نحوه خرید ارز دیجیتال و بیت کوین؛ راه درست پیش رویتان چیست؟!

0

اگر هیچگونه تصوری از نحوه خرید ارز دیجیتال ندارید، بایستی بدانید که ارز دیجیتال وجود فیزیکی ندارد و به صورت آنلاین قابل معامله می‌باشد. البته نیازی نیست که هیچگونه نگرانی داشته باشید و اگر اصول و نحوه خرید ارز دیجیتال را به خوبی بدانید، می‌توانید معامله‌های فراموش نشدنی و پرسودی را برای خودتان رقم بزنید.

اما قطعاَ این سوال برایتان پیش آمده که «بیت کوین چیست و بهترین راه خرید ارز دیجیتال و بیت کوین کدام است؟» با ما همراه باشید و به دقت به تجربیاتمان فکر کنید.

خرید و فروش بیت کوین؛ معامله‌ای همیشه سودده

مفهوم بیت کوین همواره به شکلهای مختلفی بیان شده است؛ اما در واقع بیت کوین یک ارز دیجیتال است که به شکل آنلاین و دیجیتال دارای اعتبارات و سوددهی‌های خاص می‌باشد و قابلیت چنج شدن به پول کاغذی را نیز دارد.

رونیکس

به همین خاطر است که بسیاری از افراد به بیت کوین به عنوان یک ارز مسافرتی نگاه می‌کنند. چرا که بسیاری از افراد به دلیل خطرات و ریسک‌های فراوان سیستم حمل و نقل در سفر، از حمل پولهای کاغذی در مسافرت‌ها خودداری میکنند و به محض رسیدن به کشور مقصد، از طریق صرافی‌های معتبر میتوانند ارز دیجیتال خود را به پول کاغذی همان کشور تبدیل کنند.

همچنین سوددهی فوق‌العاده بیت کوین، موجب شده است که توجهات بسیار زیادی در سرتاسر جهان به آن جلب شده و سرمایه‌گذاری‌های بسیار سنگینی بر روی خرید ارز دیجیتال و بیت کوین انجام شود.

 

مزایای بیت کوین در دنیای دیجیتال

  • امینت فوق العاده: سیستم رمزنگاری فوق حرفه‌ای بلاکچین موجب شده است که دسترسی هکرها به بیت کوین و ارز دیجیتال شما تقریباَ غیرممکن باشد.
  • سوددهی: گرچه که بیت کوین هم به مانند هر ارز و پول دیگری دارای سود و ضرر است؛ اما تجربه نشان داده است که چه دیدگاه سرمایه گذاری کوتاه‌مدت (البته با دانش تحلیلی) و چه دیدگاه سرمایه گذاری بلندمدت داشته باشید، بیت کوین مسیر سوددهی را به خوبی بلد است.
  • عدم دخالت: بیت کوین تماماَ در بستر اینترنت استخراج میشود و در همه جا اعتبار دارد؛ بنابراین رکود خاصی ندارد و تعیین قیمت آن هم به دست افراد خاصی صورت نمی‌گیرد.

خرید ارز دیجیتال و بیت کوین و مشکلی به نام تحریم!

بد نیست بدانید که یکی از مهمترین پلتفرم‌های بین‌المللی برای خرید بیت‌کوین «لوکال بیت کوینز» است که سابقاَ خریداران ایرانی ارز دیجیتال را به شکل فراوانی به سمت خود جذب نمود؛ اما با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشور ایران وضع شد، این درگاه خرید بیت کوین نیز به روی کاربران ایرانی بسته شد!

پس از آن مشکلات فراوانی برای خرید ارز دیجیتال و بیت کوین برای کاربران ایرانی به وجود آمد. چنانکه باید حواستان به این مسئله باشد که اگر قصد خرید ارز دیجیتال و بیت کوین از صرافی‌های حضوری و آنلاین خارجی را دارید، هیچگونه اطلاعاتی از هویت ایرانی خود ندهید و تنها با ایمیل، آدرس خارجی و حساب بین‌المللی‌تان ثبت نام کنید. در غیر اینصورت با مشکلی به نام تحریم و بلوکه‌شدن حسابتان مواجه میشوید! و این یعنی تا مدت نامعلومی باید با سرمایه‌تان خداحافظی کنید!

امـــــــــــــــــا؛ خرید ارز دیجیتال ارزشمندی همچون بیت کوین، همچنان به راحتی برایتان در دسترس است! بله…

 

معتبر خرید کنید.

