از ssl رایگان تا خرید بک لینک و سئو سایت

0

هنگامی که بحث امنیت سایت مطرح می‌شود، اولین و کلیدی‌ترین گزینه‌ای که قد علم می‌کند وجود ssl بر روی آن دامنه است. اما ssl چیست؟ آیا می‌توان ssl رایگان دریافت کرد؟ در این مقاله نحوه دریافت بهترین ssl رایگان را معرفی خواهیم کرد و در رابطه با اصول سئو سایت و چیستی و مبانی خرید بک لینک توضیح می‌دهیم. بنابراین اگر وبسایت و یا وبلاگی دارید که حضور آن در صفحه اول گوگل برایتان اهمیت دارد تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

ssl چیست؟

ssl مخفف Secure Sockets Layer می‌باشد و به صورت خلاصه تکنولوژی‌ایست که اتصال به اینترنت را ایمن نگه می‌دارد و از داده‌های حساس نظیر اطلاعات شخصی و اطلاعات بانکی که بین دو سیستم در حال رد و بدل شدن هستند حفاظت می‌کند تا هکرها نتوانند این داده‌ها را بخوانند و یا تغییر دهند. منظور از دو سیستم می‌تواند یک سرور و یک کاربر باشد(برای مثال یک فروشگاه اینترنتی و مرورگر کاربر) و یا دو سرور که با هم در حال تبادل اطلاعات هستند. ایمن‌سازی اطلاعات رد و بدل شده به وسیله الگوریتم‌های رمزگذاری انجام می‌شود و ضمانت می‌دهد داده‌ها توسط هکرها قابل خواندن نیستند.

وبسایت هایی که از گواهینامه ssl استفاده می‌کنند، ابتدای دامنه آن‌ها با https مشخص شده است.

رونیکس

آموزش دریافت بهترین ssl رایگان

 

مبنی بر ادعای گوگل استفاده از گواهینامه اس اس ال2048-bit تاثیر کمی بر روی نتایج گوگل وبسایت شما خواهد گذاشت. بنابراین استفاده از ssl علاوه بر افزایش امنیت وبسایت، بهبود جزئی سئو سایت را نیز در بر خواهد داشت. شما می‌توانید به صورت 100 درصد رایگان گواهینامه ssl را برای وبسایت خود نصب و فعال کنید. ssl رایگان معایب ندارد و دقیقا مشابه نسخه‌های غیر رایگان آن است. برای فعال سازی ssl رایگان سایت و نصب آن روی cpanel و دایرکت ادمین بر روی لینک روبرو کلیک کنید(برای دامنه ir نیز امکان استفاده از این ssl وجود دارد): دریافت گواهینامه ssl رایگان

سئو SEO چیست؟

به بیان ساده سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به معنای انجام مجموعه فعالیت‌‌هایی است که تعداد و کیفیت ترافیک ورودی به وب‌سایت از طریق نتایج ارگانیک گوگل و بقیه موتورهای جستجو را افزایش می‌دهد.

منظور از کیفیت ترافیک ورودی، هدایت کاربران علاقه‌مند به محتوای مرتبط و باکیفیت است. برای مثال فرض کنید کاربران از طریق گوگل و با جستجوی عبارت «خدمات سئو سایت» وارد وب سایت شما شوند اما هنگام مشاهده وبسایت متوجه شوند خدمات سئو توسط شما ارائه نمی‌شود و تنها مطالبی در رابطه با سئو سایت دارید.

صفحات گوگل شامل نتایج ارگانیک و تبلیغاتی هستند. برای نتایج ارگانیک هزینه‌ای به گوگل پرداخت نمی‌شود و با انجام سئو، این وب سایت‌ها به صفحه اول گوگل رسیده‌اند.

اصول سئو سایت

برای سئو سایت ابتدا می‌بایست با فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید. لیست بلند بالایی که از بیش از 200 فاکتور تشکیل شده است و شامل سرعت وبسایت، رعایت سئو محتوا، سئو داخلی و تکنیکال و … می‌شود. برای مشاهده این لیست « فاکتورهای سئو سایت seoarzan» را در گوگل جستجو کنید و بر روی اولین لینک کلیک کنید.

