ترند استایل مردانه سال 1400 چگونه است؟

3

توجه به این نکته را نباید فراموش کنید که مردم درباره ظاهر شما قضاوت می‌کنند. درست است که نباید به ادامه رواج این جملات در نسل‌های آینده پروبال دهیم، اما خواه ناخواه این موضوع در زندگی ما جریان دارد و مدام درباره ظاهرمان مورد قضاوت اولیه مردم واقع می‌شویم. در دنیای امروز حفظ استایل و ظاهر زیبا برای همه افراد بیش از پیش حائز اهیمت شده است. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم به صورت اختصاصی درباره ترند استایل مردانه 2021 صحبت کنیم.

درست است اگر تصور کنید بسیاری از این استایل مردانه که برای سال 2021 ترند شده‌اند، قابل استفاده در هرجایی نباشند اما آگاهی از آنها به شما کمک می‌کند تا همیشه مرتب، حرفه‌ای و مناسب لباس بپوشید. یکی از مهم‌ترین نکاتی است که به شما کمک میک‌ند تا بدانید به کدام یک از لباس‌های موجود در کمد لباس خود توجه بیشتری داشته باشید.

رونیکس

توجه به پوشاک و استایل متناسب از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که شما هرگز نمی‌دانید در طول روز با چه افرادی برخورد خواهید داشت. ممکن است روزانه با مشتریان، کارفرمایان و دوستان خود در ارتباط باشید و چه بخواهید و چه نخواهید آنها برداشت اولیه خود را بر اساس ظاهرتان از شما خواهند داشت. خوب است بدانید که رمز موفقیت شما در توانایی تمایز بخشیدن بین مدهای زودگذر و استایل‌های پرطرفدار کلاسیک است.

در ادامه درباره لباس‌های مردانه ترند سال 2021 بیشتر خواهیم گفت. تا پایان با ما همراه باشیدتا بدانید که لازم است کدام لباس‌ها را در کمد خود بگنجانید و از آنها در استایل روزمره, اسپرت، رسمی و مجلسی خود استفاده کنید.

۱. لباس‌های گل‌دار

یکی از ترندهای محبوب سال 2021 توجه به پارچه‌های با تم و زمینه گل‌دار است. این نوع پارچه‌ها که برای پیراهن‌ها و شلوارک‌های مردانه سال 2021 بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، به نوعی یادآور دوران نوستالژی و خانه مادربزرگ‌ها است. در واقع این لباس ترند شده نشان می‌دهد که این پارچه بیشتر از آنچه که نشان می‌دادند دوست‌داشتنی و پوشیدنی هستند.

این نوع پارچه‌ها برای فصول بهار و تابستان طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. توجه داشته باشید که پیشنهاد شده است از پارچه‌های با این زمینه فقط در یکی از اجزای استایل خود استفاده کنید و سعی کنید در بخش‌های دیگر از استایل‌تان از پارچه‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید.

۲. کت و شلوار با برش ساده

از دیگر لباس‌های مردانه ترند برای سال 2021 کت و شلوار‌های ساده با برش‌های باریک، ظریف و متناسب است. این کت و شلوارهای فری سایز که دوخت ساده و ظریفی دارند یادآور سبک‌های رایج در دهه 1980 و 1990 است که به تازگی دوباره مورد توجه و استقبال مردان قرار گرفته است. این کت و شلوارها نمونه‌ای از استایل کلاسیک است که همیشه رایج بوده‌اند و اگر به خوبی دوخته شوند بسیار عالی و پرطرفدارند.

استفاده از کت و شلوارهای فری‌ سایز و کلاسیک با انواع پیراهن مردانه اسپرت، مجلسی و آستین کوتاه برای عید نوروز می‌تواند نمونه‌ای خاص از استایل شیک مردانه محسوب شود.

۳. لباس های با طرح راه راه عمودی

لباس‌های دارای این طرح از چندین جهت همیشه مورد علاقه آقایان بوده‌اند. اول از این جهت که با پوشیدن آنها بسیار ساده و شیک و زیبا به نظر می‌رسند و مورد دوم اینکه با پوشیدن لباس‌های دارای این طرح با اندامی تراشیده و بلند‌تر و لاغرتر به نظر می‌رسند. لباس‌های راه راه نیز یکی از طرح‌های کلاسیک محبوب هستند که می‌توانید آن را با یک شلوار ساده برای استفاده در استایل روزمره تا حتی رسمی خود مورد استفاده قرار دهید و مطمعن باشید که در هر دو حالت زیبا و برازنده خواهید بود.

۴. استایل مردانه شیک با شلوار جین

استفاده از شلوارهای جین همه ساله از محبوب‌ترین‌ استایل مردانه در دنیای مد و فشن جهان بوده است. شلوار جین تیره به عنوان یکی از اجزاء اصلی پوشاک مردان همیشه پرمصرف بوده است، اما در فصول گرم سال استفاده از جین با رنگ تیره کمی غیر معمول جلوه می‌کند و بهتر است در فصل تابستان و هوای گرم از رنگ‌های سایه روشن آن استفاده کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید.

۵. کاپشن یا رویه شمعی مردانه

لباس‌های دارای رویه شمعی نیز به عنوان یکی دیگر از ترندهای استایل مردانه 2021 مجدد رونمایی شده است. این لباس‌ها ظاهر ظریف و زیبایی دارند اما در هنگام تابش نور خوشید گرما را به مقدار زیادی جذب کرده و انجام فعالیت روزمره را کمی دشوار می‌کنند.

