سرمایه‌گذاری موفق در کشوری رویایی؛ همه‌چیز درباره ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا

0

افراد زیادی هستند که دوست دارند زندگی خود را در یک کشور خارجی ادامه دهند. استرالیا جزو محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان محسوب می‌شود و روش‌های مختلفی برای ورود به این کشور وجود دارد. اگر در حال مدیریت کسب و کار خود در ایران هستید، یک راه روشن برای ورود به این کشور خواهید داشت. با سرمایه‌گذاری در استرالیا می‌توانید مهاجرتی موفق به این کشور داشته باشید. همچنین با ایجاد برخی شرایط، امکان دریافت اقامت دائم کشور استرالیا را خواهید داشت. در این مطلب قصد داریم شما را با ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا و شرایط انجام این کار آشنا کنیم.

آشنایی اجمالی با انواع ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا

دولت استرالیا برای جذب سرمایه و ایجاد مشاغل جدید شرایطی را برای ورود مالکین کسب و کارها فراهم کرده است. افرادی که سرمایه کافی دارند و دارای کسب و کار موفقی هستند، با پیمودن مراحل مختلفی می‌توانند به کشور استرالیا مهاجرت کنند. هر یک از ساب کلاس‌های ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا برای برخی مالکین کسب و کار مناسب است. به همین دلیل باید شناختی کافی نسبت به ویزاهای مختلف داشته باشید تا بتوانید مراحل مهاجرت را به پایان برسانید. انواع ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا عبارتند از:

رونیکس
  • ساب کلاس 188
  • ساب کلاس 132
  • ساب کلاس 888

در هنگام دریافت ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا قطعا با کلاس‌های مختلف برخورد می‌کنید. هر یک از این کلاس‌ها به افرادی با شرایط خاص داده می‌شود. دولت استرالیا در واقع با ایجاد این ساب کلاس‌ها مدیریت بهتری روی مهاجرین سرمایه‌گذاری داشته باشد. همچنین ویزا در هر ساب کلاسی با مدت اعتبار مشخص برای کلیه متقاضیان صادر می‌گردد.

ویزای ساب کلاس 188

بدون شک با اخذ ویزای ساب کلاس 188 می‌توانید در انتها به اقامت دائم کشور استرالیا برسید. در ابتدا ویزای کلاس 188 با اعتبار چهار ساله صادر می‌شود. البته متقاضی برای دریافت همین ویزای چهار ساله هم باید شرایط خاصی داشته باشد.

برای دریافت این ویزا باید شرایط کسب و کار شما توسط دولت استرالیا مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. همچنین ویزا بعد از جذب اسپانسر ایالتی توسط متقاضی با اعتبار 4 ساله صادر شده و فرد امکان اقامت در کشور استرالیا را خواهد داشت. تنها نکته‌ای که در ویزای ساب کلاس 188 وجود دارد این است که فرد طی 4 سال اعتبار ویزا باید کسب و کار خود را در کشور استرالیا راه اندازی نماید. قطعا انجام این کار نیاز به سرمایه اولیه زیادی دارد که مقدار آن با توجه به ایالت متفاوت خواهد بود. بدیهی است که با ایجاد یک کسب و کار موفق در 4 سال، به اقامت دائم استرالیا می‌رسید.

اگر قصد دارید که با ویزای 188 اقدام به مهاجرت کنید، نباید سنتان بالاتر از 55 سال باشد. همچنین باید سرمایه اولیه را حداقل 800000 دلار استرالیا در نظر بگیرید و شرایط انتقال مبلغ به کشور استرالیا را فراهم کنید. البته میزان گردش مالی شما در یک سال اخیر باید به 500000 دلار استرالیا برسد. کسب امتیاز 65 در سیستم امتیازدهی استرالیا هم برای دریافت ویزای 188 ضروری است.

