معرفی و بررسی فروشگاه اینترنتی پوست کالا

3

با پیشرفت روز افزون سرعت اینترنت و افزایش استفاده ازگوشی های هوشمند شرایط ایده آلی برای خرید های اینترنتی فراهم گردیده است. استفاده عمومی از اینترنت نسل پنجم ایران در سال 1400 و شرایط قرنطینه خاصی که ویروس کرونا به جامعه و زندگی اجتماعی تحمیل کرده است باعث گرایش هر چه بیشتر کاربران به سفارش اینترنتی و خرید های آنلاین شده است.

فروشگاه اینترنتی پوست کالا ، در ششمین سال فعالیت یکی از اولین فروشگاه های تخصصی کالای آرایشی بهداشتی در کشور می باشد که با تکیه بر اصل صداقت و مشتری مداری و عرضه محصولات اصلی باکیفیت و اورجینال توانسته جایگاه مناسبی را در بین مشتریان بدست آورده است. تلاش ما در پوست کالا بر ارائه اطلاعات واقعی محصولات در کنار امکان سفارش آسان و قیمت منصفانه بوده است. در پوست کالا گروه های کالایی متنوعی از قبیل انواع لوازم آرایش صورت ؛ لوازم آرایش ؛ محصولات مراقبتی و زیبایی پوست ؛ محصولات بهداشتی ؛ و انواع عطر و ادکلن ؛ لوازم شخصی برقی ؛ و محصولات مادر و کودک ؛ به آسانی قابل خرید هستند. تمامی سفارشات با بسته بندی مطمئن و ضد ضربه در سریعترین زمان به سراسر کشور ارسال می گردد.

رونیکس

این فروشگاه، خریدهایی را که بیش از مبلغ 200 هزار تومان باشند را به صورت کاملا رایگان به سرتاسر ایران ارسال می نماید. امکان عودت کالاهای خریداری شده نیز تا مدت 7 روز به آسانی وجود دارد. با مقایسه اجمالی قیمت های این فروشگاه با سایر فروشندگان آنلاین متوجه قیمت های مناسب تر این فروشگاه خواهید شد. ضمن آنکه این فروشگاه در مناسبت های مختلف , جشنوار های فروش و تخفیف های بیشتری را در قالب کوپن تخفیف کارت هدیه و هدایای کالایی به مشتریان خود عرضه مینماید.

 

ویژگی های متمایز فروشگاه اینترنتی پوست کالا به شرح زیر است:

دارا بودن 16 سال تجربه در صنعت آرایشی و بهداشتی و 6 سال فروش اینترنتی

امکان مشاوره تخصصی پیش از خرید با کارشناسان زبده پوست و مو

دارا بودن بلاگ تخصصی در زمینه آرایشی، بهداشتی، سلامت، تغذیه و..

دارا بودن انواع کالاهای تخصصی و غیر تخصصی برای مخاطبان خاص آن حوزه

ارائه تخفیف های منظم روزانه تا 30% آف بر گروه های کالایی مختلف

رعایت کامل اصول بسته بندی بهداشتی در زمان کرونایی

پوست کالا تمامی مجوز های قانونی از قبیل نماد اعتماد الکترونیکی (https://enamad.ir) و همچنین ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد , انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و اتحادیه کشوری فروشگاه آرایشی بهداشتی میباشد.

آیا فروشگاه اینترنتی پوست کالا دارای معایبی است؟ با پاسخ دادن به این سوال در سایت پوست کالا , کد تخفیف 40 هزار دریافت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. احمد سارلکی می‌گوید

    با سلام
    سایت هایی که اینماد داره میتوان خرید با اعتماد انجام داد؟

    1. رنجبر می‌گوید

      با سلام
      تمام فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد حداقل یک ستاره هست , کاملا معتبر میباشند

  2. سورینا می‌گوید

    محصولات مراقبتی فروشگاه کاملا اصلی هست، ولی قیمت ها به خاطر دلار خیلی بالا رفته
    فروشگاه خوبی معرفی گرده اید