آشنایی با رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز

0

هتل بزرگ شیراز از هتل‌های پنج ستاره است که آن را بر فراز شهر شیراز ساخته‌اند. این هتل نوساز در همسایگی دروازه قرآن قرار دارد و به‌دلیل مشرف‌بودن به باغ‌های شیراز چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را به‌نمایش می‌گذارد. این هتل علاوه‌بر امکانات رفاهی فراوانی که دارد به‌دلیل رستوران‌های فوق‌العاده‌اش میان هتل های شیراز محبوبیت بیشتری دارد. شما می‌توانید با رزرو هتل شیراز از علی بابا به‌راحتی اقامت در هتل بزرگ داشته باشید و از همه امکانات موجود آن استفاده کنید. در این گزارش ما به رستوران‌های هتل بزرگ می‌پردازیم که واقعا حرفی برای گفتن دارند.

رستوران ایتالیایی

این رستوران که در طبقه چهارم هتل واقع شده ، متفاوت از هر رستوران دیگری همراه موسیقی زنده در همه روزهای هفته و کادر مجرب پذیرایی آماده خدمت‌رسانی است. شما می‌توانید در محیطی زیبا و لوکس و چشم‌انداز بی‌نظیر شهر شیراز از منوی این رستوران استفاده کنید. رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز با ظرفیت 170 نفر برای دورهمی‌های دوستانه و میهمانی‌های خانوادگی بسیار مناسب هستند و مطمئن باشید در این دورهمی به شما خوش خواهد گذشت. در منوی رستوران غذاهایی مانند پ اسپاگتی، پنه مرغ با سس آلفردو، فتوچینی، لازانیا، انواع پیتزا، انواع استیک، انواع سوپ و سالاد، دورغذایی (سیب‌زمینی سرخ‌شده، سیب‌زمینی تنوری، پوره سیب‌زمینی، برنج تند مکزیکی، گوجه گریل‌شده، سبزیجات آب‌پز، قارچ سرخ‌شده) و انواع نوشیدنی سرد می‌بینید. ساعت ارائه خدمات این رستوران از 19:30 تا 23:30 است و شما را با انواع غذاهای ایتالیایی آشنا می‌کند.

رونیکس

از امکانات این رستوران می‌توان به نداشتن حق سرویس، استفاده از پارکینگ هتل، بیرون‌بر و اینترنت اشاره کرد.

رستوران ایرانی

این رستوران شما را به‌صرف یک غذای پنج ستاره ایرانی و گذراندن یک شب بی‌نظیر دعوت می‌کند. شما می‌توانید بر فراز شهر شیراز و در طبقه چهارم هتل و محیطی متفاوت و لوکس نشسته و غذای ایرانی صرف کنید و از موسیقی زنده لذت ببرید. این رستوران در سه وعده صبحانه (از ساعت هفت صبح الی 10:30)، نهار (از ساعت 13:00 الی 16:00) و شام (از ساعت 19:30 الی 23:30) آماده خدمت‌رسانی است. درصورتی‌که میهمانان بخواهند در هر ساعتی این رستوران سرویس‌دهی دارد. بوفه رنگارنگ صبحانه شما را دعوت به شروع یک روز پرانرژی و تجربه یک صبحانه خاص در هتلی خاص می‌کند. منوی غذای ایرانی این رستوران از غذاهای سنتی (لایی پلو با گوشت، کلم‌پلو شیرازی، کته‌کباب با گوشت کنجه گوسفندی، دمپخت شیرازی با گوشت، دیزی مخصوص)، غذاهای روز (باقالی پلو با ماهیچه، گردن گوسفندی با چلو، ته‌چین مرغ، چلو ماهی شیر، ماهی سوخاری، میگو سوخاری و چلو)، بوفه سالاد و اردور، نوشیدنی، انواع کباب و انواع خورش تشکیل شده است. برای صبحانه هم غذاها و خوراکی‌های خوشمزه‌ای روی میز سرو چیده می‌شود. دو بوفه سرد و گرم که تشکیل‌شده از انواع خشکبار، نوشیدنی سرد و گرم، خیار، گوجه‌فرنگی، زیتون، لیمو، خامه، مربا، میوه تازه، تخم‌مرغ، خوراک، سوسیس، املت و… هستند، در منوی صبحانه این رستوران شیک وجود دارد. نام دو خوراکی شیرازی در منوی صبحانه به‌چشم می‌خورد که شاید شانس سرو آن را فقط در هتل بزرگ شیراز پیدا کنید. آش شیرازی و حلوا زرد که بسیار مفید بوده و روزتان را می‌سازد. این رستوران با 400 نفر ظرفیت مراسم‌های متفاوت و مناسبت‌های مختلف را ساپورت می‌کند و به‌همین دلیل از بهترین رستوران‌های هتل های شیراز است.

