درگاه پرداخت اینترنتی پی‌پینگ

0

درگاه پرداخت اینترنتی مهم‌ترین نیاز کسب‌وکارهایی است که در فضای آنلاین فعالیت می‌کنند. استفاده از یک درگاه پرداخت امن و پرسرعت، موفقیت‌آمیز بودن تلاش‌های شما را در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، تضمین می‌کند. پرداخت یار پی‌پینگ، علاوه بر ارائه سرویس ایمن و هوشمند درگاه پرداخت، سرویس‌های متعدد دیگری نیز ارائه کرده است که به مدیریت مالی هر چه بهتر کسب‌وکار شما کمک می‌کند. در ادامه به معرفی درگاه پرداخت اینترنتی پی‌پینگ و سرویس‌های مختلف این شرکت می‌پردازیم.

سرویس درگاه پرداخت پی‌‌پینگ

درگاه‌ پرداخت پی‌‌پینگ ویژگی‌‌های خاصی دارد که آن را از سایر درگاه‌‌های پرداخت متمایز کرده است. یکی از این ویژگی‌‌ها، سوئیچینگ هوشمند است. الگوریتم‌‌های پیشرفته پی‌‌پینگ، به صورت لحظه‌‌ای، پرسرعت‌‌ترین و بهترین درگاه را برای مشتریان شما انتخاب می‌‌کنند تا بدون هیچ گونه اشکالی، پرداخت وجه صورت گیرد. با تهیه‌‌ی درگاه از پی‌‌پینگ، به چندین درگاه معتبر مختلف دسترسی دارید که در زمان مناسب می‌‌توانید از هر یک از آن‌‌ها به طور هوشمند استفاده کنید.

ثبت‌‌نام در پی‌‌پینگ و دریافت درگاه، در کم‌‌تر از چند ساعت انجام می‌‌شود و نیاز به طی مراحل پیچیده و زمان‌‌بر مرسوم نیست؛ علاوه بر این، بدون داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌‌توانید از پرداخت یار پی‌‌پینگ، درگاه پرداخت دریافت کنید.

رونیکس

با توجه به نوع کسب‌‌وکار خود، به یکی از روش‌‌هایی که در ادامه بیان می‌‌کنیم، سایت خود را به شبکه امن بانکی کشور متصل کنید.

API و SDK درگاه پرداخت

اگر سایت یا اپلیکیشنی دارید که به صورت اختصاصی کدنویسی کرده‌‌اید، برای اتصال آن به درگاه پرداخت، باید از API و SDK پی‌‌پینگ استفاده کنید. این کار به راحتی و در کم‌‌ترین زمان ممکن انجام می‌‌گیرد؛ در طی همه‌‌ی مراحل اتصال سایت به درگاه، تیم پشتیبانی پی‌‌پینگ با افراد فنی تیم شما در ارتباط خواهند بود و مشاوره‌‌های لازم، ارائه می‌‌گردد. با استفاده از API پی‌‌پینگ، امکان استفاده از سرویس‌‌های متنوعی مانند تسهیم پول، ریفاند، پرداخت تضمینی، پرداخت دوره‌‌ای و اشتراکی و … نیز برای شما فراهم می‌‌شود.

ماژول‌‌ها و پلاگین‌‌های پرداختی

ممکن است با استفاده از ابزارهای آماده مانند وردپرس، جوملا یا سیستم‌‌های فروشگاه‌‌ساز مانند پرستاشاپ سایت خود را ساخته باشید؛ در این حالت نیز پی‌‌پینگ، ماژول‌‌ها و پلاگین‌‌های پرداخت متعددی توسعه داده است تا خیالتان از بابت اتصال سایت به درگاه پرداخت اینترنتی راحت باشد. پلاگین‌‌های پرداخت پی‌‌پینگ تنوع بسیار بالایی نیز دارد و می‌‌توانید از آن‌‌ها برای هر کار استفاده کنید؛ از پلاگین‌‌های اتصال فرم به درگاه پرداخت مانند گرویتی فرم گرفته تا پلاگین‌‌های فروشگاه‌‌سازهایی مانند ووکامرس و پلاگین‌های حمایت مالی مانند give.

صفحه شخصی پرداخت

ممکن است در شبکه‌‌های اجتماعی فعالیت کنید یا برای فروش محصولات خود مایل به داشتن سایت نباشید؛ در این حالت پی‌‌پینگ یک صفحه پرداخت شخصی و اختصاصی در اختیار شما قرار می‌‌دهد تا بدون داشتن سایت، از درگاه پرداخت اختصاصی استفاده کنید. این صفحه پرداخت شخصی به آدرس payping.ir/username است و برای استفاده از آن تنها کافی است در پی‌‌پینگ ثبت نام کنید.

