هدایای تبلیغاتی تابستانه، بهارگیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی مورد نیاز شما

0

امروزه موضوع تبلیغات و بازاریابی تبدیل به یک امر مهم و حیاتی در زمینه تجارت و رونق کسب و کار شده است که صاحبان مشاغل و کسب و کارها که در هر حرفه ای مشغول به کار و فعالیت هستند، بر خود لازم میدارند که با روش های مختلف و البته صحیح و نتیجه بخش به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند. همانطور که میدانید روش های مختلفی جهت بازاریابی و تبلیغات وجود دارد که یکی از تاثیر گذارترین آن ها، ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد که شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی در تنوع بسیار بالا با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می دهد. در این قسمت میخواهیم به ارائه پیشنهادهایی جذاب هدایای تبلیغاتی در فصل گرما و تابستان بپردازیم. با ما همراه باشید.

فصل تابستان با تمام زیبایی ها و تنوع های مختلفی در انواع و اقسام محصولات و میوه های رنگارنگی که دارد برای هر فردی جذاب و دلپذیر است. اما این فصل با تمام قشنگی هایش دارای روزهای گرم و آفتاب سوزان و طاقت فرسا میباشد که کمی رنگ و لعاب این فصل را از دست میدهد و افراد را وادار میکند که به دنبال راهی برای رهایی از این گرما و خنک شدن می اندازند.

رونیکس

از آن جا که تغییرات فصل ها تاثیر مهم و انکار نشدنی ای بر سبک زندگی مردم میگذارد لازم است صاحبان مشاغل و کسب و کارها، روش های مختلفی متناسب هر فصل برای بازاریابی در نظر بگیرند تا بتوانند بهترین تاثیرگذاری را برای مشتریان و مخاطبان داشته باشد. یکی از این راه ها بکارگیری از هدایای تبلیغاتی متناسب با آن فصل است. در این مقاله از بخش آی تی سایت بهارگیفت به معرفی هدایای تبلیغاتی تابستانه و بهاری مخصوص فصول گرم سال میپردازیم… با ما همراه باشید .

هدایای تبلیغاتی تابستانه که دارای تم تابستانی میباشند با توجه به نوع کاربردی که دارند خاطره خوبی در ذهن مشتری هنگام مواجه با برندتان به وجود میآورند و به دنبال آن، منجر به افزایش اعتماد و صمیمیت میان مخاطبین و هدیه دهنده و در کل منجر به ارتقای مجموعه و فروش بیشتر خواهد شد.

برای انتخاب محصولات تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسب فصل گرما ، مانند سایر روش های بازاریابی، اولین اقدام بایستی جامعه آماری و مخاطبین خود را شناسایی کنیم. به کمک این کار درک عمیقی از سلایق و علاقه مخاطبین به شما داده میشود که مخاطبین شما در چه بازه سنی هستند و غالبا جنسیتشان چیست و چه نیازهایی دارند و دارای چه عادات و تفریحاتی میباشند و چندین ویژگی های دیگر که بایستی بررسی کرد تا بهترین هدیه را برای آن ها برگزید.

 

طبق خاطره ای از مشتریان که تعریف میکرد :

” من کارمند یک شرکت بازرگانی بودم (کارمند خانم) این شرکت محترم زحمت کشیده بودند آخر سال به پاس زحمات پرسنلشان به هر کدام یک ست هدیه تبلیغاتی تهیه کرده بودند ولی به جنسیت کارکنان اهمیت نداده بودند و این ست هدایا شامل اقلامی مانند کیف پول مردانه، جا سیگاری و کمربند مردانه و جاکارتی بود.”

این نوع ست که یک ست کاملا لوکس و گران قیمت بود ولی برای همکار خانم آنچنان کاربردی نبود برای همین بایستی در هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی این قبیل موضوعات را در نظر گرفت.

