چطور در بازی های موبایلی بهترین باشیم؟

122

صنعت گیم در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و بازی های ویدیویی امروزه نقش بسیار پر رنگی در پر کردن اوقات فراغت مردم سراسر جهان دارند. اگرچه بازی های ویدیویی در سال های ابتدایی برای پلتفرم های محدودی مانند ایکس باکس، رایانه های شخصی و پلی استیشن عرضه می شدند اما استقبال بی نظیر گیمرها از آنها و همچنین پیشرفت علوم و تکنولوژی باعث شد که این بازی ها برای پلتفرم های جدیدی مانند گوشی های موبایل عرضه شوند. تقریبا می توان گفت گوشی های موبایل امروزه مطرح ترین و محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی به شمار می روند. بیش از نیمی از مردم جهان از گوشی موبایل استفاده می کنند و این دلیل بسیار محکمی برای سازنده های بازی های ویدیویی می باشد که محصولات خود را برای گوشی های موبایلی عرضه کنند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر بازی های موبایلی و چگونگی بهتر شدن بازیکنان در آنها پرداخته خواهد شد.

بهترین بازی های موبایلی

همانطور که عنوان شد پیشرفت علوم و تکنولوژی به گونه ای بوده است که سالانه صدها بازی مختلف از طرف سازنده ها و کمپانی های مختلف روانه بازارها می شود. با وجود هزاران بازی مختلف در دنیای گیمینک انتخاب یک یا چند بازی به عنوان بهترین بازی موبایلی به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. سالانه رسانه های مختلف اقدام به رتبه بندی بازی های موبایلی برتر می کنند ولی بازهم باید به این نکته توجه داشت که برای انتخاب بهترین بازی ها باید به مواردی مانند سبک و ژانر بازی، سلیقه بازیکنان، هزینه دریافت بازی، امکانات بازی ها، زبان بازی ها، کمپانی سازنده بازی، جنبه های گرافیکی و گیم پلی بازی، آنلاین و آفلاین بودن بازی و … اشاره کرد.

تعدادی از بازی های موبایلی مانند کالاف دیوتی، فری فایر، کلش آف کلنز، پابجی موبایل، فورتنایت و … همیشه در بین بهترین بازی های موبایلی حضور داشته اند. البته هر کدام از این بازی ها شرایط خاص و منحصر به فردی دارند و می توانند چالش های مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشند. بازیکنان می توانند با خرید جم بازی ها، خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی و … خریدهای درون برنامه ای داشته باشند و مطابق میل خود آیتم های موجود در بازی ها را سفارشی سازی کنند.

رونیکس

 

راهکارهایی برای بهترین شدن در بازی های موبایلی

دقیقا همانگونه که برای موفق شدن در هر زمینه ای نیاز به مطالعه، تمرین و ممارست و آشنایی با افراد موفق وجود دارد، در بازی های موبایلی نیز لازم است که بازیکن اقداماتی را انجام دهد که به موفقیت برسد و در جمع بهترین ها قرار بگیرد. همانطور که گفته شد امروزه هزاران بازی موبایلی باکیفیت و جذاب در دسترس بازیکنان قرار دارد که هر کدام می توانند چالش ها و جذابیت های مختلفی برای گیمر به همراه داشته باشند. برای آنکه بازیکنان بتوانند به بهترین گیمر بازی های موبایلی تبدیل شوند لازم است که به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشند.

انتخاب بازی و سبک مناسب

امروزه ده ها سبک و ژانر بازی وجود دارند که هر کدام هزاران بازی را در خود جای داده اند. بازیکنانی که قصد بهترین شدن دارند باید ابتدا بتوانند سبک مورد علاقه خود و همچنین بازی یا بازی های مناسب سلیقه خودشان را انتخاب کنند. قطعا بازیکن نمی تواند در تمامی سبک ها و ژانرها و تمامی بازی ها تبدیل به بهترین گیمر شود. به عنوان مثال بازیکنی که به سبک بتل رویال علاقه مند و علاقه ای به بازی های پازلی ندارد باید یک بازی در سبک مورد علاقه خود انتخاب کند. فردی که به بازی های استراتژیک علاقه مند است قطعا می تواند در بازی هایی مانند کلش آف کلنز و کلش رویال زودتر به موفقیت برسد و حرفه ای شود. البته در این گونه بازی ها نیز خرید جم کلش رویال، خرید جم کلش آف کلنز و … تاثیر زیادی در روند یادگیری و موفقیت بازیکن خواهند داشت.

