مانتوهای اسپرت را از کجا بخریم؟

0

خرید مانتو اسپرت یکی از چالش‌هایی است که بیشتر خانم‌ها در زمان خرید با آن روبرو می‌شوند. مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد و نحوه طراحی آن‌ها در بسیاری از اوقات به‌گونه‌ای نیست که بتواند سلیقه آن‌ها را برآورده کند. از سوی دیگر بیشتر افراد وقت کافی برای جستجو در بازار و امتحان کردن مدل‌های مختلف را ندارند. همچنین قیمت مانتو اسپرت نیز در بازار نسبتا بالا است و پیدا کردن مانتویی با قیمت مناسب کار دشواری است. مجموع این عوامل باعث شد که ما در این مقاله تصمیم بگیریم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر ارائه قیمت مناسب تنوع بالایی در مدل داشته و می‌تواند به‌راحتی هر سلیقه‌ای را برآورده کند.

تادیزاین، طراحی ایرانی در کنار کیفیت مثال‌زدنی

تادیزاین یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان انواع مانتو، ست کیف و کفش و لباس در ایران است که توانسته با ترکیب طرح‌های سنتی و مدرن در کنار کیفیت مثال‌زدنی جای خود را در میان مشتریان باز کند. این فروشگاه با نزدیک به ده سال سابقه کار در این حوزه سلیقه مشتری را به‌خوبی درک کرده و درنتیجه بهترین محصولات ازجمله بهترین مانتوهای اسپرت را می‌توان در این فروشگاه پیدا کرد. در حال حاضر تادیزاین در 11 نمایندگی فروش خود مشغول ارائه طرح‌های متنوع و بسیار جذاب به مشتریان است. بنابراین اگر می‌خواهید خرید مانتو اسپرت را راحت و بی‌دردسر انجام دهید و بدون نیاز به صرف وقت متنوع‌ترین مدل‌ها و بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید سری به تادیزاین بزنید.

مانتو اسپرت به چه مانتویی گفته می‌شود؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعریف مانتو اسپرت در ایران با تعریف جهانی آن متفاوت است. در جهان تنها به تیپی اسپرت گفته می‌شود که افراد در زمان ورزش کردن از آن استفاده می‌کنند. این در حالی است که در ایران واژه اسپرت به هر کفش یا لباس راحت که بتوان با آن در هر مجلس خودمانی حضور پیدا کرد یا بیرون رفت، اطلاق می‌شود. البته در ایران امروز نیز خیلی از بانوان ورزشکار به دنبال یک مانتوی اسپرت می‌گردند تا بتوانند در زمان ورزش کردن از آن استفاده کنند. این مانتوها به دلیل طراحی راحت و ساده‌ای که دارند می‌توانند به‌خوبی در ورزش‌های طولانی و حتی سنگین استفاده شوند و برای شما هیچ مزاحمتی را در حین انجام فعالیت‌های مختلف ایجاد نکنند.

رونیکس

به دلیل همین استفاده گسترده ورزشکاران از این دست مانتوها، قیمت مانتو اسپرت در بازار معمولا بالا است و پیدا کردن مانتویی با یک قیمت مناسب که طراحی جالب و پارچه باکیفیتی داشته باشد، کار دشواری است. به همین دلیل تادیزاین تصمیم گرفته تا کار شما را در پیدا کردن بهترین مانتوهای اسپرت با بهترین قیمت‌ها راحت کند. در این فروشگاه می‌توانید انواع مدل‌های مانتو اسپرت را پیدا کرده و حتی اکسسوری‌های مناسب را برای ست کردن با آن‌ها بیابید. به‌این‌ترتیب با تادیزاین می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و در کوتاه‌ترین زمان، بهترین و زیباترین ست‌ها و مانتوها را پیدا کنید.

چگونه می‌توان بهترین مانتوهای اسپرت را انتخاب کرد؟

اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توان در هنگام خرید مانتو اسپرت یک مانتو خوب و باکیفیت را انتخاب کرد؟ این سوالی است که بیشتر افراد در زمانی که می‌خواهند خرید مانتو اسپرت را به‌صورت اینترنتی انجام دهند، از خود می‌پرسند. عوامل مختلفی وجود دارند که در هنگام انتخاب مانتو چه در تیپ اسپرت و چه برای سایر مانتوها بر روی انتخاب شما تاثیرگذار هستند. به‌عنوان‌مثال فصل یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار در زمان انتخاب این نوع مانتوها است.