حالا به این موضوع میپردازیم چه محصولاتی متناسب با فصول گرم تابستان میباشند ؟

در این جا ما میخواهیم برای شما کاربران عزیز به معرفی چند کالای پرفروش به عنوان هدایای تبلیغاتی بپردازیم. این محصولات پرفروش و کاربردی و بسیار محبوب میباشند که متناسب با فصل تابستان یا روز های گرم و آفتابی میباشند و در انتخاب هر یک از این محصولات هدفی به هر طریقی پیش برده است و این هدف، رهایی از گرما و آفتاب سوزناک میباشد و همین موضوع نقطه عطف خرید هدایای تبلیغاتی تابستانه خواهد شد.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی تابستانه شرکت بهارگیفت

کلاه تبلیغاتی بهترین گزینه به عنوان هدایای تبلیغاتی تابستانه

کلاه، امروزه یکی از ابزارهای کاربردی در زندگی بشر میباشد. هنگام طراحی یک کلاه تبلیغاتی بایستی خلاقیت و دقت زیادی بکار برد و بسیاری از مجموعه کسب و کار ها در استراتژی بازاریابی خود از این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده میکنند. کلاه تبلیغاتی بخاطر بازگشت سرمایه خوبی که نسبت به هزینه ای صرف شده دارد محبوبیت زیادی در میان محصولات بازاریابی بخصوص در فصل تابستان دارا میباشد. محصولاتی نظیر کلاه تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ، سایبان تبلیغاتی، بادبزن تبلیغاتی ، تیشرت تبلیغاتی ، قمقمه تبلیغاتی از جمله محصولات تبلیغاتی مناسب برای فصل تابستان در شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت میباشد. انواع کلاه تبلیغاتی را میتوان به کلاه تبلیغاتی پارچه ای ، کلاه تبلیغاتی فلامنت، کلاه تبلیغاتی کتان، کلاه تبلیغاتی نقابدار و کلاه های فومی و کاغذی نام برد که با توجه به جنس و نوع کلاه تبلیغاتی ، عملیات های مختلف چاپ روی کلاه انجام میشود. قیمت کلاه تبلیغاتی نیز بسته به جنس پارچه و نوع چاپ و تعداد تیراژ تعیین میشود.

کاربردی ترین نوع کلاه تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی جنس کتان میباشد که چاپ روی کلاه تبلیغاتی کتان به وسیله دستگاه های چاپ روی پارچه انجام می شود. قیمت چاپ روی کلاه فوم تبلیغاتی ارزان تر از کلاه تبلیغاتی پارچه ای است. این کلاه لبه دار بوده و به عنوان کلاه آفتابگیر جهت پیاده روی های طولانی مدت مانند راهپیمایی، کوهنوردی و گشت و گذارهای کنار ساحل در روزهای آفتابی، ​مناسب و قابل استفاده می باشد. کلاه تبلیغاتی نقابدار را می توان از مجموعه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد.

 

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از ضروری ترین هدایای تبلیغاتی تابستانه

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می شود که با قرار گرفتن بر روی شیشه های اتومبیل می تواند برای کسب و کار شما نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را ایفا کند به همین دلیل باز خورد این نوع هدایای تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی بیشتر است. نکته قابل توجه این است که آفتابگیر های تبلیغاتی به دلیل داشتن فضای بزرگ تبلیغاتی و همچنین امکان چاپ تبلیغات بر روی آن ها یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در میان کاربران قرار گرفته است. شما با ارائه یک آفتابگیر تبلیغاتی ماشین به مشتریان خود، حقیقتا به آن ها سود میرسانید و از ضرر رسیدن به آنها جلوگیری میکنید. این محصول تبلیغاتی در حین ساده بودن، یک هدیه کاربردی و عالی بشمار میآید. اما روند تولید و چاپ آن نیاز به زمان کافی میباشد. اگر این محصول کاربردی را برای کمپین بازاریابی خود انتخاب کرده اید توصیه بهارگیفت به شما این است که زودتر از موعد کمپینتان برای تهیه آن اقدام نمایید.

