کدام رشته های آرایشگری مشتریان زیادی دارند؟

0

حرفه آرایشگری امروزه یکی از مشاغل پرطرفدار است و بسیاری از افراد این هنر را برای کسب درآمد خود انتخاب می‌کنند. از آنجایی که آرایشگری رشته های مختلف و متنوعی دارد، انتخاب یک رشته مناسب برای موفق شدن در این حرفه از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب رشته مناسب، علاوه بر علاقه و استعداد خود، توجه به بازار کار و درآمد رشته مورد نظر نیز ضروری است. به همین دلیل، برای بسیاری از هنرجویان در شروع کار این سوال ایجاد می‌شود که کدام رشته آرایشگری مشتری بیشتری دارد و می‌توان از آن درآمد بیشتری بدست آورد. ما در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم و تعدادی از رشته های پرمخاطب را به شما معرفی می‌کنیم.

رشته های پرمخاطب حرفه آرایشگری

بسیاری از افراد که وارد حرفه آرایشگری می شوند، مایل هستند تا در کوتاهترین زمان به بیشترین سود دست پیدا کنند. به همین دلیل بر روی رشته هایی که مشتری بیشتری دارند تمرکز می‌کنند. از میان رشته های پرطرفدار آرایشگری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رونیکس

۱-رشته کوتاهی مو

کوتاهی مو جزو رشته هایی است که هر کسی از یک آرایشگر انتظار دارد در آن مهارت داشته باشد. همه خانم‌ها، حتی کسانی که به موهای بلند علاقه دارند، برای مرتب کردن و مدل دادن به موهایشان به یک متخصص در این زمینه نیاز دارند. بنابراین اگر در کارتان حرفه ای باشید، می‌توانید مشتریان زیاد و درآمد بالایی را از این رشته انتظار داشته باشید. دوره آموزش کوتاهی مو عموما به صورت مبتدی و حرفه ای برگزار می‌شود. در دوره های مبتدی، مدل های پایه و اصول کوتاهی مو از صفر تا صد آموزش داده می‌شود. در دوره های حرفه ای، نحوه کوتاه کردن مو از روی عکس که به اصطلاح به آن کوتاهی ژورنالی نیز گفته می شود، آموزش داده خواهد شد.

در دوره آموزش کوتاهی مو لازم است هنرجویان تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشند. ابزار مورد نیاز برای کوتاهی مو شامل فرم دهنده مو، فیکساتور، قیچی معمولی، قیچی پیتاژ، کلیپس، سشوار و مواردی از این قبیل است. هر اندازه که دانش و تخصص فرد در این رشته به‌روزتر باشد، طبیعتا مشتریان بیشتری نیز خواهد داشت.

۲-رشته لیفت ابرو

ابرو و چشم دو عضو مهم در صورت هستند که حالت و نحوه آرایش آنها می تواند در زیبایی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. از همین رو مشتریان بسیاری به دنبال لیفت کردن و حالت دهی طبیعی به ابروهای خود هستند. روش لیفت ابرو می‌تواند به این افراد کمک کند تا ابروهای خود را تقویت کرده و حالت زیبا و لیفت شده ای را به آن ها بدهند. از طرف دیگر، این روش بدون درد و عارضه است و بسیاری از خانم ها با خیال راحت این کار را انجام می دهند. به همین دلیل در صورت داشتن مهارت کافیِ، می‌توانید مشتریان زیادی داشته باشید.

در دوره آموزش لیفت ابرو نحوه تقویت، پرپشت کردن و پهن نشان دادن ابروها آموزش داده می‌شود. همچنین، هنرجویان در پایان این دوره توانایی شناخت انواع فرم های ابرو، اصلاح آن ها، حالت دهی، تقویت، و قرینه سازی ابروها را خواهند داشت. اما برای اینکه در این رشته موفق ظاهر شوید لازم است تا با نکات مربوط به ایمنی و بهداشت کار، مواد مورد استفاده، ابزار های کاربردی و تکنیک های لازم آشنا شوید.

۳-رشته کاشت ناخن

رشته بعدی که می‌توان از آن به عنوان یک رشته پرطرفدار و پردرآمد یاد کرد، کاشت ناخن است. این روزها داشتن ناخن های بلند و زیبا برای خانم ها بسیار مهم است. بنابراین، یادگیری این رشته می‌تواند درآمدهای بالایی را برای شما به همراه داشته باشد. در دوره آموزش کاشت ناخن انواع روش های کاشت پودری، ژله ای، قالبی و مواردی از این قبیل آموزش داده می شود. هر اندازه که هنرجو ذوق هنری و ظرافت و دقت عمل بیشتری داشته باشد، می تواند مشتریان بیشتری داشته باشد.

برای کاشت ناخن به ابزارهایی مانند انواع سوهان، پرایمر ها، پودرهای کاشت لیکوئید، کاتر، ژل های مخصوص، کرم های مانیکور، محلول ضدعفونی و غیره نیاز دارید. امروزه انواع کاشت های ترکیبی مانند بیبی بومر، گریم ناخن، کاشت با صدف سازی و … رایج شده که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. لذا با سرمایه گذاری و یادگیری این رشته می توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

۴-رشته میکاپ

اهمیت دوره های آموزش میکاپ بر هیچکس پوشیده نیست و همواره می توان آن را جزو گرایش های پرمخاطب و مهم آرایشگری طبقه بندی کرد. در دوره های آموزش میکاپ انواع فرم های صورت، انواع پوست و تکنیک های مختلف آرایش به شما آموزش داده می شود تا بتوانید با توجه به ویژگی خاص هر مشتری، آرایش مناسب او را انجام دهید. در رشته میکاپ استفاده از لوازم آرایشی مانند انواع کانسیلر، پرایمر، مرطوب کننده، ریمل و غیره بسیار مهم است. قطعا کیفیت ابزار و مواد به کار رفته تاثیر بسیاری بر نتیجه کار شما خواهد داشت.

در دوره آموزش میکاپ آرایش چشم، گونه، لب، ابرو و تکنیک هایی همانند سایه روشن، قرینه سازی و مواردی از این قبیل آموزش داده می شود. معمولا دوره های آموزش میکاپ نیز در چندین دوره مستقل برگزار می شود. در این دوره ها سرفصل هایی همچون آرایش عروس، گریم، هاشور ابرو، آمبره کردن، مژه گذاری، سایه های پایه و مات و … آموزش داده می شود.

معرفی آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

همانطور که گفته شد، انتخاب رشته مناسب یکی از موارد پراهمیت و تاثیرگذار در موفقیت شما محسوب می‌شود. اما یکی دیگر از موارد بسیار مهم در این زمینه انتخاب یک آموزشگاه خوب و حرفه ای است. انتخاب آموزشگاه مناسب می‌تواند تاثیر بسزایی در میزان مهارت و آمادگی شما برای ورود به بازار کار حرفه ای داشته باشد.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ یکی از آموزشگاه های بسیار درخشان در این زمینه است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای هنرجویان باشد. از ویژگی هایی که رز سرخ را به یک آموزشگاه حرفه ای تبدیل کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه
  • استفاده از بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی
  • استفاده از ابزار و تجهیزات با کیفیت و به‌روز
  • آموزش های عملی بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای
  • مشاوره رایگان اساتید و مسئولین آموزشگاه برای کمک به مشخص شدن مسیر شغلی و راه اندازی کسب کار خود
  • امکان ارتباط با اساتید و رفع اشکال، حتی پس از پایان دوره

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.