چگونه با رپورتاژ سایت خود را تقویت کنیم؟

0

رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از شیوه‌های مؤثر در رسیدن به یک سئوی مناسب است که بسیاری از مدیران کسب و کار‌ها از این شیوه برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب استفاده می‌کنند. رپورتاژ آگهی به عنوان یک متن خبری شناخته می‌شود که می‌تواند به معرفی خدمات و محصولات وب سایت‌تان بپردازد. متخصصان سٔواز اهمیت لینک سازی باخبر بوده و سعی می‌کنند در مقاطع زمانی مختلف از این شیوه تبلیغاتی استفاده کنند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

شاید سوالات متعددی برای شما پیش آمده باشد که: رپورتاژ آگهی چیست؟ برای داشتن یک رپرتاژ عالی، به چه مواردی نیاز خواهیم داشت؟ هر نویسنده‌ای می‌تواند رپورتاژ بنویسد؟ اصلا چرا باید رپرتاژ بنویسیم؟ آیا این کار یک حقه بازاریابی محسوب می‌شود یا اینکه تنها نوعی از تبلیغات است و هیچ تفاوتی با انواع دیگر تبلیغات ندارد؟ تفاوت رپورتاژ آگهی با رپرتاژ تبلیغاتی و رپرتاژ خبری چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از شیوه‌های مؤثر در زمینه بهبود سئو سایت است. رپورتاژ آگهی به یک متن خبری و محتوای متنی می‌گویند که برای معرفی کسب و کارهای مختلف مفید است. چارچوب‌های خاصی در زمینه نوشتن رپورتاژ آگهی وجود داشته که توجه کردن به آن می‌تواند شما را در رسیدن به یک وضعیت مطلوب یاری کند. رپورتاژ آگهی به گونه‌ای است که می‌تواند مخاطبان هدفتان را به خوبی شناسایی کرده و جذب سایت کند

رونیکس

توجه کنید که یکی از فاکتورهای مهم سئو از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل،بک‌لینک سازی است. اگربک لینک سازی به خوبی انجام شود قطعاً ارزش سایت شما بالا رفته و در نتایج جستجو، در رتبه‌های بالاتری دیده می‌شود. برای این که بتوانید از لینک سازی مناسب بهره‌مند شوید باید در مورد شیوه‌های نوین بک‌لینک سازی اطلاعات کسب کنید

موتورهای جستجو و رپورتاژ آگهی!

رپورتاژ آگهی به دلیل این که ماهیت تبلیغاتی نداشته و به صورت خبری و معرفی محصول و خدمت تهیه می‌شود دارای اهمیت است. موتورهای جستجو نظیر گوگل با توجه به لینک سازی انجام شده در متون، به وب سایت شما اهمیت داده و وضعیت آن را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید از رپورتاژ آگهی به صورت دائمی در وب سایت میزبان استفاده کنید و نیازی به تمدید نیست.

مزایای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌های بهبود سئو، دارای مزایای ویژه‌ای است که باعث شده است تا متخصصان سٔو مختلف به این نوع بک‌لینک سازی روی بیاورند. از جمله مزایای رپورتاژ آگهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رپورتاژ آگهی به صورت دائمی ثبت می‌شود و نیازی نیست که ماهانه آن را تمدید کنید.

رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از بهترین و مناسب‌ترین استراتژی لینک سازی طبیعی محسوب می‌شود

در رپورتاژ آگهی می‌توان بدون در نظر گرفتن جنبه‌ی تبلیغاتی، به معرفی خدمات و محصولات مختلف پرداخت.

استفاده از تصاویر متعدد در متن رپورتاژ آگهی باعث تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطب شده و باعث جذب آنان می‌شود.

رپورتاژ آگهی قابلیت انتشار در سایت‌های خبری و سایت‌های تخصصی پربازدید را دارا می‌باشد.

هزینه رپورتاژ آگهی به صرفه‌تر از سایر روش‌ها بوده و تاثیرگذاری مناسبی بر روی وب سایت شما دارد.

