همیاری والدین از دوران بارداری تا فرزندپروری با گهواره

0

به دنیا آوردن یک کودک همانند هر اتفاق تازه‌ای می‌تواند شما را در یک مسیر پرپیچ‌وخم و سراسر چالش قرار دهد؛ اما مسلماً اگر نقشه راه در دستانتان باشد، هرگز سردرگم نخواهید شد. در این شکی نیست که همه والدین در آرزوی داشتن فرزندانی سالم، باهوش و شاد هستند؛ اما مسلماً برای داشتن چنین فرزندانی باید هر گامی که برمی‌دارید هوشمندانه و آگاهانه باشد! از دوران قبل از بارداری گرفته تا 9 ماه حاملگی و به‌خصوص چند سال اول از زندگی کودکتان، نقشی حیاتی در سلامت جسمی و روانی کودک شما و حتی خودتان خواهد داشت. به همین دلیل شما به یک منبع معتبر، به‌روز و در دسترس احتیاج دارید که آگاهی شما را در این زمینه‌ها افزایش دهد.

در این مقاله قصد داریم شما را با وب سایت گهواره که در زمینه پیش از بارداری تا فرزند پروری فعالیت می‌کند آشنا کنیم که یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین وب سایت‌های مادر و کودک است ؛ پس با ما همراه باشید.

خدمات گهواره دقیقا شامل چه کارهایی می‌شود؟

گهواره یک سایت مربوط به مادر و کودک است که چند سالیست وارد میدان شده و خیلی زود توانست جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی پیدا کند. در این وب سایت تیمی از پزشکان، ماماها و سایر کارشناسان بهداشت بارداری با گروهی از مهندسین متخصص همکاری می‌کنند. هدف آنها این است که مطالبی را در وب سایت گهواره منتشر کنند که علاوه بر صحت و دقت بالا و به‌روز بودن، با استانداردهای فضای اینترنتی و دغدغه‌های والدین منطبق باشد. وجه تمایز اصلی این وب سایت مادر و کودک با وب سایت‌های مشابه این است که در عین جامع و تخصصی بودن مطالب، محتوا به زبانی تألیف شده است که برای والدین کاملاً قابل فهم باشد. همچنین وب سایت گهواره کاربری بسیار ساده‌ای دارد و والدین به‌راحتی می‌توانند در بخش‌های مختلف این وب سایت گشت‌وگذار داشته باشند و از مطالعه مقالات متنوع آن، لذت ببرند.

رونیکس

وب سایت گهواره چه بخش‌هایی دارد؟

در حال حاضر مطالب وب سایت گهواره در 6 بخش اصلی زیر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد:

1.بخش دانستنی‌های پیش از بارداری

در این بخش از وب سایت گهواره مجموعه مقالات مربوط به دوران پیش از بارداری گردآوری شده است؛ در این مقالات به مباحث مختلفی نظیر روشهای پیشگیری از بارداری، روشهای تقویت قدرت باروری زنان و مردان، آماده کردن شرایط خانه برای بچه دار شدن، نحوه برقراری رابطه جنسی موفقیت آمیز و بسیاری موارد دیگر.

2.بخش دانستنی‌های دوران بارداری

در این بخش از وب سایت گهواره مجموعه مقالات مربوط به بارداری گردآوری شده است؛ در این مقالات به مباحث مختلفی نظیر روش‌های تشخیص بارداری، مراحل رشد جنین و بارداری در سه دوره، آگاهی از لوازم مورد نیاز مادر و نوزاد از طریق مقالات راهنمای خرید، بررسی انواع بارداری پرخطر، تغییرات نحوه زندگی در دوران بارداری، کلیه مراقبت‌های سلامتی لازم و عوارض بارداری احتمالی خدمت شما عزیزان ارائه می‌گردد.

3.بخش دانستنی‌های پس از زایمان

در این بخش از وب سایت گهواره مجموعه مقالات مربوط به مقوله زایمان گردآوری شده است؛ در این مقالات به مباحث مختلفی نظیر آمادگی های زایمان، زایمان طبیعی، زایمان سزارین، مراقبت های پس از زایمان، علائم زایمان، تناسب اندام پس از زایمان و بسیاری موارد دیگر.

4.بخش دانستنی‌های دوران نوزادی

در این بخش از وب سایت گهواره مجموعه مقالات مربوط به نوزادان گردآوری شده است؛ مانند مقالات مرتبط با رشد نوزاد، مراقبت از نوزاد، شیردهی و تغذیه نوزاد، نکات مربوط به نوزادان خاص نظیر نوزادان نارس و شرایط مراقبت از آنها و بسیاری موارد دیگر نظیر واکسن‌ها و مصرف دارو در نوزادان. همچنین در این بخش یک راهنمای سلامتی جامع در مورد بیماری‌ها و شرایط پزشکی مرتبط با نوزادان و روش صحیح مقابله با آنها، ارائه شده است.

 

در این بخش از وب سایت گهواره مجموعه مقالات مربوط به مقوله زایمان گردآوری شده است؛ در این مقالات به مباحث مختلفی نظیر آمادگی های زایمان، زایمان طبیعی، زایمان سزارین، مراقبت های پس از زایمان، علائم زایمان، تناسب اندام پس از زایمان و بسیاری موارد دیگر.

  1. بخش تبادل نظر والدین با یکدیگر

یک بخش جذاب و پرطرفدار در وب سایت گهواره بخش تبادل نظر و گفتگوی والدین است. در این قسمت والدین می‌توانند با سایر والدین در مورد تجربیاتشان از این مسیر گفتگو کنند. والدین می‌گویند که این بخش به آنها کمک کرده تا بسیاری از اشتباهاتی را که سایر والدین به دلیل ناآگاهی مرتکب شده‌اند را انجام ندهند. همچنین توانسته‌اند تا حد زیادی در هزینه و وقت خود برای انجام بسیاری از امور مربوط به خود و کودکشان صرفه‌جویی کنند. استرسشان نیز کمتر شده و از مشورت و همدلی با سایر والدین به آرامش رسیده‌اند. چه چیزی بهتر از این؟

همانطور که پیشتر اشاره شد، محتوای وب سایت گهواره به طور کامل توسط کارشناسان خبره در زمینه مادر و کودک تهیه شده و پس از عبور از چندین فیلتر مختلف، در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید علاوه بر استفاده از آموزش های وب سایت گهواره با کلیلک در اینجا از قابلیت‌‌های اپلکیشن گهواره و نصب آن بصورت رایگان و مطالب مفید اینستاگرام آن نیز، استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.