گارانتی مادام العمر شامل چه شرایطی است؟

0

امروزه گارانتی در خرید هر نوع کالایی شاید به مراتب با اهمیت تر از گذشته باشد و حتی میتوان به گارانتی به عنوان یکی از معیار های انتخاب کالا در کنار خصوصیات ظاهری و کاربردی آن نگاه کرد.

هر چند بدلیل وجود نداشتن یک چهارچوب کلی در مورد شرایط گارانتی در ایران برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان همیشه شک و شبهه وجود دارد ، اکثر تولید کنندگان شرایطی را به عنوان گارانتی در هنگام فروش محصول خود به مصرف کنندگان ارائه میدهند.

مفاهیم بین المللی خدمات پس از فروش به چهار مورد زیر تقسیم میشود:

رونیکس
  1. Warranty: به تعویض محصول در بازه زمانی مشخص شده ،بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف تولید کننده محصول گفته میشود.
  2. Guarantee: به تعمیر محصول در بازه زمانی مشخص شده ، بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف شرکت تولید کننده گفته میشود.
  3. Lifetime Guarantee: به تعمیر محصول تا پابرجا بودن شرکت تولید کننده ،بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف تولید کننده محصول گفته میشود.
  4. Lifetime Warranty: به تعویض محصول تا پابرجا بودن شرکت تولید کننده ،بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف تولید کننده محصول گفته میشود.

اما گارانتی مادام العمر در ایران به چه معناست؟

در ایران بین مفاهیم Guarantee و Warranty تفکیکی وجود ندارد و هر دوی اینها تحت عنوان گارانتی شناخته شده است.

قبل از پرداختن به تعریف گارانتی مادام العمر این نکته را فراموش نکنید که شما به عنوان مصرف کننده کالا باید شرایط نگهداری و قوانین مربوط به نحوه ی استفاده از محصول را در نظر بگیرید ، در اینصورت محصول شما اگر دچار مشکلی شود شامل گارانتی میباشد.

گارانتی مادام العمر واژه ی بسیار جذابی می باشد که نظر مخاطبین را به خرید جلب می نماید اما آیا این مفهوم واقعی است؟ واژه ی گارانتی مادام العمر در اصل به این معناست که تا زمان پابرجا بودن شرکت تولید کننده ، مصرف کنندگان محصول میتوانند از خدمات پس از فروش و گارانتی آن شرکت بهرمند شوند.

در نهایت مفهوم گارانتی مادام العمر مربوط به طول عمرآن کالا می باشد .پس بطور خلاصه این پرسش را با یک جمله ساده پاسخ دهیم ، گارانتی مادام العمر شاید بیشتر شبیه به یک شعار تبلیغاتی باشد و با توجه به متفاوت بودن شرایط گارانتی در هر شرکت بهتر است قبل از خرید هر کالا به شرایط و ضوابط شرکت در ارائه خدمات و شرایط گارانتی توجه کنید تا دچار ابهام نشوید.

اما نکته ی مهمتری که بیش از گارانتی باید به آن توجه داشت ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی هر کالایی می باشد.

اینکه شرکتی که از آن خرید میکنید در نقاط مختلف کشور دارای عاملین و یا نمایندگان فروش باشد بسیار مهم است و نکته ی دیگر پاسخگویی بخش روابط عمومی شرکتها نیز اهمیت دارد.

روابط عمومی شرکت های معتبر امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا اصلی ترین پل ارتباطی میان شما و شرکت تولیدکننده می باشد به همین دلیل پاسخگو بودن ، بروز بودن و پشتیبانی مستمر میتواند حتی بیشتر از گارانتی کالا برای یک خریدار ارزش داشته باشد.

دستگیره بهریزان یک انتخاب دقیق

حال که صحبت از گارانتی و خدمات پس از فروش شد ، شاید دستگیره بهریزان یکی از بهترین نمونه هایی باشد که بتوان از نظر

گارانتی و خدمات پس از فروش نام برد.

