ادکلن‌های پرطرفدار زنانه با ماندگاری بالا را بشناسید

0

بسیاری از خانم‌ها، زمانی که برای خرید ادکلن زنانه به بازار می‌روند، این سوال را می‌پرسند: خوشبوترین ادکلن زنانه سال با ماندگاری بالا کدام مورد است؟

آن‌ها بعد از مدتی که از بوی ادکلن خود خسته می‌شوند، به دنبال ادکلنی جدید با رایحه خوب و دلنشین می‌گردند. انتخاب ادکلن در میان رایحه‌های متفاوت کار راحتی نیست. مخصوصاً برای خانم‌‌هایی که از حساسیت بیشتری برخوردار هستند ما دازلینگ را معرفی میکنیم.

حضور در یک مهمانی یا مجلس خاص با بوی خوش، شخصیت شما را بسیار جذاب و متفاوت جلوه می‌دهد و باعث می‌شود چهره شما متفاوت‌تر از دیگر مهمان‌ها به نظر برسد. اگر شما هم به دنبال ادکلن زنانه خوشبو هستید که به این راحتی‌ها نتوانید آن را کنار بگذارید و به عنوان بوی همیشگی از آن استفاده کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

رونیکس

طرفداران رایحه خنک، با بهترین ادکلن‌های زنانه خنک آشنا شوید

اگر جز خانم‌هایی هستید که رایحه خنک دوست دارید، ادکلن‌های خنک برند روونا بهترین گزینه برای شماست. ما سه ادکلن زنانه خنک از برند رونا پیدا کردیم که در ادامه مشخصات کامل آن ها آمده است.

ادکلن روونا کرست سیلور rovena crest silver: این ادکلن مخصوص خانم‌های جوان است که به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند. دارای رایحه معطر، خنک و ترش که با ظرافت خاص بسته‌بندی شده است. اگر به دنبال عطری خوشبو و خنک هستید که برای رفتن به سرکار در فصول گرما از آن استفاده کنید، این ادکلن پیشنهاد می‌شود.

ادکلن روونا زون زنانه: مدل ادکلن زون زنانه به عنوان خوشبوترین ادکلن زنانه خنک از میان دیگر ادکلن‌های خنک زنانه برند رونا شناخته شده و دارای رایحه‌ای گلی، چوبی مشکی، ماندگاری و پخش بوی مناسب است. اگر جوان هستید و به دنبال ادکلن خنک و شیرین می‌گردید، حتما این مدل ادکلن زنانه خنک را برای استفاده روزانه خود در روزهای گرم سال امتحان کنید.

خرید ادکلن برند با قیمت مناسب

اکثر ادکلن‌های مربوط به برند جاگوار مردانه است و در لیست بهترین ادکلن‌های مردانه قرار دارد. اصالت این کمپانی مربوط به کشور انگلیس است. خانم‌هایی که علاقه‌مند به ادکلن‌های مردانه هستند می‌توانند برخی ادکلن‌های ملایم این برند را انتخاب کنند. حال ببینیم خصوصیات ادکلن‌های جگوار چگونه است.

ادکلن جگوار اکسلنس تویلت: این ادکلن دارای رایحه‌ای گرم، شیرین با پخش بو و ماندگاری عالی‌ است که برای سنین بیست و پنج سال به بالا مناسب است. اگر به دنبال رایحه‌ای مناسب برای فصول سرد هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار این ادکلن جگوار روزانه را امتحان کنید.

ادکلن جگوار کلاسیک بلک: ادکلن جگوار کلاسیک بلک دارای رایحه‌ای چوبی، معطر، خنک و شیرین است که پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد. این مدل ادکلن برای استفاده روزانه و فصول گرما گزینه خوبی است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

شیک‌پوشان همیشه به دنبال ادکلن‌های جذاب ورساچ هستند!

خرید ادکلن زنانه بستگی به سلیقه فردی دارد. اما انتخاب برند نیز مهم است. این برند است که مشخص می‌کند ادکلن شما کیفیت دارد یا نه. برند ورساچ جز یکی از برندهای شناخته شده است که اکثر خانم‌ها بوی ادکلن‌‌های ورساچ را می‌پسندند. اگر شما هم می‌خواهید همیشه شیک و جذاب به نظر برسید، بهتر است ادکلن خود را از این برند انتخاب کنید.

ادکلن ورساچه صورتی: این مدل ادکلن زنانه جز دسته رایحه‌های گلی، میوه ای، ملایم و شیرین قرار دارد. معمولا اشخاصی که این ادکلن را انتخاب می کنند، در سنین ۲۰ به بالا هستند. بسته بندی این مدل ادکلن ورساچه همیشه مورد تایید خانم‌های خوش‌سلیقه و جذاب است.

برند کارولینا هررا انتخابی برای تمام فصول

اکثر ادکلن‌های برند کارولینا هررا برای تمام فصول قابل استفاده و مخصوص خانم‌هاست. این برند ساخت کشور آمریکا و جزء بهترین و محبوب ترین برندهای آمریکایی است. طراحی متفاوت و شیک برند کارولینا باعث شده است نسبت به دیگر برندها متمایز شود.

ادکلن زنانه کارولینا هررا سی‌اچ سوبلیم: این ادکلن برای تمام روزهای سال مناسب بوده و یک ادکلن اختصاصی برای خانم‌ها است که ساختاری متفاوت و به رنگ بنفش دارد. پخش بو و ماندگاری آن رضایت‌بخش است و برای مصرف روزانه و رسمی گزینه خوبی می‌باشد. رایحه این ادکلن، چایپر گلی، ملایم و شیرین است.

