پارک دلفین‌های کیش و برنامه مهیج آن

0

جزیره‌کیش در استان هرمزگان قرار دارد و یکی از بهترین مناطق گردشگری، توریستی و ‌تجاری در جنوب‌کشور بشماز می رود؛ به همین علت گردشگران با هدف گردش و خرید به این جزیره زیبا سفر می‌کنند؛ یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر این جزیره که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند، پارک دلفین‌های کیش است.

جزیره کیش دارای امکانات تفریحی متنوعی همچون پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، پارک دلفین‌ها و… است. عده زیادی از گردشگران برای بازدید، از این مناطق تفریحی زیبا از طریق خرید تور کیش به این جزیره زیبا سفر می‌کنند تا ازتجربه کارشناسان گردشگری در تهیه مقدمات سفرخود بهره‌‌ ببرند و سفر بی‌دغدغه‌ای را تجربه کنند.

در این مطلب، قصد داریم پارک دلفین‌های کیش که یکی از بهترین و عالی‌ترین جاذبه‌های تفریحی جزیره کیش به شمار می‌آید را به شما معرفی کنیم؛ پس با ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا این منطقه‌ زیبا را بشناسید و هنگام سفر به جزیره‌کیش، رفتن به پارک دلفین‌های کیش را در اولویت قرار‌دهید.

رونیکس

تاریخچه پارک هیجان‌انگیز دلفین‌های کیش

این پارک بی‌نظیر حدود 10سال پیش به کمک سرمایه‌گذاری آقای حسین ثابت که مالک هتل ‌بزرگ داریوش، لاله، تماشا است، ساخته شده و امروزه به یکی از بزرگترین مقاصد تفریحی در خاورمیانه تبدیل شده است

در این پارک بزرگ و زیبا اتوبوس‌های قطاری وجود دارد که شما می‌توانید به وسیله آن‌ها به بخش‌های مختلف این پارک زیبا بروید و از بخش‌های متنوع آن لذت ببرید؛ داخل این منطقه رستوران و کافه‌‌هایی موجود است که می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌ها استفاده کنید.

بهتر است بدانید اگر قصد ماندن چندروزه در این پارک بی‌نظیر را دارید و یا می‌خواهید کمی استراحت کنید در اطراف پارک هیجان‌انگیز دلفین‌ها، هتل‌هایی همچون شباویز، سیمرغ و کوثر وجود دارد و شما می‌توانید برای اقامت به این هتل‌ها بروید. اگر تصمیم دارید در سفر به کیش، خودتان بلیط هواپیما و محل اقامتتان را انتخاب کنید می‌توانید به سایت‌های آنلاین گردشگری مراجعه کنید و بلیط و هتل خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

معرفی بخش‌های متنوع پارک دلفین‌های کیش

پارک دلفین‌های کیش دارای بخش‌های متنوع هیجان‌انگیز متناسب با هرسلیقه و سن و سالی است.

بخش دلفیناریوم

بخش اصلی و هیجان‌انگیز پارک دلفین‌های کیش، بخش دلفیناریوم است که در این بخش دلفین‌های باهوش حرکات نمایش‌های متنوعی را اجرا می‌کنند و از تماشاگران زیادی برخوردار است.

در سال‌های گذشته مربی‌های ماهر برای آموزش حرکات نمایشی به دلفین‌ها شروع به کار کردند و در این زمینه به موفقیت رسیدند.

در این بخش به غیر از دلفین‌ها، 21گونه از پستانداران و حیوانات دریای وجود دارد که شامل گرازدریایی، گربه دریایی و… هستند که می‌توانید از حرکات نمایشی آن‌ها هم لذت ببرید؛ جالب است بدانید بعضی از این پستانداران از کشور ژاپن به صورت پرواز اختصاصی به کشور ایران انتقال یافته‌اند.

بخش باغ‌پرندگان از جذاب‌ترین بخش‌های پارک دلفین‌های کیش

یکی از بخش‌های جذاب پارک دلفین‌های کیش، بخش باغ‌پرندگان است؛ در این بخش بیشتر از 60گونه پرنده از سرتاسر جهان در این باغ زندگی می‌کنند؛ از گونه‌های پرنده‌هایی که در این بخش زندگی می‌کنند می‌توان به شترمرغ، لک لک، توکان، پنگوئن آفریقایی و… اشاره کنیم.

بخش فضای‌ سبز

یکی‌دیگر از بخش‌های جذاب پارک دلفین‌های کیش، بخش فضای‌سبز آن است که یک فضای عظیم و سرسبز و پر از گونه‌های گیاهان است؛ در این بخش بیشتر از 100گونه گیاه وجود دارد که از بین گیاهان، گیاهانی که برای پرورش با آب و هوای این منطقه سازگاری دارد انتخاب شده است.

از گونه‌های گیاهان می‌توان به 25 نوع کاکتوس، آگاسیا، کهور، گل‌ختمی و… اشاره کرد.

بخش سرگرمی

بخش سرگرمی یکی‌دیگر از بخش‌های مهیج و جذاب پارک دلفین‌های کیش است؛ این بخش برای سرگرمی و پذیرایی مسافران در نظر گرفته شده است که شامل تونل خزندگان، آکواریوم آب‌ شور، رستوران، بوفه و… است.

نکته‌های جالب در مورد پارک دلفین‌های کیش

دلفین‌ها حیوانات خیلی باهوشی هستند و خیلی زود و راحت با افراد رابطه عاطفی برقرار می‌کنند؛ برای این که بخواهید به دلفین‌ها غذا بدهید و به آن ها خیلی نزدیک‌تر شوید باید با مسئولان حتما هماهنگ کنید از آنجا که وسعت این منطقه زیاد است شما می‌توانید از طریق قطارهایی که در آن جا وجود دارد، برای رفت‌‌وآمد خود استفاده کنید.

برای بازدید از پارک مهیج دلفین‌های کیش شما برای تهیه بلیط سه نفر به مبلغ 300 هزارتومان و برای یک نفر به مبلغ 95هزارتومان باید پرداخت کنید و برای کودکان زیر چهارسال بلیط نیم‌بها خریداری کنید؛ شما این مبلغ را تنها برای بازدید از بخش دلفین‌ها پرداخت نمی‌کنید بلکه می‌توانید از همه بخش‌های متنوع پارک هیجان‌انگیز دلفین‌های کیش بازدید کرده و لذت ببرید.

از آنجا که هزینه تهیه‌ بلیط شاید کمی بالا است ولی ارزش بازدید و خرید بلیط را دارد بدون شک شما با رفتن به این منطقه از حرکات نمایشی دلفین‌ها شگفت‌زده می‌شوید و لذت می‌برید و به هیچ وجه از رفتن به این منطقه پشیمان نخواهید شد؛ پس حتما در هنگام سفر به جزیره‌کیش، بازدید از این منطقه تفریحی فوق‌العاده را در اولویت قراردهید. برای اطلاع از شرایط رزرو بلیط پارک دلفین‌ها یا دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش و یا حتی برای خرید بلیط هواپیما و هتل در جزیره زیبای کیش اینجا کلیک کنید.

بهتر است بدانید به همراه بردن دوربین عکاسی و کالسکه به این منطقه ممنوع است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.