌ها است که روش‌های مختلفی برای انجام این کار در طول زمان به وجود آمده است. از جمله روش‌های کاربردی در این جهت می‌توان به هاشور ابرو اشاره کرد که از جمله طبیعی‌ترین و جدید‌ترین روش‌های مورد استفاده برای تغییر ظاهر ابرو است. هاشور در انواع مختلفی انجام می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به روش دخترانه، طبیعی، تیغ ماهی، کرکی، خطی و هایلایت اشاره کرد. در روش سه بعدی از هاشور خط‌های مورد نظر را به شکلی روی ابرو می‌کشند که ظاهری طبیعی برای آن به وجود بیاید‌ و همچنین پرپشت‌تر از حالت قبل به نظر بیاید. در هاشور سه بعدی روش فیبروز به کار می‌رود. روش دیگر برای هاشور ابرو، روش میکروبلیدینگ است که در آن از قلمی با همین نام برای تاتو زدن و ایجاد خطوط بر روی ابرو استفاده می‌شود. عوامل مختلفی در طول عمر هاشور و میزان ماندگاری آن اثر گذارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کیفیت مواد به کار رفته برای هاشور اشاره کرد. همچنین روش‌های گوناگونی که برای انجام هاشور به کار می‌روند نیز در طول عمر و میزان کارایی آن تاثیر می‌گذراند. به طور تقریبی هاشور ابرو تا مدت یک سال باقی می‌ماند. باید به این نکته اشاره کرد که برای افراد دارای پوست چرب هستند، هاشور ابرو مدت کمتری باقی می‌ماند. هر چه رنگ‌ به کار رفته برای هاشور باکیفیت‌تر و پررنگ‌تر باشد، طول عمر هاشور نیز بیشتر خواهد بود‌. مزیت هاشور زدن بر روی ابرو نسبت به دیگر روش‌های تاتو این است که این روش دارای درد کمتری نسبت به سایر روش‌ها است و همچنین درد حاصل از آن را می‌توان از طریق مواد و پمادهای بی‌حس کننده کم کرد‌. باید دقت شود که مانند سایر کارهای زیبایی، هاشور ابرو نیز باید توسط افراد حرفه‌ای و متخصص در این کار انجام شود تا از عوارض و خطراتی چون عفونت محل هاشور جلوگیری شود.

رونیکس

اگر شما علاقه مند به انجام هاشور ابرو و یا آموزش میکروبلیدینگ و آموزش میکروپیگمنتیشن به صورت حرفه ای هستید می توانید با سالن زیبایی فروز اسلامی تماس حاصل نمایید.

آدرس : اصفهان،خیابان ارباب،جنب بانک کشاورزی،مجتمع اداری اطلس،طبقه سوم ،واحد 10

تلفن : 09133057500

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.