چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

0

جدال برندها امروز جزو بزرگ ترین رقابت ها در عرصه تجارت است و این رقابت با قدرت بسیار بالایی به حوزه گوشی های هوشمند هم کشیده شده است. برندهای مطرحی همچون اپل، سامسونگ، هواوی و اخیرا شیائومی رقابت بسیار نزدیکی دارند و کاربران را برای انتخاب بهترین گوشی وارد چالش کرده اند. البته این رقابت در نهایت به سود کاربر است چون شاهد گوشی های جدیدتر، پیشرفته تر و حتی خوش قیمت تر در بازار است و گزینه های بیشتری پیش رو دارد. در این میان طرفداران برندهای مختلف، استدلال خاص خود را برای خریدن یا نخریدن محصولات یک برند دارند. طرفداران اپل، روی نقص های سامسونگ فوکوس می کنند و طرفداران هواوی، از نقاط قوت این برند دفاع می کنند. با این وجود اگر نگاهی بی طرفانه به بازار موبایل داشته باشیم، به وضوح مشخص است که سامسونگ از نظر آمار فروش در جایگاه بالاتری قرار دارد. تنوع مدل، شاید یکی از دلایل محبوبیت گوشی های سامسونگ باشد اما نمی توان نقش عوامل دیگر را نیز انکار کرد. در ادامه مطلب تلاش کرده ایم که ضمن رعایت اصول حرفه ای مقاله نویسی و بدون جانبداری از یک برند خاص، دلایل محبوبیت گوشی های سامسونگ را بیشتر بشناسیم. پس اگر می خواهید بدانید که چرا گوشی سامسونگ بخریم، همراه ما باشید

 

تعمیر پذیری

بسیار مهم است که گوشی که از آن استفاده می کنید، تعمیرپذیری راحت و مناسبی داشته باشد. به هر حال امکان خرابی موبایل یا آسیب دیدگی آن همیشه وجود دارد. تعمیر گوشی سامسونگ به دلیل در دسترس بودن قطعات اورجینال آن و ساختار حرفه ای که دارد، کار چندان پیچیده و پر دردسری نیست. همانطور که امکان تعمیر برخی محصولات سامسونگ از جمله ظرفشویی Samsung ، لباسشویی سامسونگ و تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل وجود دارد، کاربران می توانند از خدمات در محل هم برای رفع مشکلات گوشی خود استفاده کنند. البته پیشنهاد ما این است که تنها تعمیرگاه های مجاز و معتبر را برای این منظور انتخاب کنید تا بتوانید مجددا از گوشی کهکشانی زیبای خود استفاده کنید.

رونیکس

گوشی های سامسونگ و سخت افزار نوآورانه

بیشتر افرادی که هنگام معرفی گوشی های جدید Samsung در مقابل نمایندگی گوشی سامسونگ صف می بندند، مشتاق سخت افزار موبایل های این برند هستند. ما ویژگی ها و قابلیت های نرم افزاری موبایل های شرکت کره ای را انکار نمی کنیم، اما سخت افزاری که سامسونگ در گوشی هایش به کار می برد، تقریبا بی رقیب است. دوربین، پردازنده، نمایشگر و تقریبا تمامی اجزای گوشی های این برند جزو بهترین ها در جهان هستند و شاید این بهترین توجیه برای قیمت های بالای پرچمداران سامسونگ باشد. به عنوان مثال به یادتان می اندازیم که اولین نمایشگرهای منحنی در گوشی های این برند به کار رفتند. اگر هنوز هم دنبال پاسخ این سوال هستید که چرا گوشی سامسونگ بخریم، بخش های بعدی را از دست ندهید.

 

قابلیت های کاربردی گوشی های Samsung

همه تولیدکنندگان موبایل، یک سری ویژگی ها و قابلیت های جدید به محصولات جدیدشان اضافه می کنند. اما بعضا این ویژگی ها کاربرد چندانی ندارند و حتی گاها از آنها هیچ استفاده ای نمی شود. سامسونگ دقیقا در مسیر عکس حرکت می کند. همیشه قابلیت های جدید موبایل سامسونگ کاربردی بوده اند و به نوعی، زحمت کاربران را برای دسترسی به بخش های مختلف و بسیاری امور دیگر کم کرده اند. مثلا منوی کشویی یا قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون و دستگاه های HDMI.

 

برگ برنده موبایل سامسونگ در رقابت با دیگر برندها

صبر کنید! تا رسیدن به پاسخ این سوال که چرا گوشی سامسونگ بخریم راه زیادی مانده است! حالا وقت آن است که برگ برنده محصولات این برند را بشناسید. به عنوان برخی از مزایای موبایل سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم‌ عامل اندروید

استفاده از اندروید یک نقطه قوت برای گوشی های Samsung به شمار می رود. چون این OS رابط کاربری ساده و کاربر پسندی دارد و سامسونگ به بهترین شکل، گوشی هایش را با آن همگام سازی کرده است.

طراحی جمع‌ و جور و حرفه ای

گوشی هایی که کمپانی کره ای سامسونگ تولید می کند، از نظر طراحی هم بسیار حرفه ای هستند. این گوشی ها ساختاری بادوام و در عین حال زیبا دارند و نکات ارگونومی در آنها به خوبی رعایت شده است.

فناوری های به روز

اگر هنوز برای انتخاب گوشی های سامسونگ تردید دارید، بد نیست نگاهی به آخرین فناوری های روز دنیا در عرصه موبایل بیندازید. خواهید دید که سامسونگ از تمامی این تکنولوژی ها در گوشی های موبایلش استفاده کرده است. البته تلاش دیگر برندها هم در همین مسیر است و رقابت در این بخش بسیار تنگاتنگ شده است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.