خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، دوو

0

قبل خرید هر ماشین لباسشویی ابتدا اطلاعاتی در رابطه با نحوه خدمات پس از فروش مانند نصب ، سرویس ف تعمیر و آموزش نحوه استفاده از آنرا بدانید .

ما در این مقاله سعی داریم نحوه خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های 3 برند مطرح در ایران را بررسی کنیم .

خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ ، دوو ، ال جی

پس از خریداری ماشین لباسشویی سامسونگ ، ال جی ، دوو میتوانید با تماس با نمایندگی مجازدر نزدیکی محل سکونت خود تماس بگیرید .

رونیکس

پس از تماس شما تکنسین مربوط جهت نصب و راه اندازی به محل مراجعه میکند و دستگاه شما را نصب میکند .

پس از نصب لباسشویی باید کارت گارانتی شما مهر و امضا شود تا ضمانت شروع شود ، مدت زمان این گارانتی 5 سال میباشد .

گارانتی شامل موارد فنی مربوط به قطعات میباشد ، درصورتی که بصورت صحیحاز لباسشویی استفاده شود و قطعه ای معیوب شود شما میتوانید از خدمات گارانتی بهرمند شوید .

اما بعد از 5 سال چه اتفاقی می افتد ؟

بعد از گذشت این مدت برای سرویس یا تعمیر لباسشویی خود با نمایندگی های مجاز باید تماس بگرید مثلا برای لباسشویی های سامسونگ باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ میتوانید تماس بگیرید ، این خدمات تا 20 سال برای دستگاه شما ادامه خواهد داشت و جای هیچگونه نگرانی نیست .

نگهداری ماشین از لباسشویی های سامسونگ ال جی و دوو

روش ها و راهکارهایی برای نگهاری ماشین لباسشویی وجود دارد که رعایت این موارد میتواند باعث افزایش طول عمر دستگاه و پیشگیری از خرابی در لباسشویی شود .

سرویس برتر تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی راه کار هایی برای نگهداری از لباسشویی را عنوان کرده است .

  • جرمگیری ماشین لباسشویی : جرم گیری ماشین لباسشویی نیازی به تخصص یا مهارت خاصی ندارد ، بلکه شما میتوانید با خرید یک جرمگیر مناسب با برند دستگاه خود ، خوتان جرم گیری را انجام دهید در قیمت بعد توضیحات بیشتری خواهیم داد .
  • استفاده از محافظ برق : نصاب های نمایندگی پس از مراجعه و قبل از نصب دستگاه حتما به شما پیشنهاد استفاده از محافظ را میدهند ، نسبت به آن بی توجه نباشید ، بیشتر مشکلات در برد های الکترونیکی بخاطر عدم استفاده از محافظ میباشد .
  • استفاده صحیح از لباسشویی : حتما دفترچه راهنمای لباسشویی را مطالعه کنید ، در این دفترچه توضیحاتی در رابطه با برنامه های لباسشویی ، روش های شستشو و موارد مجاز استفاده را به شما آموزش خواهد داد .
  • استفاده از مایع و پودر به اندازه کافی : بسیاری از ما فکر میکنیم با ریختن بیشتر مایع یا پودر به لباسشویی کمک مکنیم که لباس ها را تمیز تر بشویید اما این تفکر کاملا غلط است و ممکن است مشکلاتی برایمان بوجود بیاورد.
  • تعمیر بدست نمایندگی : تعمیرگاه های زیادی را میتوانید برای سرویس یا تعمیر دستگاه خود بیابید ، اما اینکار ممکن است به لباسشویی صدمه بزند ، ما پیشنهاد میکنیم از متخصصین هر برندی استفاده کنید ، مثلا برای تعمیرات ال جی از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی کمک بگیرید .

انتخاب دستگاه مناسب با تعداد افراد خانواده

در انتخاب دستگاه علاوه بر خدمات پس از فروش باید تعداد افرادی که در منزل شما وجود دارد را در نظر بگیرید .

بعنوان مثال برای خرید یک لباسشویی برای دونفر میتوانید با انتخاب دستگاه 5 کیلوی نهایت استفاده را از ظریفیت و قدرت دستگاه خود بکنید .

البته اگر قصد شستشو پتو ، ملافه ، پرده و موارد این چنینی را دارید از دستگاه 5 کیلیویی نمیتوانید استفاده کنید زیرا این ظرفیت برای استفاده این قبیل پارچه بسیار کم است و ممکن است مشکلاتی را بوجود آورد .

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو به شما پیشنهاد میکند برای شستشوی پرده یا پتو و … از لباسشویی های سطلی یا درب از بالا استفاده کنید ، زیرا این مدل برای همین استفاده ساخته شده است .

توجه به دریافت فاکتور خدمات پس از فروش لباسشویی

توجه داشته باشید زمانی که از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی خود استفاده میکنید حتما پس از اتمام کار فاکتور را از تعمیرگاه درخواست کنید .

ارائه فاکتور علاوه بر ارزش های حقوقی میتواند سوابق دستگاه شما را مشخص کند .

همچنین اگر در مراحل سرویس و تعمیر از قطعه ای استفاده شود ، این قطعه با فاکتور میتواند بعنوان ضمانت نامه باشد ، زیرا خدمات سرویس و تعمیر هر دستگاه شامل گارانتی میباشد .

اگر شما فاکتوری نداشته باشید نمیتوانید از این آپشن بهرمند شوید .

شماره های تماس سرویس برتر

دفاتر شمال تهران : 26314336 – 22387203

دفاتر غرب : 44646797 – 44749366

دفاتر شرق : 77975075 – 33321373

دفاتر مرکز : 88201350 – 86017822

دفاتر جنوب : 66501553 – 66190918

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.