11 مورد از کافه‌های معروف مشهد

0

شهر مقدس مشهد که به خاطر وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. همچنین شهر مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود و هر ساله تعداد بسیار زیادی از افراد با رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت به این شهر سفر می کنند. شاید این طور به نظر برسد که در این شهر جوان ترها نمی توانند تفریحی داشته باشند و از سفرشان به مشهد لذت ببرند؛ در صورتی که شهر مشهد علاوه بر داشتن مکان های زیارتی ملکوتی و عارفانه، اماکن تفریحی زیادی هم دارد که همه افراد در تمام سنین می توانند از آن ها لذت ببرند.

رستوران های جذاب و متنوع، مراکز تفریحی جالب، پارک های آبی و… همه و همه باعث شده اند که این شهر برای کودکان و جوان ترها نیز جذاب باشد. علاوه بر این ها در شهر مشهد کافی شاپ های با نوشیدنی ها و غذاهای باکیفیت و با دکوراسیون هایی فوق العاده واقع شده است که توصیه می کنیم هنگام سفرتان به شهر مشهد صرف یک عصرانه را در این کافی شاپ ها از دست ندهید. کافی شاپ‌ها به نوعی نسل نوین کافه‌ها و چای‌خانه‌های قدیمی هستند که در دوران معاصر و با ارتباط با فرهنگ اروپایی، به روزرسانی و بازآفرینی شده‌اند. کافی‌شاپ‌ها هم نقشی تفریحی و خدماتی دارند و هم از جهاتی جایگاهی اجتماعی دارند. در این نوشته بیشتر با کافی شاپ ها و کافه های مشهد آشنا می‌شویم:

 

رونیکس

بهترین کافی شاپ‌های شهر مشهد

کافه شوکت

احتمالا تعریف کافه های فرانسوی و دکوراسیون جذاب آن ها را زیاد شنیده اید. کافه های فرانسه به دنج بودن و قهوه ها و دسرهای خوشمزه شان معروف هستند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید کافه شوکت در مشهد نیز شبیه به کافه های فرانسوی است و حس و حال خوبی دارد.

کافه شوکت با ترکیبی از هنر قنادی فرانسوی و طعم و ذائقه ایرانی آماده پذیرایی از کافه دوستان و میهمانان خود با قهوه ها و کیک های خوش طعم است.

آدرس: مشهد، حد فاصل صارمی ۲۹ و ۳۱، ساختمان راد

 

کافه کوک

کافه کوک از بهترین کافه های مشهد به شمار می رود و مناسب کسانی است که به دنبال یک کافه دنج و زیبا می گردند. دکوراسیون چوبی جذاب و موزیک های هیجان انگیز این کافه تعداد زیادی از افراد را جذب خود کرده است. منوی کافه شامل نوشیدنی‌ های سرد و گرم، کیک، صبحانه، انواع سالاد، میان وعده، پیتزا و پاستا و… است.

این کافه با ۳۰ نفر ظرفیت، مناسب برای تولدهای شما است و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب نیز پذیرایی از میهمانان خود را انجام می دهد.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، خیام ۱۰، خیابان زنبق

کافه سیلوانا

اگر در سفرتان به مشهد هوس یک تفریح خانوادگی را کردید، پیشنهاد ما به شما رفتن به کافه سیلوانا و صرف وعده ای در این کافه است. این کافه علاوه بر فضای بسته یک فضای باز نیز دارد که مناسب کسانی است که با محیط بسته ارتباط برقرار نمی کنند و همچنین در این ایام کرونا وجود فضای باز در یک کافه یا رستوران یک مزیت مهم محسوب می شود.

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، بین ملک آباد ۱۳ و ۱۵

کافه سی

کافه سی یک کافه فوق العاده با یک فضای صمیمی و جذاب است. این کافه در محیطی جنگلی و منحصر به فرد واقع شده است و در این محیط جذاب می توانید حین لذت بردن از قهوه خود، قدم بزنید. این کافه همچنین از چهار فضای مختلف تشکیل شده و علاقمندان می توانند از هر چهار محیط لذت ببرند.

آدرس: نبش هنرستان ۲، درب پارکینگ بیمارستان جواد الائمه

کافه دیدار

فضای دنج و آرام کافه دیدار مشهد بسیار آرامش بخش است و مناسب برای گذراندن یک عصر زیبا در مشهد با دوستانتان است. منوی این کافه شامل کیک ها، دسرهای خوشمزه، میان وعده های هیجان انگیز و نوشیدنی های جذاب است. اما به خاطر داشته باشید که نقطه قوت منوی این کافه قهوه هایش است که طعم هایی منحصر به فرد دارند؛ بنابراین، اگر به دنبال نوشیدنی ای خاص و خوش طعم هستید، قهوه های این کافه را از دست ندهید.