 

تمرین

هزاران ضرب المثل از کشورهای مختلف وجود دارند که اهمیت تمرین و ممارست را برای مخاطب بیان می کنند. بازی موبایلی نیز مانند هر کار دیگری فقط با تمرین مداوم و مستمر می تواند آسان و نتیجه بخش شود. بعد از آنکه بازیکن بازی و سبک مورد علاقه خودش را انتخاب کرد باید با تمرین مداوم بتواند مهارت های خودش را تقویت کند و در تمامی بخش های بازی توانایی خودش را بالا ببرد. بازیکن باید مهارت های خودش را دسته بندی کند و برای بهبود آنها برنامه ریزی داشته باشد. انجام مداوم بازی ها و استفاده از امکانات آن می تواند تمرین بسیار مناسبی باشد. خرید جم کلش آف کلنز، خرید الماس بازی و یوسی بازی ها می تواند امکان استفاده از تمامی آیتم ها و امکانات بازی ها و تمرین بیشتر را برای گیمرها فراهم کند.

تمرین با گیمرهای قدرتمند

یکی از مهم ترین و بهترین تمرین ها برای بهتر شدن در بازی های موبایلی بازی با گیمرهایی در سطوح بالاتر می باشد. البته بازی با گیمرهای قدرتمند برای شروع ضرورت بسیاری ندارد و بازیکنان می توانند بعد از آنکه خودشان با قسمت های مختلف بازی آشنا شدند و مدت زیادی بازی کردند به رقابت با آنها بپردازند. به عنوان مثال در بازی کالاف دیوتی بازی با بازیکنان قوی تری یکی از بهترین راهکارهای پیشرفت است. بعد از آنکه بازیکن توانست مهارت های خود را بهبود ببخشد و با خرید سی پی کالاف دیوتی آیتم های بازی را مطابق میل خود تغییر داد می تواند به رقابت با گیمرهای حرفه ای بپردازد و پیشرفت کند.

 

داشتن استعداد

داشتن استعداد یکی از اصلی ترین عوامل پیشرفت در هر کاری می باشد. همانطور که گفته شد بازیکن باید ابتدا بازی و سبک مورد علاقه خودش را انتخاب کند و سپس به بهتر شدن در آن فکر کند اما داشتن استعداد یکی از مهم ترین فاکتورهای پیشرفت در بازی ها می باشد. بازیکنان باید این مسئله را درک کنند که همه افراد برای آنکه یک گیمر حرفه ای شوند ساخته نشده اند و حتی اگر مهارت بالایی نیز داشته باشند نمی توانند به درجه استادی برسند.

کنترل خشم و رفتار در هنگام بازی

بازیکنان باید این مسئله را به خوبی درک کنند که احتمال باخت آنها در هر بازی وجود دارد و حتی بهترین گیمرها نیز ممکن است بازی های خودشان را ببازند. بازیکن باید قبول کند که باختن نیز بخشی از مسیر پیشرفت است. داشتن جنبه باخت و کنترل خشم و رفتار در هنگام شکست و باخت می تواند زمینه پیروزی و موفقیت را فراهم کند.

داشتن تعادل

اگرچه داشتن تمرین و ممارست می تواند مسیر موفقیت را برای بازیکنان هموارتر کند اما باید توجه داشت که بازیکنان در قدم اول تعادل زندگی خود را حفظ کنند. یک فرد عادی باید تمام فاکتورهای زندگی خود را مد نظر قرار دهد و با رعایت تمامی جوانب به فکر پیشرفت خود باشد. اینکه فردی بخواهد تمام وقت خود را صرف بازی کند و جنبه های دیگر زندگی را فراموش کند به هیچ عنوان نمی تواند معقول و منطقی باشد.

آشنایی با جوامع گیمرها

تمامی بازیکنان حرفه ای بازی های موبایلی عضوی از یک جامعه هستند و بازیکنی که بخواهد به یک گیمر حرفه ای تبدیل شود باید در انجمن های این اعضا، گروه ها و تیم های حرفه ای شرکت کند. نکته مهم در پیشرفت گیمر این است که نباید به تنهایی تمرین کند. زمانی که فردی قصد حرفه ای شدن دارد باید از سایرین اطلاعات دریافت کند

سخن نهایی

بازی های موبایلی امروزه به عنوان محبوب ترین بازی های ویدیویی شناخته می شوند و بیش از نیمی از مردم جهان از این بازی ها برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می کنند. بسیاری از بازیکنان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت خود اهداف دیگری همچون کسب درآمد از بازی های موبایلی دارند و در این مسیر راهکارهایی برای بهترین شدن انتخاب می کنند. انتخاب مناسب بازی ها و سبک آنها، تمرین، رقابت با گیمرهای حرفه ای، حفظ تعادل در زندگی، کنترل خشم و رفتار و … از مهم ترین راهکارهای بهترین شدن در بازی های موبایلی به شمار می روند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 122 دیدگاه)
  1. فهمیده می‌گوید

    داداشم واقعا پرخاشگر شده زودی عصبی میشه دعوا میکنه همش تاثیر این بازییای لنتیه

  2. Yoa gjw00 می‌گوید

    ترفندای جذابتری هستش برای اینکه تو بازی گیمر حرفه ای شید این چیزایی که گفتید خیلی ابتدایی هستش

  3. soltan می‌گوید

    چقد دختر گیمر داریمxdچرا تو بازیا شمارو نمیبینیم