قیمت رپورتاژ آگهی

در حال حاضر تعیین قیمت رپورتاژ آگهی الگوی مشخصی ندارد چه بسا اینکه نظارت خاصی هم بر این قیمت گذاری‌ها صورت نمی‌گیرد. بنابراین تعرفه رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف بسیار متفاوت است. به این ترتیب که هر سایت بر مبنای سیاست‌های سازمانی خود و مراوداتی که با رسانه‌های گوناگون دارد، قمیت‌های متفاوتی را برای پکیج‌های رپورتاژ خبری اش مشخص می‌کند. شاید شما هم تابحال با این موضوع مواجه شده باشید که تعرفه رپورتاژ آگهی دو سایت هم رتبه با زمینه کاری مشترک، گاها متفاوت است.

چه فاکتورهایی در تعیین قیمت رپورتاژ آگهی و تعرفه رپورتاژ آگهی اثرگذارند؟

به‌طور کلی قیمت رپورتاژ آگهی از ملاک های واحدی پیروی نمی‌کند اما کیفیت وب‌سایت از نظر همه کارشناسان مهم‌ترین ملاک در تعیین قیمت رپورتاژ آگهی است. در ذیل به برخی از مهمترین عواملی که در تشخیص کیفیت وب­سایت­‌ها کمک کننده هستند، می‌پردازیم:

یکی از مهم‌ترین معیارهای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی موضوع اعتبار دامنه و اعتبار صفحه است..

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه یک امتیاز رتبه بندی در موتور جستجو هستند که توسط شرکت مازارائه شده و پیش بینی می­کنند که یک وب‌سایت یا صفحه در صفحه نتایج موتورهای جستجو چگونه رتبه بندی خواهد شد. نتیجه این پیش بینی امتیازی بین 0 تا ۱۰۰ خواهد بود و هر اندازه که این عدد بالاتر باشد، به معنی شایستگی بیشتر دامنه یا صفحه در کسب رتبه بالاتر است. یکی از مهم­ترین معیارهای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی موضوع اعتبار دامنه و اعتبار صفحه است.

رتبه الکسا یک سایت نشان دهنده بازدیدکنندگان یک سایت است و طبیعی است هر چه تعداد بازدیدکنندگان یک سایت بالا رود رتبه الکسا کاهش پیدا می­کند. رتبه الکسا مرجع مناسبی برای نشان دادن تعداد حدودی بازدیدکنندگان آن سایت است، بنابراین شاخص مناسبی در تعیین قیمت رپورتاژ آگهی می­‌باشد.

تعداد لینک های فالو در محتوای رپورتاژ آگهی می­تواند منجر به بهبود سئو سایت و کسب رتبه­‌ی بهتر در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مدنظر شما در گوگل شود. یکی از نکات مهم در برآورد قیمت رپورتاژ آگهی تعداد لینک­‌های فالو است که سایت آگهی­‌دهنده آن را مشخص می‌کند

تریبون با جمع آوری همه اطلاعات ضروری که شما باید راجع یک وبسایت بدانید تا به راحتی در آن وبسایت رپورتاژ آگهی منتشر کنید انتشار رپورتاژ آگهی را برای شما به ساده ترین روش تبلیغاتی تبدیل کرده است.

‍پلتفرم تریبون با پشتیبانی و ‍پیگیری روند انتشار رپورتاژ شما همراه شماست تا به راحت‌ترین و ارزان‌ترین روش شما سٔوخارجی خودرا توسعه دهید.

تریبون با ارایه گارانتی پایین‌ترین قیمت خیال همه تبلیغ کنندگان را آسوده ساخته و قیمت رپورتاژ آگهی دیگر جز دغدغه‌های متخصصان سٔو و یا تبلیغ‌کنندگان نیست.

کافی است در وبسایت تریبون ثبت‌نام کنید تا تمام اطلاعات از جمله قدرت دامنه، اسپم‌اسکور، رتبه الکسا، تعداد لینک‌فالوها و قیمت بیش از ۷۵۰ وبسایت که می‌توانید در‌آنها رپورتاژ آگهی ثبت کنید را مشاهده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.