بزم آرا اجاره تجهیزات مجالس و رویداد

0

امروزه برگزاری رویدادهایی مثل همایش، سمینار، سخنرانی، کنفرانس و کلاس های آموزشی در نقاط مختلف و با موضوعات متفاوت افزایش پیدا کرده است. همچنین مراسم ها و جشن های کوچک و بزرگ در مناسبت ها ترتیب داده می شود. تمامی این رویدادها و مراسم ها نیاز به یک سری تجهیزات و لوازم دارد. اجاره تجهیزات مجالس و رویداد بزم آرا خدمات مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم شما ارائه می دهد. در ادامه تجهیزات و خدمات این شرکت را برای شما عنوان می کنیم.

چرا از بزم آرا اجاره کنیم؟

شرکت ها و اجاره دهنده های زیادی انواع تجهیزات مخصوص رویداد ومجالس را اجاره می دهند. اما بزم آرا تفاوت های اساسی با سایر رقبا دارد. شما با اجاره از بزم آرا، تمامی تجهیزات را در آدرس مورد نظر خود دریافت می کنید. این لوازم به طور دقیق توسط اپراتور نصب شده و برای اطمینان شما تست می شوند. در رویدادها و کنفرانس ها، بزم آرا علاوه بر اجاره تجهیزات، اجرای برنامه را بر عهده گرفته تا هیچ مشکلی در طول رویداد ایجاد نشود.

یکی از مزیت های مهم بزم آرا از نظر اکثر مشتریان دقت در زمان و تحویل به موقع تجهیزات می باشد. در روند اجاره، بازه زمانی مشخصی به مشتری اعلام شده و در همان بازه تجهیزات مورد نظر تحویل داده می شود. تجهیزات موجود در سایت کاملا سالم بوده و کارکرد بالایی ندارند. به همین دلیل احتمال خرابی لوازم و ایجاد مشکل در مراسم تقریبا به صفر می رسد.

رونیکس

اجاره باند و رقص نور برای مراسم ها

یکی از اصلی ترین خدمات شرکت بزم آرا اجاره انواع باند و تجهیزات نورپردازی می باشد. اجاره باند فلش خور و بلندگوهای بلوتوث دار برای جشن ها توصیه می شود. این نوع باندها قابلیت اتصال فلش، کابل AUX و بلوتوث را دارند. قدرت باندهای اکتیو موجود در بزم آرا 400 و 800 وات می باشد. این میزان قدرت برای پوشش فضاهای بزرگ نیز مناسب است. در کنار باندهای اکتیو که در جشن ها بسیار کاربرد دارند، باندهای پسیو در انواع مراسم های مذهبی، همایش ها و کنسرت ها استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود و با مشاوره کارشناسان بزم آرا مناسب ترین باند را انتخاب و اجاره کنید.

رقص نورها در سایت بزم آرا به صورت پکیج اجاره داده می شود. در این پکیج ها لوازم نورپردازی مثل افکت، پار LED، دستگاه بلک لایت و فلشر قرار گرفته است. شما می توانید در کنار این تجهیزات، دستگاه مه ساز اجاره کرده و جلوه رقص نور را دو برابر کنید.

اجاره سیستم صوتی مخصوص رویدادها

در رویدادها با توجه به نوع مراسم از تجهیزات و سیستم های صوتی متنوعی استفاده می شود. از اصلی ترین تجهیزات رویداد می توان به بلندگو، میکسر و میکروفون اشاره کرد. با توجه به ابعاد سالن، تعداد حضار و سخنرانان، تعداد تجهیزات برای اجاره تغییر می کند. در بزم آرا امکان اجاره انواع میکروفون دستی باسیم و بی سیم، یقه ای، هدمیک، رومیزی و کنفرانسی وجود دارد. برای انتخاب میکروفون و تعداد بلندگوها می توانید از کارشناسان بزم آرا راهنمایی گرفته و سپس پروسه اجاره را تکمیل کنید.

اجاره تلویزیون شهری در رویدادهای مختلف

تلویزیون شهری در رویدادهایی مثل کنسرت ها برای نمایش بهتر، همایش ها برای ارائه مطالب، کلاس های آموزشی برای آموزش بهتر و نمایشگاه ها برای تبلیغات و ارائه اطلاعات کاربرد دارد. تلویزیون شهری انواع مختلفی داشته و می توان با توجه به ابعاد سالن و باز یا بسته بودن فضا از آن ها استفاده کرد. این نمایشگرها بازدهی رویدادها را بالا برده و باعث جذب بیشتر مخاطب می شود. شما می توانید در بزم آرا برای اجاره تلویزیون شهری در انواع مختلف اقدام کنید. این تلویزیون ها در ابعاد مورد نظر شما توسط افراد متخصص نصب و تست می شوند. نصب تلویزیون شهری کاملا طبق اصول بوده و احتمال افتادن آن ها و آسیب به تلویزیون به صفر می رسد.

تجهیز سالن کنفرانس و همایش

تجهیز سالن کنفرانس کاری کاملا تخصصی می باشد و نیاز به تجربه کافی دارد. بزم آرا در این حرفه تجربه چند ساله داشته و انواع سالن های کوچک و بزرگ با نیازهای متفاوت را تجهیز کرده است. برای تجهیز سالن کنفرانس کافیست با بزم آرا تماس گرفته تا اطلاعات کلی را از طریق تماس تلفنی اطلاع دهید. متخصصان این حوزه در تاریخی هماهنگ شده برای بازدید و محاسبات دقیق در محل حضور پیدا کرده و توضیحات کامل را به شما ارائه می دهند. بزم آرا علاوه بر تجهیز سالن کنفرانس، در تجهیز سالن های همایش، مدارس و مساجد تجربه بالایی داشته و خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهد.

پخش زنده اینترنتی مجامع و جلسات

در یک سال اخیر استفاده از پخش زنده اینترنتی و ارائه آنلاین جلسات بسیار افزایش یافته است. بزم آرا در بسیاری از مجامع بورسی، کلاس های آموزشی، جشن های شرکتی، قرعه کشی ها و اهدای جوایز خدمات و تجهیزات پخش زنده اینترنتی را ارائه داده است. برای پخش زنده اینترنتی تجهیزاتی مثل لپتاپ، کارت کپچر، بستر اینترنتی، نرم افزار تخصصی، تجهیزات صدا، تجهیزات فیلمبرداری و برای استفاده بیش از دو دوربین فیلمبرداری سیستم کارگردانی مورد نیاز است. بزم آرا تمامی تجهیزات نام برده را ارائه داده و صفر تا صد برنامه را پوشش می دهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.