ادکلن کارولینا هررا سی‌اچ آفریقا زنانه: این مدل ادکلن زنانه از برند کارولینا هررا با رایحه‌ای شرقی، گلی، تند و شیرین، در بسته‌بندی زیبا و جذاب ساخته شده که مخصوص تمام فصول می‌باشد. با مصرف این مدل از برند کارولینا هررا، خوشبو ماندنتان تا مدت‌ها تضمین می‌شود! چراکه این ادکلن ماندگاری بسیار بالایی دارد.

ظرافتی که در عطرهای شیرین با رایحه گل وجود دارد بسیار لذت‌بخش است و هر فردی را شاداب و سرمست می‌کند. بوی ادکلن کارولینا هررا یادآور شکلات ساده و گل‌های بهاری است.

پرآوازه‌ترین ادکلن‌های فرانسوی

اصالت ادکلن‌های برند YSL فرانسوی است که آن را به نام ایو سن لوران خانه عطر فرانسوی نیز می‌شناسند. اکثر ادکلن های برند YSL مخصوص خانم‌ها ساخته شده است که در ادامه با دو ادکلن معروف زنانه از این برند آشنا می‌شوید.

ادکلن زنانه YSL پاریس: این مدل ادکلن زنانه برند YSL با رایحه‌ای چایپر گلی، ملایم و شیرین مناسب برای فصول بهار و پاییز است. طراحی شیشه‌ای بسیار زیبا و دلربای این ادکلن هر خانم خوش‌سلیقه‌ای را مجذوب خود ‌می‌کند. معمولا رایحه‌ی شیرین و ملایم در کنار هم، حس زندگی و شادی را به فرد هدیه می دهد و روز سرحالی را برای صاحب ادکلن رقم می زند. ادکلن زنانه برند YSL این گروه، مورد استقبال بیشتر خانم‌های جوان قرار دارد که برای استفاده در محل کار یا دانشگاه انتخاب می‌شود.

ادکلن زنانه YSL سینما: این مدل ادکلن زنانه برند YSL مخصوص خانم‌‌هایی است که رایحه گرم و شیرین را دوست دارند. در مورد خانم‌هایی که این عطر را انتخاب می کنند، می توان گفت که یکی از ویژگی بارز آن ها مسئولیت‌پذیری است و سعی می کنند همیشه هم‌صحبت خوبی برای دیگران باشند. البته ادکلن‌ زنانه YSL به‌ دلیل دو رایحه شیرین و گرم در کنار هم گزینه مناسبی برای فصول سرد است. این ادکلن بسته‌بندی خاصی ندارد و کاملا شیشه‌ای است.

هر ادکلنی متناسب با شخصیت شما نیست

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای خرید ادکلن هزینه زیادی پرداخت کرده‌اید، اما بعد از استفاده از بوی آن خوشتان نیامده است. پس برای این که خرید رضایت‌بخشی داشته باشید، دانستن برخی نکات لازم است. هنگام خرید ادکلن زنانه باید به شخصیت‌های زنانه خود دقت کنید و هنگام تست آن به این فکر کنید که آیا این ادکلن می‌تواند عطر امضای من باشد یا نه.

نکات گفته شده در ادامه هم کمک می‌کند تا هنگام خرید ادکلن موفق باشید.

۱.به بوی اولیه ادکلن زنانه اکتفا نکنید.

هیچگاه برای خرید ادکلن زنانه به بوی اولیه آن دقت نکنید. بسیاری از بانوان این اشتباه را مرتکب می شوند و بعد از خرید فکر می‌کنند ادکلن بوی تست اولیه را نمی دهد. پس سعی کنید بوی ادکلن مدتی باقی بماند تا به عطر واقعی آن پی ببرید، سپس اقدام به خرید کنید.

۲.رایحه‌های میوه‌ای و گل مورد سلیقه تمام خانم هاست.

تعدادی رایحه اصلی در اکثر برندها قرار دارد که برای ساخت ادکلن‌های ترکیبی از آن‌ها استفاده می‌شود که هر خانومی باید با این رایحه‌ها آشنا باشد. این رایحه‌ها معمولاً مورد پسند همه خانم‌هاست و کمتر کسی پیدا می شود که این رایحه‌ها را دوست نداشته باشد‌.

رایحه‌هایی مانند گل‌های سوسن، شکوفه و موگه برای روحیه خانم‌ها بسیار مناسب بوده و مورد تایید اکثر خانم‌های خوش‌سلیقه است. اگر به دنبال ادکلنی با بوی ملایم هستید، حتما رایحه‌های گل و رایحه‌های میوه‌ای را به صورت تکی امتحان کنید.

۳.تنها از یک ادکلن برای موقعیت های مختلف استفاده نکنید.

این نکته بسیار اهمیت دارد که ادکلن خود را متناسب با موقعیتی که از آن استفاده می کنید، انتخاب کنید. و حتی اگر خاص‌پسند و خوش‌سلیقه هستید، پیشنهاد می کنیم برای هر موقعیتی یک ادکلن مخصوص خریداری کنید.

انتخاب یک ادکلن خوشبو باعث می‌شود که در هر موقعیتی که حضور پیدا ‌کنید، شما را با آن بوی خاص بشناسند. البته اگر ادکلن خود را از بهترین برندها انتخاب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.