انواع حوله خشک کن و کاربرد آن

0

امروزه حوله خشک کن ها عضوجداناپذیری از دکوراسیون منزل شده اند. این رادیاتورها برای گرم کردن و از بین بردن رطوبت حمام بسیار مناسب هستند. حوله خشک کن ها به دلیل اینکه ظاهری بسیار زیبا دارند و جم وجور هستند توانسته اند جایگزین مناسبی برای رادیاتورهای قدیمی با شکل نامناسب شوند. با ما در فروشگاه اینترنتی لوتوس همراه باشید تا با انواع حوله خشک کن آشنا شوید.

کاربرد حوله خشک کن

همان طور که اشاره کردیم مهمترین کاربرد حوله خشک کن ها از بین بردن رطوبت است. رطوبت باعث ایجاد قارچ می شود که برای سلامتی انسان خطرناک است. نکته دیگر برای خشک کردن لباس های کوچک بسیار مناسب است این حوله خشک کن ها به خصوص برای خانه هایی که فضای کافی برای پهن کردن لباس ها ندارند کاربرد بسیار زیادی دارد.

انواع حوله خشک کن

حوله خشک کن ها دارای انواع مختلفی هستند که برای انتخاب اول باید انتظارات خود را در نظر بگیرید.

رونیکس
  1. حوله خشک کن استیل
  2. حوله خشک کن برقی
  3. حوله خشک کن فولادی
  4. حوله خشک کن آلومینیومی

 

حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن استیل قابلیت نگهداری بسیار زیادی در نگهداری گرما دارد. جنس آن از فولاد ضد زنگ است و به همین دلیل سنگین تر از سایز مدل ها است. شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود در زنگ های مختلف آن را تهیه کنید.

حوله خشک کن آلومینیومی

این حوله خشک کن ها وزن بسیار سبکی دارند به دلیل اینکه از آلومینیوم در آن استفاده شده است. این نوع حوله خشک کن هم مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و همچنین به دلیل شکل گیری راحت آلومینیوم تنوع شکل های این مدل بسیار زیاد است.

حوله خشک کن برقی

این نوع حوله خشک کن ها برای مکان هایی که لوله کشی ندارد بهترین گزینه است. این نوع حوله خشک کن برای خانه های کوچک و برای ار به دنبال صرفه جویی در مصرف برق بسیار مناسب است.

حوله خشک کن فولادی

حوله خشک کن فولادی هم طول عمر بسیار بالایی دارد و در هر شرایط آب و هوایی دچار پوسیدگی نمی شود و بادوام است. این حوله خشک کن نسبت به سایر حوله خشک کن ها قیمت مناسب تری دارد.

توان مصرفی حوله خشک کن ها

حوله خشک کن ها دارای توان مصرفی های گوناگونی هستند که با توجه به فضا می توانید بهترین را انتخاب کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که توان مصرفی حوله خشک کن ها با وات مشخص می شود.

خرید انواع حوله خشک کن

فروشگاه اینترنتی لوتوس انواع حوله خشک کن را با بهترین کیفیت و گارانتی به شما ارائه می دهد.شما می توانید به سایت لوتوس مراجعه کنید و حوله خشک کن ها را با بهترین قیمت خریداری کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از حوله خشک کن ها هم در حال حاضر دارای تخفیف های استثنایی هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.