با توجه به اینکه نکته که دستگیره ها اعم از دستگیره در ، دستگیره ورودی ، دستگیره کابینتی و سایر یراق آلات ساختمانی جزو

پرمصرف ترین کالاهایی محسوب می شوند که کمتر به استفاده ی مستمر آن در طول روز دقت میکنیم ، گارانتی این محصولات

یکی از مهمترین نکاتی می باشند که قبل از خرید دستگیره باید به آن دقت داشت.

بهریزان در نظر داشته است تا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، طراحی خلاقانه ،رعایت استاندارد های جهانی ، انجام آخرین تکنولوژی روز دنیا و ارائه خدمات پس از فروش مناسب ،محصولاتی را طول عمر بالا ارائه دهد که علاوه بر جلب رضایت بصری ، نیاز مصرف کنندگان را نیز براورده کند.

علاوه بر اینکه کلیه محصولات بهریزان شامل 5 سال گارانتی پوشش دهی می باشد ، دستگیره هایی که دارای پوشش تیتانیوم PVD است شامل

20 سال گارانتی بوده و این شرایط شامل خوردگی ، تغییر رنگ و سایر موارد مشابه نیز هست.

تاثیر پوشش دهی تیتانیوم در دستگیره بهریزان

بر روی برخی قطعات و دستگیره درهای بهریزان پوشش نهایی تیتانیوم قرار می گیرد.
این پوشش به روش Physical Vapour Deposition توسط جدیدترین تکنولوژی روز دنیا از شرکت Balzers سوئیس انجام می شود.
تکنولوژی تیتانیوم باعث استحکام فوق العاده پوشش دستگیره در شده و کاملا ضد خش و ضد سایش می باشد.

تمامی محصولات شرکت بهریزان از لحاظ شکستگی شامل گارانتی (تعویض کالا) مادام العمر میباشند.

در نظر داشته باشید که استهلاک دستگیره با توجه به استفاده در اماکن پر تردد و یا موقعیت آب و هوایی مرطوب یا خشک بسیار حائز اهمیت است که باید به تفاوت انواع دستگیره درب نیز توجه داشت.

لذا قبل از انتخاب دستگیره ، به محل نصب ، نوع آب و هوا و سایر موارد دقت نمایید ، ترجیحا برای دربهای ورودی و اصلی از

دستگیره های ورودی استفاده کنید تا با توجه به مقاومت بالاتر ، بیشترین کارآیی را برای ورود و خروج داشته باشد.

از یک معمار در انتخاب نوع دستگیره خود مشاوره بگیرید

معماران بویژه در ایران بسیار دقت در هارمونی و المانهای داخلی محیط داشته و این شناخت دقیق از محیط می تواند بهترین انتخاب

را نه تنها در زیبایی شناسی بلکه در کارآیی دستگیره انتخابی برای شما به ارمغان بیاورد.

معماران ایرانی که نقطه ی عطف زیبایی شناسی در سالیان سال بوده اند یک منبع غنی در راستای اقتباس اصول زیبایی شناسی می باشند زیرا با ادغام سنت و مدرنیزه توانسته اند به ابعاد وسیع تری از خاستگاه هنر در معماری ایران نیز بپردازند.

بهریزان نیز با همکاری و همفکری بسیاری از معمارن علاوه بر خلاقیت در تولید کالایی متفاوت ، تنوعی از محصولات را برای هر سلیقه و با توجه به هر سبک (مدرن ، سنتی) طراحی و در رنگبندی متنوع نیز به بازار ارائه کرده است.

اگر بخواهیم به اختصار برخی از رنگهایی که بیشتر در محصولات بهریزان استفاده شده است را نام ببریم:

پوشش تیتانیومبراق (طلایی)و تیتانیوم خش دار ،کروم براق و کروم خش دار ،نیکل خش دار و نیکل مات ،سیاه و سفید ،زیتونی ،برنز ،برنجی ،صدفی

دستگیره لوکس بهریزان

شاید به یقین بشود کلیه دستگیره ها و محصولات بهریزان را در زمره محصولات لوکس قرار داد.
زیرا کلیه اصولی که باید برای تولید یک محصول درجه یک رعایت شود در مجموعه بهریزان صورت میگیرد.

با این حال دستگیره هایی که از جنس برنج و زاماک تولید میشوند بیشتر به عنوان دستگیره های لوکس بهریزان شناخته شده اند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.