مزایا و ویژگی های استفاده از سی پی، جم و ویباکس در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی

0

در میان تمامی بازی های موبایل 3 بازی کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی به عنوان ایده آل ترین و منحصر به فرد ترین بازی های موبایلی شناخته می شوند که استفاده از آن ها می تواند اوج هیجان و اقتدار را به کاربران عرضه دهد.

در این مقاله می خواهیم به صورت تخصصی به معرفی و بررسی استفاده از پول ها در این 3 بازی بپردازیم و شما را با مزایای استفاده از سی پی در بازی کالاف دیوتی، ویباکس در بازی فورتنایت و جم در بازی پابجی آشنا کنیم.

در کنار تمامی مواردی که می تواند به عنوان هیجان برای این 3 بازی در نظر گرفته شود، استفاده از شخصیت ها با قدرت های متنوع خود دلیلی بر محبوبیت این 3 بازی در میان گیمر ها است. البته سال 2019 سال خوبی برای بازی های موبایل بود و این 3 بازی در لیست بهترین های این سال قرار گرفتند، اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید لطفاً به مقاله معرفی 5 بازی برتر در سال 2019 برای موبایل که حتما باید بازی کنید (براول استارز، کالاف دیوتی، پابجی) سر بزنید.

رونیکس

سی پی، جم و ویباکس در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی چیستند؟

اکثر بازی های موبایل دارای پرداخت درون برنامه ای هستند که این ویژگی به کاربران آن ها کمک می کند تا بتوانند در بهترین شرایط ممکن از ویژگی ها و خدمات منحصر به فرد بازی استفاده کنند. به سی پی، جم و ویباکس در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی در واقع پول نیز گفته می شود و یکی از مهم ترین موارد در این 3 بازی است.

به عنوان مثال شما با استفاده از این پول های رایج و یا همان ارز های بازی می توانید برای کاراکتر خود سلاح های جدید و به روزی را خریداری کنید و یا سلاح های قدیمی خود را کمی بروزرسانی کنید تا از نظر قدرت کمی قوی تر از قبل به نظر برسند.

این که پول ها در هر بازی چطور می توانند به کاربران خود کمک کنند خود موضوع بسیار مفصلی است که مقالات آینده سعی می کنیم اطلاعات کامل تری را در این خصوص در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.

بنابراین متوجه شدیم که سی پی، جم و ویباکس در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی در واقع همان پول ها و یا ارز های رایج در بازی ها هستند که کاربران با استفاده از آن ها می توانند به قابلیت های جدید و منحصر به فردی در بازی دسترسی داشته باشند.

اما سوالی که ممکن است در حال حاضر برای شما عزیزان به وجود بیاید، این است که چطور می توانیم این پول ها را به دست بیاوریم؟ آیا روشی رایگان برای کسب آن ها وجود دارد یا خیر؟

بررسی روش های موجود برای به دست آوردن انواع پول در بازی های مختلف

در هر بازی شما می توانید از روش های متفاوتی اقدام به کسب پول کنید، این روش ها به صورت رایگان و حتی پولی در اختیار کاربران قرار دارد تا آن ها بتوانند در شرایط مختلف از هر دو روش اقدام به کسب پول و یا ارز در بازی کنند تا با استفاده از آن ها به قدرت های مختلفی در بازی دسترسی داشته باشند.

عموما گیمر های تازه از روش های رایگان استفاده می کنند که این روش در هر بازی می تواند با بازی دیگر متفاوت باشد! ما در آینده سعی می کنیم به معرفی و بررسی روش های رایگان در کسب انواع پول در بازی های مختلف بپردازیم و شما را با آن ها آشنا کنیم.

از دیگر روش هایی که بسیار مرسوم تر است و حتی کاربران و گیمر های حرفه ای از آن استفاده می کنند روش تهیه و خرید پول و یا ارز از بخش استور و یا فروشگاه بازی می باشد. در این روش شما به صورت مستقیم می توانید از بخش فروشگاه بازی اقدام به خرید انواع جم، الماس، سی پی و… کنید.

البته نکته قابل توجه ای که در این بخش وجود دارد، این است که متاسفانه برای پرداخت باید از کارت های بین المللی استفاده نمود که این موضوع برای بسیاری از کاربران ایرانی عملا غیر ممکن می باشد اما روشی جایگزین برای آن وجود دارد که می توانید در کمترین زمان ممکن به صورت ریالی و یا تومان اقدام به پرداخت و خرید انواع پول کنید.

در این روش شما باید از سایت های واسط استفاده کنید! سایت های واسط در واقع این فرایند را به ساده ترین حالت ممکن برای شما انجام خواهند داد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به تعداد دلخواه ارز دسترسی داشته باشید.

یکی از سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کند، سایت آسان جم است! با مراجعه به این سایت می توانید انواع پلن های قیمتی و تعداد مناسب پول ها را در بازی های مختلف مشاهده کنید و در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید.

از ویژگی های اصلی و برتر این سایت در مقایسه با سایر سایت ها می توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته اشاره نمود! این پشتیبانی می تواند در کمتزین زمان ممکن مشکلات شما را به راحتی حل کند و یا به درخواست های شما در کمترین زمان ممکن پاسخ دهد! بنابراین توصیه می کنیم حتما به سایت آسان جم مراجعه کرده و پلن های قیمتی آن را مشاهده کنید.

چرا روش پولی بهترین روش برای تهیه ارز و یا پول در بازی های موبایلی است؟

یکی از مزیت های اصلی استفاده از روش های پولی این است که شما می توانید در زمانی کوتاه تر به تعداد مناسب و دل به خواه خود دسترسی داشته باشید که این موضوع در واقع در روش رایگان وجود ندارد و شما پس از گذراندن مراحل سخت و زمان طولانی عملا باید سی پی، جم و ویباکس در بازی های کالاف دیوتی، فورتنایت و پابجی را به دست بیاورید.

تصور کنید که برای شرکت در مراحل مختلف بازی نیاز به تعداد قابل توجه ای ارز دارید تا بتوانید به عنوان گیمر وارد آن شوید! در این صورت باید حتما در کمترین زمان اقدام به تهیه و خرید انواع پول و ارز کنید که روش پولی این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.