رستوران دریایی

این رستوران به‌دلیل گردان بودنش معروف است و چشم‌انداز فوق‌العاده فراز شهر شیراز و کوه، لذت سرو غذاهای دریایی را دوچندان می‌کند. رستوران در طبقه ششم واقع شده و اگر مایل به صرف غذا در محیط بسته نیستید، تراس آن خاطره نوش‌جان‌کردن یک غذا یا نوشیدن یک نوشیدنی را در ذهنتان ماندگار خواهد کرد. غذاهای دریایی سلیقه بیشتر مردم و گردشگران را در برمی‌گیرد و برای همین کم‌تر کسی ماهی و میگو را در سبد غذایی خودش ندارد. منوی این رستوران از پیش‌غذا، سوپ، سالاد، انواع میگو، لابستر، ماهی، برنج، پاستا، چیکن، بیف، خورشی، دسر و نوشیدنی تشکیل شده و لذت خوردن یک میگو، ماهی یا لابستر را در محیطی لاکچری با دکوراسیون چوبی برای شما به‌ارمغان می‌آورد. طرفدار هر روش پختی که باشید، این رستوران پاسخگوی سلیقه شما است. چه روش پخت گریل، چه تابه‌ای، چه بخارپز و چه سوخاری دوست داشته باشید، این رستوران جای مناسبی برای شما محسوب می‌شود. بهداشت کاملا در این رستوران رعایت شده و سرآشپزان حرفه‌ای در تلاش هستند تا شما را بار دیگر شگفت‌زده کنند و رضایت کامل داشته باشید. از غذاهای مخصوص سرآشپز می‌توان به خوراک فیله ماهی شیر بزرگ با روش طبع سوخاری، خوراک ماهی حلوا سفید با سیب‌زمینی تنوری و سس مخصوص با روش پخت سرخ‌کردن و خوراک میگو با سس مخصوص با روش سوخاری اشاره کرد. با رزرو هتلهای شیراز از علی بابا با دیگر امکانات هتل آشنا شوید.

کافی‌شاپ

کافی‌شاپ در طبقه ششم واقع شده و از ساعت 7:30 صبح تا 23:00 با فضایی دلچسب و نوای آرام پیانو آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است. چه سفر دو نفره داشته باشید، چه کاری و چه خانوادگی این کافی‌شاپ برای خلق لحظات به‌یادماندنی بسیار مناسب است. نوشیدنی خنک، انواع دسر و بستنی و نوشیدنی گرم در منوی این کافی‌شاپ وجود دارد. بر فراز شهر شیراز یک نوشیدنی خنک خورده و جانی تازه‌ای به خود ببخشید.

رستوران پانارامیک

این هتل در طبقه 13 هتل بزرگ واقع شده و منوی فست‌فود آن شامل انواع سالاد، پیش‌غذا، برگر، پیتزا، ساندویچ، هات‌داگ، غذای سبزیجات، مرغ کنتاکی، غذاهای تند مکزیکی، نوشیدنی و انواع سس می‌شود. از ساعت 19:30 تا 23:30 رستوران پانارامیک آماده ارائه خدمت است و هر زمانی در این ساعات احساس گرسنگی کردید، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تراس این رستوران کاملا شیشه‌ای است و به‌همین دلیل کاملا احساس می‌کنید زیر آسمان پر ستاره شیراز هستید.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر سه روزه به شیراز

جوس بار

منوی این جوس بار از آب‌میوه‌های طبیعی خوشمزه، آیس فروت، هپی تایم، اسموتی و شیک تشکیل شده و روز شما را خواهد ساخت. اگر در یک روز گرم و آفتابی تابستانی به این جوس بار سری بزنید و نوشیدنی خنکی بخورید، اصلا پشیمان برنمی‌گردید. از میان هتل های شیراز اگر با رزرو هتل از علی بابا این هتل انتخاب شما بود، در انتخاب خود شک نکنید. امیدواریم اقامتی خوش را تجربه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.