شرکت های تولیدکننده آفتابگیر تبلیغاتی برای خودروها، معتقدند که این محصول میتواند یک هدیه تبلیغاتی عالی برای کسانی باشد که دارای خودرو شخصی میباشند. این شرکت ها دو نوع مدل آفتابگیر تبلیغاتی برای خودرو ها تولید می کنند: یکی آفتابگیر شیشه جلو و دیگری آفتابگیر شیشه بغل . آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو از رایج ترین آفتابگیر هایی است که مردم برای هدایای تبلیغاتی خود سفارش میدهند. جنس این آفتابگیر ها شمعی است. این جنس را میتوان شست و شو داد. اگر میخواهید طرحی روی آن چاپ کنید با استفاده از چاپ سیلک امکان پذیر است. این آفتابگیر ها در رنگ های زیبایی مانند: آبی کاربنی ، آبی آسمانی ، سورمه ای ، مشکی ، زرد ، نقره ای ، قرمز ، نارنجی و فیلی ارائه میشود.

 

تیشرت تبلیغاتی مناسب ترین گزینه به عنوان البسه تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی جزو یکی از مهمترین و ماندگارترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. با حضور در نمایشگاه ها و فروشگاه ها میتوانید کارمندان یا مخاطبان یا هواداران یک برند خاص را ببینید که با پوشیدن لباس تبلیغاتی برند محبوبشان، دست به حمایت از آن میزنند. چاپ روی تیشرت تبلیغاتی بوسیله چاپ سیلک اسکرین و چاپ سابلمیشن انجام می‌شود. هر چه جنس لباس تبلیغاتی بهتر باشد چاپ روی آن سخت تر و نیاز به دستگاه های مجهز تر دارد. به عنوان مثال برای انجام چاپ روی تیشرت از جنس پنبه ، به دستگاه هایی با کیفیت بالا نیازمندیم .

چاپ تیشرت را می توان یکی از پر طرفدارترین تبلیغات در بین جوان ها و نوجوان ها در سراسر دنیا برشمرد. امروزه بخاطره نیاز جوانان به چاپ طرح اختصاصی برروی تیشرت، هر روز بر تنوع دستگاه هایی که توانایی چاپ روی تیشرت پلی استر و چاپ روی تیشرت پنبه ای را دارند، بیشتر می شود .

 

استفاده از تیشرت ، براي تبليغ کسب و کار شما، ايده بسيار جالب و موثری است. شما می توانيد تبليغات شرکت و يا برند خود را روی تيشرت ها چاپ کنيد. طراحی بر روی تیشرت تبلیغاتی امری مهم است که بایستی طوری باشد که مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

 

قمقمه و لیوان تبلیغاتی، تجربه یک حس ناب با نوشیدنی های دلچسب

فلاسک های تبلیغاتی فلزی ، استیل و قمقمه ها و بطری های ورزشی در حجم ها و شکل و طرح های متفاوت یکی از بهترین گزینه ها جهت انجام تبلیغات و برندینگ در حین گردهمایی ها و رویدادهای ورزشی محسوب می گردند. فلاسک و قمقمه علاوه بر اسقبال در بین ورزشکاران، در بین دانش آموزان و دانشجویان نیز محبوبیت زیادی دارند و به راحتی نام و لوگوی مورد تبلیغ در همه نقاط و مناطق و رویدادها و گردهمایی ها دیده و تکرار میگردند. فلاسک ها با حفظ حرارت مایعات جهت استفاده در بین کوهنوردان، ورزشکاران و رانندگان کاربرد فراوانی دارند.

یکی از دلپذیرترین چیزها در فصول گرم سال، نوشیدن انواع مایعات خنک میباشد، اما آنچه آن را جذابتر میکند استفاده از یک لیوان یا ماگ خاص میباشد. تجربه نشان داده است که نوشیدن انواع مایعات در لیوان و ماگ ها، نسبت به بطری ها و قوطی ها لذت بخش تر خواهد بود. پس با ارائه یک لیوان یا ماگ سرامیکی مرغوب تجربه حسی ناب و دلچسب با یک نوشیدنی خنک را به مخاطبین خود ارمغان دهید.

