طوفان قیمت ایکس ویژن شروع شد (ویژه تلویزیون 43XT745)

0

ایکس ویژن به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در کشور همواره این دغدغه را داشته تا مردم عزیز ایران بتوانند به محصولاتی با کیفیت و استاندارد با بهترین و مناسب ترین قیمت ها دسترسی داشته باشند. از همین رو با کاهش چمشگیر قیمت در یکی از پرطرفدارترین مدل های تلویزیون خود شرایط بسیار مساعدی را جهت خرید تلویزیون فراهم آورده است.

کمپین طوفان قیمت ایکس ویژن سال 99

ایکس ویژن در کمپین طوفان قیمت خود فرصتی استثنایی برای خرید تلویزیون هوشمند مدل43XT745 با قیمت 5.750.000 تومان به جای 7.050.000 تومان را مهیا ساخته و مدت زمان استفاده از این فرصت تا پایان دی ماه سال 99 در نظر گرفته شده است.

ویژگی های تلویزیون 43 اینچ هوشمند مدل 43XT745 ایکس ویژن

اگر بخواهیم به مهمترین ویژگی های “تلویزیون 43 اینچ هوشمند مدل 43XT745 ” در کمپین طوفان قیمت ایکس ویژن در سال 99 اشاره کنیم عبارت است از:

رونیکس
  • وجود سیستم عامل اندروید در تلویزیون43XT745 ایکس ویژن کارتان را بسیار راحت کرده و امکان دسترسی شما به سایت ها و اپلیکیشن های مختلف را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. با تلویزیون هوشمند ایکس ویژن شما می توانید به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید و کارهای روزمره خودتان را در صفحه نمایشگر 43 اینچی تلویزیون انجام دهید.
  • مجهز بودن تلویزیون 43XT745 ایکس ویژن به سیستم صوتی قدرتمند Pure sound یکی دیگر از ویژگی های مطرح این تلویزیون به شمار می آید.‌ البته با توجه به طراحی مدرن و بروز این تلویزیون و جلو قرار گرفتن بلندگوهای آن شما شاهد کیفیت صدای بسیار واضح و خوبی خواهید بود.
  • این تلویزیون از پنل LED IPS بهره می برد و این تکنولوژی کمک می کند در تمام زوایا شاهد تصاویری با رنگ های شفاف و بدون افت کیفیت باشیم.
  • وضوح تصویر در این تلویزیون FULL HD است و علاوه بر آن امکان پخش شبکه های HD صدا و سیما را دارد.

از کجا می توانیم تلویزیون ایکس ویژن را بخریم؟

به منظور خرید تلویزیون هوشمند مدل 43XT745 می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام نمایید.

اگر قصد خرید تلویزیون ایکس ویژن را به صورت آنلاین داشتید می توانید به سایت Xvision.ir مراجعه کنید.

راه دیگری که برای خرید این تلویزیون در کمپین طوفان قیمت ایکس ویژن وجود دارد، رفتن به سمت فروشگاه های رسمی مادیران و یا نمایندگی های برند Xvision است.

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه قیمت محصولات ایکس ویژن داشتید می توانید با شماره تلفن 82266-021 داخلی 3 تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.