آزمون ماک آیلتس | IELTS MOCK EXAM

1

به آزمون شبیه سازی شده آیلتس، ماک آیلتس گفته می شود که به دو صورت آکادمیک و جنرال برگزار می گردد و در آن هر 4 مهارت اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ مورد ارزیابی قرار می گیرد. ماک تست آیلتس به منظور کسب آمادگی بیشتر داوطلب جهت کسب نمره بالا در آزمون اصلی آیلتس انجام می شود و تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد داوطلب آیلتس خواهد داشت.

با توجه به هزینه ی بالای آزمون آیلتس، انجام ماک آیلتس جهت تشخیص نقاط قوت و ضعف داوطلب در فضایی شبیه به آزمون اصلی آیلتس با هزینه ای بسیار پایین، عقلانی و مقرون به صرفه است. همه ی اساتید آیلتس پس از دوره آموزشی آیلتس ، به داوطلبین توصیه می کنند که حداقل یک بار قبل از حضور در آزمون اصلی آیلتس، در آزمون ماک آیلتس شرکت نمایند.

رونیکس

در ماک تست آیلتس فارغ از نمره ای که داوطلب کسب می کند با فاکتورهایی چون کنترل استرس، مدیریت کردن زمان، درک ساختار سوالات آیلتس و معیارهای نمره دهی رایتینگ و اسپیکینگ آشنا می شود که با گذشت زمان و انجام چندین ماک، به راحتی آماده کسب نمره ی بالا در آزمون اصلی آیلتس می گردد.

صرفاً داشتن دانش زبانی بالا، دلیل بر کسب نمره ی بالا در آزمون آیلتس نیست.

اساساً داشتن دانش زبانی بالا دلیل بر کسب نمره ی بالا در آزمون آیلتس نمی باشد؛ چون در بسیاری از موارد دیده شده داوطلب از نظر دانش زبانی در حد نمره ی 7.5 آیلتس (اُوِرال) بوده، اما به علت انجام ندادن ماک تست و صرفاً با اتکاء به دانش زبانی خود، وارد جلسه آزمون آیلتس شده و در نهایت نمره ی دلخواه را بدست نیاورده است و وقتی علت را جویا می شویم با دلایلی همچون نداشتن تمرکز کافی، کم آوردن زمان، استرس بالا و … مواجه می شویم.

مزایای شرکت در آزمون ماک آیلتس

داوطلب با انجام ماک تست آیلتس بصورت ملموس با نقاط قوت و ضعف خود در جلسه آزمون آشنا می شود. بطور مثال در گام اول با نحوه ی برگزاری آزمون آیلتس آشنا خواهد شد و در گام بعدی با مقوله غلبه بر اضطراب و چگونگی سرعت بخشیدن درپاسخ به سؤالات ریدینگ مواجهه پیدا خواهد کرد و در گام سوم در برخورد با موضوعات سؤالات رایتینگ تسک یک و تسک دو با مقوله مدیریت زمان و نحوه ی نگارش پاراگراف های مقدماتی، برای رسیدن به نتیجه مطلوب در چهارچوب موضوع ارائه شده آشنا می شود. انجام ماک تست آیلتس می تواند داوطلب را از نظر روحی آماده کند تا با اتکاء به دانش زبانی خوب به نمره بالایی در آزمون اصلی آیلتس دست پیدا کند.

برای آزمون ماک آیلتس به کجا می توان مراجعه کرد؟

قطعا مرکز برگزارکننده آزمون ماک آیلتس باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • سالن مجهز به میز و صندلی های استاندارد، نور کافی و سیستم سرمایش و گرمایش مطلوب
  • تجهیزات صوتی پیشرفته و هدفون های با کیفیت
  • استفاده از سؤالات واقعی آیلتس
  • بهره گیری از اگزمینرهای مجرب و مسلط بر معیارهای نمره دهی آزمون آیلتس

بجز استانداردهای فوق، جهت شرکت در آزمون ماک آیلتس، مرکزی را انتخاب کنید که دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی و سابقه ی دیرینه در برگزاری آزمون های بین المللی داشته باشد. در همین راستا موسسه تخصصی زبان زنگنه، با در نظر گرفتن استانداردهای لازم برای خدمات رسانی راحت تر و سریعتر به داوطلبین آزمون ماک آیلتس، اقدام به طراحی و ایجاد سامانه اعلام نتایج هوشمند نمود.

خدمات سامانه اعلام نتایج هوشمند آزمون ماک آیلتس زنگنه

  • دریافت تصویر پاسخنامه های ریدینگ، لیسنینگ و رایتینگ به همراه تحلیل
  • دریافت فایل صوتی آزمون اسپیکینگ به همراه تحلیل
  • دریافت سمپل ویدیویی اسپیکینگ آزمون جهت کسب نمره 5 به بالا
  • دریافت سمپل های رایتینگ آزمون جهت کسب نمره 7 به بالا
  • امکان دانلود ویدیوی رفع اشکال آزمون در هر 4 مهارت
  • برگزاری جلسات رفع اشکال خصوصی به مدت 30 دقیقه تحت عنوان PMA یا Post Mock Analysis توسط سوپروایزر های مجموعه
  • نمره دهی سامانه بر اساس Band Descriptors
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. جلال می‌گوید

    عالی بود