علاوه بر این اقلام، محصولات تبلیغاتی دیگری نیز برای بهبود کسب و کار و معرفی مجموعه به مخاطبین میباشد. محصولاتی نظیر انواع پرچم های تبلیغاتی مانند پرچم های ساحلی و بادبانی، پرچم ریسه ای، پرچم های اهتزاز و … میباشد که در ادامه مطلب به معرفی انواع پرچم های تبلیغاتی تولیدی شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت میپردازیم.

 

نکته مهم :

جهت مشاهده تصاویر نمونه کارهای بیشتر پرچم های تبلیغاتی ما به صفحه پرچم سایت بهارگیفت مراجعه نمایید:

*************************************

 

بهارگیفت تولید کننده

پرچم تشریفات | پرچم T | پرچم ملل | پرچم ساحلی | پرچم لمینت | پرچم اهتزاز | پرچم رومیزی | پرچم ریسه ای

هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

 

پرچم تشریفات | چاپ پرچم تشریفات هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پرچم تشریفات تولیدی بهارگیفت با ریشه دوزی مناسب در 12 رنگ مختلف به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با لوگو سازمان ها ، ارگان ها و نهاد های دولتی و حکومتی و شرکت ها و موسسات و خلاصه هر نوع کسب و کاری دوخته میشود. جنس پارچه این گونه پرچم ها ساتن آمریکایی و ساتن کره و لمینت میباشد که بسته به سلیقه شما دوخته شده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

 

پرچم ریسه ای | چاپ پرچم ریسه ای هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

تولید و چاپ ریسه پرچم | پرچم ریسه ای رنگی | پرچم ریسه ای تبلیغاتی | ریسه پرچم مذهبی و مناسبتی در طرح های مختلف برای آذین بندی اماکن عمومی و خصوصی انجام میگیرد پرچم ریسه ای در اشکال هلالی، مثلثی و مستطیلی بر روی پارچه های مختلفی نظیر ساتن و ژرسه تولید میشود. استفاده از هر نوع پرچمی در مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی | در نمایشگاه ها و بسیاری موارد دیگر مرسوم میباشد. در بسیاری از موارد پرچم های ریسه ای به صورت رنگ بندی و الوان بدون چاپ لوگو جهت آذین بندی خیابان ها و اماکن عمومی و فروشگاه ها و شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار میگیرند. با این حال چاپ بر روی انواع ریسه پرچم به صورت کاملا اختصاصی و در هر تیراژی در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت امکان پذیر میباشد.

 

پرچم رومیزی | چاپ پرچم رومیزی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

تولید پرچم رومیزی با استفاده از بهترین متریال مصرفی با بهره گیری از بهترین تکنولوژی چاپ مستقیم بر روی پارچه با قیمت رقابتی در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با ما همراه باشید. پرچم رومیزی از وسایلی میباشد که در همه جا موجود میباشد. اغلب ادارات و شرکت ها و مجموعه های بزرگ بر روی میز مدیران، سالن های کنفرانس و سمینار ها و همایش ها مورد استفاده قرار میگیرند.

 

پرچم T | چاپ پرچم رومیزی مدل T هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

از دیگر نوع های پرچم لیزری ، پرچم هایی به شکل T انگلیسی میباشند که اصطلاحا به آن پرچم T میگویند. جنس این نوع پرچم ها ساتن بوده و بسته به سلیقه شما میتوانید ساتن براق یا ساتن مات در سه سایز بزرگ و کوچک و متوسط سفارش دهید. پرچم T جزء جدید ترین نوع پرچم ها میباشد که از این شیوه پرچم ها میتوانید برای چاپ دو لوگو سازمانی یا یک لوگو سازمانی خود و پرچم ایران استفاده کنید

 

پرچم اهتزاز | چاپ پرچم اهتزاز هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پرچم اهتزاز در ابعاد مختلف به صورت افقی و عمودی تولید میشود و جهت نصب روی میله ها و پایه های بلند در فضای بیرونی آماده میشود. جنس این پرچم ها از ساتن یا ژرسه میباشد. پارچه ساتن به دلیل براق بودن دارای زیبایی خاصی میباشد و بخاطر بادگیر بودن آن ، هنگام تکان خوردن تلالو خاصی دارد. چاپی که در پرچم های اهتزاز بکاربرده میشود اصولا اسیدی میباشد و گاهی اوقات چاپ سیلک نیز زده میشود.