بسته به دمای هوا پارچه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به‌عنوان یک لباس راحت برای استفاده شما در خارج از منزل به کار بروند. مثلا در فصل پاییز، پارچه‌های پشمی و کتان بیشترین استفاده را دارند. همچنین در فصل تابستان نیز استفاده از مانتوهایی با پارچه‌های چهارخانه که برای پیراهن‌های مردانه نیز استفاده می‌شوند بسیار مناسب است. زیرا این پارچه‌ها بو نمی‌گیرند و کمتر چروک می‌شوند.

علاوه بر این‌ها فصل می‌تواند در رنگ مانتو نیز تاثیرگذار باشد. در فصل‌های سرد سال استفاده از رنگ‌های تیره بهتر است. زیرا این رنگ‌ها می‌توانند گرما را به‌خوبی جذب کرده و درنتیجه در گرم شدن شما تاثیر به سزایی داشته باشند. همچنین در فصل‌های گرم استفاده از رنگ‌های روشن باعث می‌شود که گرما تا حد زیادی از بدن شما دفع شده و بتوانید راحت‌تر دمای هوا را تحمل کنید. علاوه بر این‌ها در فصل بهار معمولا از مانتوهایی با تم گل‌گلی یا رنگ‌های جیغ استفاده کنید تا بتوانید به‌خوبی با طبیعت همساز شده و حتی عکس‌های زیبایی تهیه کنید.

برای یک مانتو اسپرت لازم نیست که حتما پارچه ساده‌ای را انتخاب کنید. پارچه‌های گل‌دار، چهارخانه و ساده هر سه می‌توانند گزینه‌های خوبی برای یک مانتو اسپرت باشند. به‌ویژه استفاده از پارچه‌های چهارخانه برای این تیپ از مانتوها در دنیای امروز بسیار رایج شده است. نکته مهم در زمان انتخاب مانتو اسپرت این است که این مانتوها باید دوخت ساده و راحتی داشته باشند. دوخت‌های پیچیده یا استفاده از طرح‌های درهم مانند پلیسه یا حالت‌های کلوش می‌تواند راحتی این مانتوها را از بین برده و آن‌ها را از حالت اسپرت خارج کند. به همین دلیل در میان طراحان نیز مانتویی به نام اسپرت شناخته می‌شود که در دوخت آن تکنیک و مدل خاصی به کار نرفته باشد.

درنهایت باید به خاطر داشته باشید که اصل طراحی و خرید مانتو اسپرت بر راحتی آن است. اگر یک مانتوی اسپرت تنگ انتخاب کنید، نمی‌توانید آن را در زمان بیرون رفتن یا پیاده‌روی بپوشید. زیرا احساس راحتی لازم را به شما نمی‌دهد. به‌علاوه مانتوهای اسپرت تنگ برای شرکت در هر مجلسی مناسب نیستند.

مانتوهای اسپرت چه انواعی دارند؟

در حال حاضر طرح‌های بسیاری در بازار هستند که به‌عنوان مانتوهای اسپرت شناخته می‌شوند. به‌عنوان‌مثال مانتوهای جلوبسته با یقه سه دکمه که معمولا کلاه نیز دارند، یکی از رایج‌ترین مدل‌های مانتو اسپرت هستند. بیشتر مانتوهای اسپرت با یقه گرد طراحی می‌شوند. اما شما می‌توانید مدل‌های مختلف یقه را بر روی این مانتوها پیدا کنید. همچنین مانتوهای اسپرتی که برای ورزش مورداستفاده قرار می‌گیرند، معمولا دارای شلوار همرنگ خود نیز هستند و با شلوار ست می‌شوند تا شما بتوانید یک ست ورزشی زیبا داشته باشید.

علاوه بر این مدل‌ها، مانتوهای جلوباز با طراحی ساده که معمولا رنگ یکنواخت و روشنی دارند، به‌عنوان مانتوهای اسپرت شناخته می‌شوند. این مانتوها به دلیل راحتی زیادی که دارند و به دلیل جریان یافتن هوا در آن‌ها معمولا در فصل‌های گرم سال استفاده می‌شوند. در کنار این‌ها عده‌ای مانتوهای دانشجویی را با رنگ‌هایی در تم تیره به‌عنوان مانتو اسپرت معرفی می‌کنند.

 

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله دیدیم مانتوهای اسپرت از تنوع بسیاری برخوردار هستند. به همین دلیل واضح است که شما نمی‌توانید با چند ساعت وقت گذاشتن و گشتن در بازار بهترین مانتوهای اسپرت را پیدا کنید. مانتوهای اسپرت موجود در بازار یا از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و یا قیمت آن‌ها نسبتا بالا است. به همین دلیل تادیزاین تلاش کرده تا با ارائه انواع مانتوهای اسپرت در کنار دیگر مدل‌ها، خرید مانتو اسپرت را برای شما به یک تجربه لذت‌بخش و آسان تبدیل کند.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.