ساعت کاری این کافه چوبی جذاب از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است و میزبان شما در تولدهایتان نیز خواهد بود.

آدرس: مشهد، احمد آباد، رضا ۲۹، نبش طالقانی ۲۹

 

کافه رستوران دیت

کافه رستوران دیت کافه ‌رستورانی بر فراز بلندترین سازه شرق کشور است که در طبقه پنجم برج و در مجاورت سینما گلشن قرار دارد. این کافه علاوه بر فضای بسته ای با محیط و دکوراسیون کلاسیک و شیک، یک فضای باز جذاب با نمایی بسیار دلنشین دارد.

قهوه برپایه‌ اسپرسو، قهوه دمی، آیس و فراپه، بستنی و میلک شیک، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های گرم ترکیبی، آب‌میوه و نوشیدنی‌های ترکیبی، آب‌مرکبات گازدار، گریل، انواع ‌پاستا، برگر و ساندویچ، انوع ‌سوخاری، انواع‌ سالاد، انواع ‌سیب‌زمینی از موارد متعددی هستند که این کافه در منوی خود جای داده است.

آدرس: مشهد، برج آرمیتاژ گلشن، نبش هفت‌تیر ۸، خیابان گلشن

 

کافه پیو

قرار است دوستان قدیمی خود را بعد از مدت ها ببینید و می خواهید اوقات خوشی برایتان رقم بخورد؟ پیشنهاد ما به شما کافه ای دنج و با دکوراسیون چوبی است تا بتوانید لحظات خوبی را سپری کنید. اگر در سفرتان به مشهد با تهیه پرواز تهران به مشهد به دنبال کافه ای با این ویژگی ها بودید، به خاطر داشته باشید که کافه پیو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. پنجره‌ های تمام قد و کتابخانه به زیبایی این کافه اضافه کرده اند.

منوی این کافه شامل نوشیدنی هایی گرم و سرد خوشمزه و تنواع غذاها با طعم های عالی است. همچنین در کافه پیو سیگار کشیدن آزاد است.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان سروش ۹

کافه کیوسک

کافه کیوسک در مشهد کافه ای است که به دلیل فضای زیبا و دلنشینش به شهرت زیادی رسیده و معمولا افراد بدون گرفتن عکس های متعدد این کافه را ترک نمی کنند. فضای جذاب و از همه مهم تر قیمت های مناسب هر روزه کافه دوستان بیشتری را جذب خود می کند.

اگر برای عصرانه به این کافه سر زدید در نظر داشته باشید که حجم غذاهای این کافه بسیار بالاست و مشتریان همیشگی کافه کیوست هر غذا را دو نفری میل می کنند.

 

کافه فورته

اگر عاشق قهوه هستید و دوست دارید قهوه دمی را با دریپرهای جدید تجربه کنید، کافه فورته مشهد را از دست ندهید. کافه فورته متخصص ارائه قهوه هایی عالی به شما است و هر هفته با یک قهوه تخصصی و جدید از شما پذیرایی خواهند کرد.

آدرس: وکیل آباد، نبش دانش آموز (بین وکیل آباد ۲۷ و ۲۹)

کافه پیانو

از کافه های پرطرفدار مشهد کافه پیانو است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون موفق بوده رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند. اگر با خرید بلیط هواپیما مشهد تهران و برعکس به شهر مقدس مشهد سفر کردید و به دنبال کافه ای مناسب بودید، کافه پیانو گزینه ای مناسب است و بهتر است بدانید که این کافه هر روز از ۹٫۳ صبح تا ۱۱٫۳ از مشتریان خود پذیرایی می کند.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، حدفاصل هفت تیر و هنرستان، روبروی پیروزی ۴۹

کافه رترو

اگر قصد برگزاری یک مراسم تولد ساده برای خودتان و یا دوستانتان را دارید، کافه رترو را انتخاب کنید و علاوه بر لذت بردن از فضای و موزیک زیبا و نوستالژیک، یک عصرانه خوشمزه با قیمتی مناسب را نوش جان کنید.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، حد فاصل خیابان پیروزی ۷۹ و ۸

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.