 

پرچم ملل | چاپ پرچم ملل هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پرچم هر کشوری نمایانگر و نشان دهنده فرهنگ و تمدن و تاریخ و جغرافیا و به طور کلی ملت و مردم آن سرزمین است. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت یکی از بهترین مراکز تولید پرچم در تهران میباشد. این مرکز با بکارگیری از بهترین پارچه ها و با کیفیت ترین جنس ها و ظرافت عالی در دوخت تولید پرچم ملل فعالیت میکند.

 

پرچم ساحلی | چاپ پرچم ساحلی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

استفاده از این نوع پرچم از جمله راه های تبلیغاتی نوین و مدرن جهت تبلیغات در اماکن عمومی و محیط های باز و فستیوال ها و نمایشگاه ها و پیست ها و جاده ها و هایپر مارکت ها و … میباشد.

 

پرچم لمینت | چاپ پرچم لمینت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

این نوع از پرچم ها متشکل از ساتن های سبک و سنگین میباشد و پشت این پرچم ها لمینت تعبیه میشود. امکان چاپ تمام رنگی بر روی این پرچم ها وجود دارد. این نوع پرچم ها هم با ریشه هم بدون ریشه مورد استفاده قرار میگیرد و به عنوان پرچم های مدرن و بروز تشریفات میباشد.

 

پرچم مذهبی | چاپ پرچم مذهبی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده انواع ملزومات هیئت و انواع پرچم و ریسه و شال و کتیبه مذهبی و مناسبتی با چاپ اختصاصی و در بهترین کیفیت و متریال مصرفی با نازل ترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان محترم قرار می دهد.

 

ضمن تشکر و قدردانی از مطالعه مقاله، امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد و به اندازه کافی موفق شده باشیم که اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کارتان را برای شما سروران گرامی روشن سازی. تابستان بهترین فرصت برای شروع یک بازاریابی عالی و تبلیغات انواع مشاغل است. لذا اوقات فراغت افراد به اندازه کافی بوده و فرصت لازم برای آگاهی درمورد برند و مجموعه شما را دارا میباشند. گرچه امسال شرایط کمی متفاوت تر از سال های دیگر بخاطر پاندمی کرونا بود و شرکت های تبلیغاتی در سبد هدایای تبلیغاتی خود اقلامی مانند ماسک، دستکش ، ژل شست و شوی دست ، الکل و پد های الکلی و شیلد های محافظتی و مواردی از این نوع قبیل که جز یکی از مهمترین نیازهای روزمره افراد است، قرارداده اند. امیدواریم به زودی همه شرایط به حالت قبل برگردد و مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت در خدمت شما کاربران عزیز باشد.

 

*******************************************

سخن پایانی

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه چاپ و تولید هدایای تبلیغاتی | واردات انواع محصولات تبلیغاتی با بهترین کیفیت و متریال مصرفی و صادر کننده انواع هدایای تبلیغاتی به کشورهای همسایه، این افتخار را دارد در خدمت شما عزیزان باشد.

برای انجام یک خرید خوب و مطمئن، میتوانید به سایت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مراجعه نموده و از محصولات ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده نمایید.

کافیست با ما در ارتباط باشید و سلایق و ایده های خود را به ما بفرمایید و پیاده سازی صفر تا صد آن با ما (دریافت سفارش، طراحی، گرفتن تاییدیه، چاپ و حک و تولید، آماده سازی و تحویل) تمام این فرآیندها توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت در کوتاه ترین زمان ممکن، صورت میگیرد.

همراه مدیریت جناب آقای مجتبی محبوبی (۲۴ ساعته آماده پاسخگویی شما) : ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.