پیشنهاد شده است از این لباس‌های به عنوان رویه و کت‌های سبک روی تی‌شرت استفاده شود تا در صورت بروز گرمای هوا به سادگی آن را از استایل خود حذف کنید.

۶. پوشیدن شلوار کوتاه ممنوع!

اگر هنوز هم طبق عادت قدیمی از شلوارهای کوتاه در استایل خود استفاده می‌کنید این آخرین فرصت برای حذف آنها از استایل مردانه‌تان است. درست است که استفاده از شلوارهای مردانه کوتاه تا مچ پا یکی از مدهای محبوب در سال 2010 بود، اما با گذشت یه دهه و در ترند لباس مردانه 2021 این شلوارها بسیار قدیمی به نظر می‌رسند.

توصیه شده است که استفاده از این شلوارها را فقط به ماه‌های گرم سال و فصل تابستان محدود کنید. در پوشاک و استایل مردانه امسال به استفاده از جوراب توجه ویژه‌ای شده است.

۷. استفاده از چرم

استفاده از لباس‌های چرم در استایل امسال مجدد مطرح شده است. استفاده از یک کت زیبای چرم با کیفیت عالی به عنوان یکی از سالم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در لباس مردان همیشه مطرح بوده است. درست است که پوشاک چرم ارزان نیستند اما باید به این نکته توجه کنید که استفاده از آنها برای طولانی مدت ممکن خواهد بود و از این جهت بسیار به مقرون به صرفه هستند. اگر تا به امروز پوشاک چرم را به کمد لباس خود اضافه نکرده‌اید، زمستان امسال زمان مناسبی برای انتخاب یک کت چرم زیبا و ساختن یک استایل شیک و خاص مردانه خواهد بود.

می‌توانید از ترکیب کت چرم مرغوب مردانه به همراه کفش رسمی مردانه از بین مدل های شیک از جنس چرم برای عید نوروز و استایل مخصوص روزهای سرد بهاری استفاده کنید که بی شک ظاهری بسیار جذاب و خیره‌کننده برای مردان خواهد ساخت.

۸. حذف شلوار جذب و چسبان از پوشاک مردان

در دهه گذشته شلوار‌های جذب و چسبان برای مردان بسیار رایج شده بود، اما در دنیای مد و فشن امسال شلوارهای چسبان از فهرست خارج شده‌اند و جای خود را به شلوارهای راحت دهه 1980 و 1990 داده‌اند. همه ما بدون شک در دوره‌ای از زندگی خود مجذوب شلوارهای جین چسبان و تنگ بوده‌ایم و ممکن است با دیدن شلوارهای آزادتر در ابتدا احساس خوبی نداشته باشیم اما به محض پوشیدن آن‌ها متوجه خواهید شد که چقدر آ‌ن‌ها را دوست خواهید داشت. نه تنها از نظر سبک استایل آن‌ها، بلکه از نظر راحتی.

۹. چکمه های چلسی یا کماندویی

سالهاست که انواع چکمه‌های و کفش‌های چلسی یکی از ظریف‌ترین و برجسته‌ترین گزینه‌های در لیست کفش آقایان بوده است. چکمه‌های چلسی داری زیره‌های ضخیم و ناهموار در سراسر کفش هستند و به عنوان یکی از کفش‌های مرغوب و محبوب مردانه محسوب می‌شوند. این نوع کفش‌ها در برابر سرما مجهز و ایمن هستن، و استفاده از آنها در فصول سرد سال نیز می‌تواند برای شما کارآمد و مفید باشد.

کلام آخر

همانطور که گفته شد، ظاهر و پوشاک ما باعث می‌شود که طرف مقابل در اولین نگاه و چند ثانیه ابتدایی درباره ما چه تصمیمی بگیرد. این بدان معنی است که پیش از شروع به صحبت کردن ما، اطرافیان ناخودآگاه برخی مشخصات ما را بر اساس استایل ما اندازه گرفته‌اند و ذهنیتی از ما برای خود متصور شده‌اند.

با دانستن این موضوع بهتر است که زمان را ازدست ندهید و همیشه مرتب، حرفه‌ای و مناسب لباس بپوشید. به روز بودن همیشه به معنی صرف هزینه‌های سرسام‌آور نیست و چه بسا که با گاهی با کمی دقت و آگاهی بتوانید استایلی مناسب و ویژه خود بسازید و در زمان‌های مختلف ترکیب‌های گوناگونی از آن برای خود ایجاد کنید. خواندن این مطلب نیز به شما کمک خواهد کرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. فرزانه می‌گوید

    این مطلب از وبسایت من برگرفته شده است، حتی اگر دیجی استایل منبع شما باشد، منبع را با لینک بفرمائید تا بنده رسیدگی کنم. و اگر نویسنده محترم از مطلب ما به طور استفاده کرده اند، لطفا قانون قانون کپی رایت را رعایت کنند.
    لطفا منبع رو کامل و طبق مقررات کپی رایت وبسایت من یعنی با نوشتن اسم سایت و لینک فالو به همان مطلب ذکر کنید.

    1. مریم لاله می‌گوید

      سلام و وقت شما به‌خیر
      ما موارد تخلف رو پیگیری و مطلب رو به‌روزرسانی کردیم. ممنون از گزارشتون.

    2. عرفان برقبانی می‌گوید

      سپاس از بازخوردتون.
      محتوای رپورتاژها، با وجود سلب مسئولیت «چطور»، همیشه بررسی می‌شه؛ اما بازهم ما موارد رو طبق گفته شما بررسی می‌کنیم و به‌زودی بهتون اطلاع می‌دیم. بازهم ممنون.