بک لینک چیست؟

دو صفحه A و B را به عنوان دو وبسایت جداگانه در نظر بگیرید. اگر صفحه A به صفحه B لینک بدهد، به لینک ایجاد شده بک لینک گفته می‌شود. در این‌صورت صفحه B دارای یک عدد بک لینک از وبسایت A خواهد بود. بک لینک‌ها یکی از معیارهای مهم در رتبه بندی وب سایت ها در نتایج SERP گوگل به شمار می‌روند. کیفیت و تعداد بک لینک های یک وبسایت رتبه آن را در نتایج مشخص می‌کند؛ البته بک لینک ها تنها معیار مهم در رتبه بندی نتایج نیستند. تجربه کاربری(UX)، محتوای باکیفیت و منحصربه‌فرد و همچنین سئو داخلی و سرعت مناسب از معیارهای مهم دیگر به شمار می‌روند که در کنار فاکتورهای سئو سایت، رتبه یک وبسایت در نتایج گوگل را مشخص می‌کنند.

خرید بک لینک؛ آری یا خیر؟

 

یکی از پربحث‌ترین عناوینی که در سئو سایت وجود دارد و بر سر آن جنگ و دعواست، خرید بک لینک است. گفته می‌شود بک لینک ها ارزش خود را نسبت به گذشته و باتوجه به بروزرسانی‌های هسته گوگل از دست داده‌اند اما آیا واقعا این چنین است؟

کوتاه‌ترین جوابی که می‌توان به این سوال داد این است که خرید بک لینک قوی هنوز هم تاثیر زیادی در نتایج گوگل می‌گذارد اما نحوه لینک سازی نسبت به گذشته دچار تغییر و تحولات شگرفی شده است بنابراین برای انجام این پروسه به متخصصین سئو سایت و لینک سازی احتیاج است. برای مثال در گذشته تعداد بک لینک ها اهمیت فراوانی داشت؛ یک وبسایت با دریافت تعداد زیادی بک لینک بی‌کیفیت می‌توانست در نتایج ابتدایی گوگل قرار بگیرد اما با هوشمند شدن گوگل این امر دیگر به سادگی میسر نیست. امروزه باکیفیت بودن، طبیعی، دائمی و قوی بودن معیارهایی است که هنگام خرید بک لینک باید به آن‌ها توجه کنید و اگر لینک سازی به درستی اجرا شود، تاثیر آن در نتایج قابل مشاهده خواهد بود.

 

تفاوت خرید بک لینک با رپورتاژ آگهی در چیست؟

هنگامی که بحث خرید رپورتاژ آگهی پیش کشیده می‌شود، کاربران گمان می‌کنند با خرید بک لینک تفاوت دارد اما این دو مقوله تفاوت آنچنانی با هم ندارند. در واقع زمانی که رپورتاژ آگهی خریداری می‌کنید، در حال خرید بک لینک قوی و دائمی هستید. بک لینک های رپورتاژ آگهی از این حیث که بک لینک دریافتی در میان متنی مرتبط با وبسایت شماست و در وبسایت های باکیفیت بالا نظیر خبرگزاری‌ها درج می‌شود، کیفیت و قدرت بالایی دارند و می‌توانند تاثیر بسزایی در رتبه کلمات شما در گوگل داشته باشند.

سئو سایت با سئو ارزان seoarzan.ir

مجموعه سئو ارزان فعالیت خود را از سال 1394 در زمینه سئو سازی سایت آغاز کرد و باتوجه به ارائه انواع خدمات بهینه سازی من جمله پکیج های لینک سازی متعدد و باکیفیت به سرعت در میان وبمستران و سئوکارها شناخته شد.

این مجموعه انواع خدمات سئو سایت را به مشتریان خود ارائه می‌نماید که در زیر لیست شده‌اند:

  • سئو کامل داخلی سایت
  • سئو محتوا
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • افزایش سرعت سایت
  • تولید محتوا
  • خدمات رپورتاژنویسی
  • سئو کلمه‌ای
  • لینک سازی انبوه ایرانی و خارجی
  • لینک سازی لایه ای
  • لینک سازی انبوه مخصوص بک لینک های لایه اول و دوم
  • خرید رپورتاژ آگهی خبری
  • خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی
  • حذف بک لینک های اسپم (disavow)
  • جاسوسی بک لینک های رقبا (پکیج اسپای)

جهت مشاهده این خدمات، نمونه کارهای سئو سایت و قیمت خدمات سئو، «سئو ارزان» را در گوگل جستجو کنید.

همچنین جهت تماس با مجموعه می‌توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ثابت 03134415328 و یا ایمیل info@seoarzan.ir اقدام فرمایید.

سخن آخر

جهت افزایش امنیت وبسایت خود و اعتماد کاربران به آن از گواهینامه ssl رایگان استفاده نمایید و با خرید بک لینک قوی و دائمی به سئو سایت(SEO) خود کمک کنید تا با کلمات کلیدی مدنظرتان به صفحه اول گوگل صعود کرده و بازدیدکنندگان بیشتری به وبسایت شما هدایت شوند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.