این اولین و جدی‌ترین پیشنهاد ما به شماست. درواقع برای جلوگیری از هرگونه مشکل و حتی کلاهبرداری مالی، بایستی از طریق مراکز معتبر به خرید ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، پرفکت مانی و لایت کوین اقدام کنید. اما منظور از مراکز معتبر خرید ارز دیجیتال و بیت کوین چیست؟!

صرافی‌های معتبر داخلی

تهیه بیت کوین و به طورکلی خرید ارز دیجیتال از صرافی‌های معتبر، یکی از روش‌های معمول برای انجام این کار است. به این شکل که شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک احراز هویت و کارت بانکی به صرافی‌های معتبر بروید و به صورت حضوری به خرید ارز دیجیتال بپردازید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما قرار است مدارک شناسایی و شخصی خود را در اختیار صرافی بگذارید؛ پس نیاز است که حتماَ یک صرافی معتبر را انتخاب نمایید.

صرافی‌های آنلاین؛ یک انتخاب راحت و امن

صرافی‌های معتبر آنلاین نیز بستر بسیار راحت و مناسبی را برای خریداران ارز دیجیتال و بیت کوین به وجود آورده‌اند. درواقع با توجه به رشد خیره کننده ارزهای دیجیتالی همچون: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و… که سودهای فراوانی را نصیب صاحبانش کرده است، صرافی‌های آنلاین (یا همان اکسچنج‌ها) به صورت قدرتمند وارد معاملات شده‌اند.

مزایای صرافی‌های آنلاین برای خرید بیت کوین

عدم آموزش صحیح، عدم دسترسی حضوری به صرافی‌ها در تمام ساعات و سوددهی فراوان بیت کوین در سالهای اخیر، همه و همه موجب شده است که کاربران اینترنتی با اشتیاق فراوان به سراغ صرافی‌های آنلاین یا اکسچنج‌ها بروند.

اما صرافی‌های آنلاین برای خرید ارز دیجیتال و بیت کوین چه مزایای خاصی دارند؟!

  • پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان
  • امکان داشتن پنل کاربری و مدیریت مالی بیت کوین و ارز دیجیتال
  • دسترسی به آموزشهای معتبر در رابطه با نحوه خرید ارز دیجیتال و بیت کوین
  • دسترسی به آخرین اخبار و تحولات مربوط به ارزش بیت کوین
  • امکان انجام معاملات جفت ارز
  • امکان خرید و هرگونه معامله ارزهای دیجیتال در هر زمان از شبانه روز
  • ایمن‌سازی پیشرفته حسابهای دیجیتالی کاربران
  • امکان خریدهای گسترده‌تر بیت کوین و ارز دیجیتال به نسبت صرافی‌های فیزیکی
  • کارمزد بسیار کمتر؛ چنانکه صرافی‌های معتبر آنلاین، با توجه به حجم معاملات گسترده‌تر و آنلاین، کارمزد کمتری را به نسبت صرافی‌های فیزیکی دریافت می‌کنند. همین مسئله موجب استقبال گسترده کاربران از صرافی‌های آنلاین معتبر شده است.
  • امکان چنج کردن بسیار راحت ارزهای دیجیتال
  • رابطه کاربری عالی محیط صرافی آنلاین و پرهیز از هرگونه معطل شدن کاربر
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی فرد در معاملات و پیشگیری از خطرات مربوط به ویروس کرونا

درست انتخاب کنید و انفجار سود را تجربه کنید!

با توجه به موارد عنوان‌شده از نحوه خرید ارز دیجیتال و بیت کوین، شاید انتخاب یک صرافی معتبر آنلاین برای خرید بیت کوین، یک انتخاب کاملاَ مناسب باشد. همچنین اگر پیج‌ها و کانالهای فضای مجازی و وبسایتهای اینترنتی کارشناسان اقتصادی را دنبال کنید، حتماَ خواهید دید که به شدت بر سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال تأکید می‌شود؛ چرا که پرسود بودن روند صعودی بیت کوین و ارزهای دیجتال برای بسیاری از کاربران اثبات شده است.

بنابراین به نظر می‌آید که شما هم میتوانید با آموزش و مطالعه تحلیلهای به‌روز، قدرتمند و کارشناسی‌شده به خرید ارز دیجیتال بپردازید و نفر بعدی برای دریافت سودهای فوق العاده بیت کوین و ارزهای دیجیتال باشید.

یادتان نرود که قبل از تجربه سودهای فوق‌العاده، بایستی به معتبرترین‌ها اعتماد کنید؛ پس برای تجربه انفجار سود، گامهای ابتدایی‌تان را مستحکم بردارید.

آموزش های بیش تر ارز های دیجیتال

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.