فاکتور آنلاین

سختی‌ها و مشکلات صدور فاکتور به روش‌های سنتی و گزارش‌گیری از آن‌ها، کسب‌وکارها را به سمت استفاده از سیستم‌های صدور فاکتور آنلاین کشانده است. استفاده از این سرویس‌‌‌ها، علاوه بر سرعت و امنیت مثال‌‌‌زدنی، امکانات منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌‌‌هد. در سیستم فاکتور آنلاین پی‌‌‌‌پینگ، امکان ارسال فاکتور از طریق ایمیل و پیامک فراهم شده است. به این ترتیب که لینکی برای مشتری ایمیل و پیامک می‌‌‌‌شود و مشتری با کلیک بر روی این لینک به صفحه‌‌‌‌ی فاکتور منتقل می‌‌‌‌گردد. فرد پس از مشاهده‌ی اطلاعات فاکتور، از طریق لینک پرداخت موجود در آن می‌تواند اقدام به پرداخت کند. شما نیز در داشبورد اختصاصی خود، گزارش کاملی از وضعیت پرداخت فاکتور، دریافت می‌کنید. برخی دیگر از امکانات سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ، عبارتند از:

  • یکپارچگی با باشگاه مشتریان
  • قابلیت صدور کد تخفیف
  • امکان اعمال مالیات بر ارزش افزوده
  • اعمال هزینه حمل‌ونقل در فاکتور
  • فاکتور مرجوعی و اصلاحی
  • امکان صدور فاکتور رسمی برای مشتری
  • فاکتور زمان‌بندی‌شده

نرم‌‌افزار فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ، امکان ویژه‌ای است که برای انواع فروشگاه‌ها، کسب و کارهای محلی، شرکت های تجاری و … در نظر گرفته شده تا کسب‌وکارها بتوانند امورات صندوقداری و پرداخت‌های مالی‌شان را مدیریت کنند، بدون پیچیدگی در استفاده از نرم‌افزارهای خاص.

برخی از امکانات نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ عبارتند از:

  • امکان تعریف محصولات به تعداد نامحدود
  • دسته‌بندی محصولات
  • ایجاد انواع فاکتور و دسته‌بندی آن‌ها
  • ذخیره اطلاعات مشتریان و اتصال به باشگاه مشتریان
  • امکان اعمال کد تخفیف
  • اتصال به پوز فروشگاهی، دستگاه بارکدخوان، ترازوی دیجیتال، دستگاه پرینت فیش، استند فروشگاهی و …

سرویس حمایت مالی

اسکریپت حمایت مالی، یکی از سرویس‌های پی‌پینگ است که علاوه بر زیبایی بصری و تجربه‌ی بی‌نظیر کاربری، فرایند دریافت حمایت مالی را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کرده است. برای استفاده از این سرویس، کافی است به صفحه‌ی ساخت اسکریپت حمایت مالی پی‌‌پینگ مراجعه کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مد نظر، اسکریپتی اختصاصی برای شما ساخته می‌‌شود که می‌‌توانید آن را در صفحات وبسایت خود قرار دهید. در صفحات حاوی این اسکریپت، یک زبانه اضافه می‌‌شود که کاربر با کلیک بر روی آن می‌‌تواند در همان صفحه، حمایت خود را انجام دهد. این اسکریپت در تمامی انواع سایت‌ها و با هر تکنولوژی ساختی، قابل پیاده‌سازی است. می‌توانید به هر تعداد صفحه از سایتتان که بخواهید، اسکریپت حمایت مالی را اضافه کنید؛ به دلیل آن که فرایند حمایت مالی با استفاده از اسکریپت به صورت پاپ آپ و بدون خارج شدن از صفحه اصلی صورت می‌گیرد، احتمال از دست رفتن کاربر نیز بسیار پایین است.

اپلیکیشن صدور فاکتور

با استفاده از اپلیکیشن اندروید یا iOS پی‌پینگ می‌توانید به تمامی امکانات پلتفرم پرداخت پی‌پینگ در تلفن همراهتان دسترسی داشته باشید. همچنین با وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی پی‌پینگ، بدون نصب اپلیکیشن، از تمام امکانات آن بر روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی‌ بهره‌مند شوید. کافی است به سایت pwa.payping.ir مراجعه کنید؛ پس از آن در منوی مرورگر خود، گزینه‌ی Add to Homescreen را بزنید. از طریق میانبر ایجادشده در صفحه‌ی Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی‌پینگ دسترسی داشته باشید. PWA پی‌پینگ، امکانی مفید برای استفاده از خدمات پی‌‌پینگ در سیستم‌‌عامل‌های مختلف به خصوص iOS است.

سرویس گزارش‌‌گیری یکپارچه

شما ممکن است از سرویس‌های متعددی در پلتفرم پرداخت پی‌پینگ استفاده کنید؛ پرداخت یار پی‌پینگ امکانی فراهم کرده تا بتوانید از کلیه سرویس‌ها و پرداخت‌ها، در یک داشبورد و به شکل کاملا منظم و دقیق، گزارش‌گیری کنید.در این داشبورد، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است. همچنین قادر خواهید بود PDF یا اکسل گزارش‌ها را دریافت کنید. قابل ذکر است، تسویه حساب با کسب‌وکارها به صورت کاملا خودکار صورت می‌گیرد.

برای آشنایی بیش‌‌‌‌‌‌تر با سرویس‌‌‌‌‌‌های پی‌‌‌‌‌‌پینگ و ساخت حساب کاربری، به سایت پرداخت‌‌‌‌‌‌یار پی‌‌‌‌‌‌پینگ مراجعه نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.