ویزای مخصوص مدیران موفق

افرادی که مدیر موفقی هستند و یک کسب و کار بزرگ را اداره می‌کنند، بهتر است که از ساب کلاس 132 برای مهاجرت خود استفاده کنند. البته اگر قصد انتخاب ویزای ساب کلاس 132 را دارید، باید سرمایه کلانی در حساب بانکی خود داشته باشید. متقاضیان این مدل ویزای مهاجرتی استرالیا باید تعهد دهند که مبلغ حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا را در این کشور سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

از نکته‌های مثبتی که در ویزای ساب کلاس 132 باید گفت این است که متقاضی می‌تواند به صورت همزمان برای فرزندان و همسر خود نیز اقدام کند. البته دولت استرالیا شرایط دیگری نیز برای صدور ویزا بررسی می‌کند که همگی در پروسه پرونده متقاضی مهم هستند.

اولین شرط مهم در اخذ ویزای ساب کلاس 132 این است که متقاضی نباید بالای 55 سال سن داشته باشد. همچنین متقاضی و سایر همراهان مجموعا باید اسناد تمکن مالی 400000 دلاری ارائه دهند. همچنین ارائه مدارک برای اثبات سرمایه 1.5 میلیون دلاری ضروری خواهد بود. از دیگر نکات مهم در ویزای ساب کلاس 132 سرمایه در گردش سه میلیون دلاری است. اگر هم به تکیه بر کسب و کار خود قصد مهاجرت با این ویزا را دارید، باید 51 درصد کل مجموعه به نام شما باشد.

مهاجرت به استرالیا با ویزای ساب کلاس 888

متقاضیان مهاجرت به استرالیا امکان استفاده از ویزای ساب کلاس 888 را دارند. این نوع ویزای سرمایه‌گذاری به صورت 5 ساله صادر شده و به افرادی که قصد اخذ اقامت را دارند نیز توصیه می‌شود. برای دریافت این ویزا باید شرایط قانونی ایالتی و وزارت امور خارج کشور استارالیا را با هم فراهم کنند. متقاضیان این روش در ابتدا باید با مهاجرت SA اقدام کرده و سپس درخواست ویزای 888 را ارسال نماید. همچنین این ویزا برای دارندگان ویزای ساب کلاس 188 شرایط دریافت اقامت دائم را فراهم می‌کند.

برای دریافت ویزای 888 باید از مراحلی عبور کنید که به شرح زیر است:

  • دریافت و پر کردن فرم 1414
  • تهیه کپی از صفحات اطلاعات فردی پاسپورت
  • گواهینامه نشان تجاری معتبر
  • گواهی ثبت تجاری کسب و کار در استرالیا
  • گزارش مالکیت و سهام از تجارت استرالیایی
  • مدارک خرید کسب و کار اگر که مالکیت قبلی وجود داشته باشد
  • مدارک اثبات اقامت 8 ماه اخیر در خاک استرالیا
  • ارائه اظهارنامه 8 فعالیت تجاری قبلی BAS
  • مدارک و اسناد مالی به طور کامل

تاثیر شگفت انگیز امتیازات

جهت دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا باید امتیازاتی کسب کنید. با کسب امتیازات روند مهاجرت ساده‌تر از قبل خواهد شد. این امتیازات بر اساس پارامترهای مختلفی به متقاضی مهاجرت داده می‌شود. میزان سن متقاضی، مدارک تحصیلی آکادمیک، مدرک بین المللی زبان، نوع کسب و کار، مقدار سابقه کار، سود دهی کسب و کار فرد و تمک مالی جزو مهم‌ترین عواملی هستند که امتیاز را بالا می‌برند.

راهی برای مهاجرت بی‌دردسر

موسسه مهاجرتی ویزاپیک به عنوان یک همراه واقعی، شما را تا انتهای مسیر مهاجرت راهنمایی می‌کند. اگر می‌خواهید که پرونده های مهاجرت سرمایه‌گذاری شما به استرالیا، ویزای کار استرالیا بدون هیچ مشکلی پیش برود، می‌توانید از خدمات و وکلای باتجربه این مجموعه کمک بگیرید. با این کار بدون هیچ نگرانی خاصی، برای آینده روشن شغلی و زندگی ایده‌آل خانواده خود آماده شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.