آشنایی با 5 برند برتر کمپرسور باد

0

کمپرسورهای باد یکی از مهم‌ترین لوازم مورد استفاده برای بسیاری از صنایع و مشاغل هستند. از این رو انتخاب بهترین مارک کمپرسور باد می‌تواند برای اغلب افراد شاغل در صنایع مرتبط، یکی از راهبردی‌ترین تصمیمات برای بالا بردن کیفیت کسب و کار و …باشد. دامنه استفاده از کمپرسورهای هوا در صنایع بزرگی همچون رنگ آمیزی خودرو و ….. تا حتی صنایع کوچک‌تر مثل باد کردن لاستیک و لوازم بادی، گسترده است. صاحبین کسب و کارهای نیازمند به حضور کمپرسور باد، با توجه به نیاز خود به دنبال بهترین نوع این دستگاه هستند و قطعا در خلال یافتن و یا خرید این وسیله با سوال برای خرید پمپ باد چه مارکی خوبه؟ در ذهن خود مواجه شده‌اند.

 

اما به راستی بهترین مارک کمپرسور باد کدام است و چگونه می‌توان چنین لیستی با محتوای پیشنهادی تهیه نمود؟ پیش از پرداختن به مارک‌های مختلف عنوان شده جهت ارائه بهترین کمپرسور باد، لازم است بدانید چه فاکتورهایی این بهترین بودن را تعیین و تبیین می‌کنند‌.همچنین میتوانید از راهنمای خرید کمپرسور باد استفاده کنید.

رونیکس

پیش از بیان فاکتورهای ایده آل برای بهترین بودن یک کمپرسور باد لازم است بار دیگر به این نکته اشاره کنیم که هر شخص با توجه به نیاز خود می‌بایست ویژگی‌هایی را درخواست و دیگر ویژگی‌هایی را در حاشیه قرار دهد، نیست. بلکه تنها ویژگی‌های خوب را بر می شمارند تا هر شخص حقیقی یا به نمایندگی از یک مجموعه، با توجه به حوزه کاری خود در انتخاب وسیله مذکور راحت‌تر و هوشمندانه‌تر اقدام کند.

فاکتورهای لازمی که جهت فعالیت کمپرسور باد به نحو احسن می‌بایست در نظر گرفت، عبارتند از:

  • توان کمپرسور باد

از مهم‌ترین مواردی که بر انتخاب متناسب با نیاز، موثر و دارای اهمیت فراوان است همین گزینه‌ی توان کمپرسور است. توان کمپرسور باد که با معیار اسب بخار سنجیده می‌شود تاثیر به سزایی بر عملکرد دستگاه فوق خواهد داشت. به طور کلی برای مصارف خانگی و مشاغل سبک، توانی در حدود یک تا یک و نیم در نظر گرفته می‌شوند و با سنگین‌تر شدن مصرف، توان مورد نیاز نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت.

  • وجود رول کیج

برخی از دستگاه‌های در دسترس نیاز به قطعه‌ای برای محافظت بخش‌های مختلف دستگاه از خط و خش، ضربه و …. تحت عنوان رول کیج دارند. رول کیج‌ها با دارا بودن حالت خاص و میله‌هایی در ساختار خود علاوه بر افزایش استحکام کلی دستگاه، از بخش‌های حیاتی مثل سوپاپ، شیر یک طرفه، کلید اتوماتیک و …. محافظت می‌کنند. رول کیج‌ها می‌بایست دارای مرکز ثقل کمی باشند تا با کاهش وزن دستگاه بر استحکام آن بیفزایند.

  • فیلتر هوا

یکی دیگر از عواملی که در دسته بندی بهترین کمپرسور باد ، امتیاز محسوب می‌شود وجود میکرو فیلتر متناسب در کمپرسور هوا است. این میکرو فیلتر‌ها موجب می‌شوند هوای تصفیه شده‌ی خروجی از دستگاه بسیار مطلوب و عاری از هرگونه ذرات ریز و مزاحم باشد. از دیگر ویژگی‌های لازم که می‌توان برای بهترین پمپ باد برشمرد عواملی همچون عملکرد صحیح شیر کنترل دستگاه، وجود محافظ بار بیشتر از حد مجاز، قابلیت حمل و جابه جایی، سوئیچ فشار و ….. می‌باشند که توضیحات آن‌ها از هدف و حوصله متن خارج است.

یکبار دیگر به سوال ابتدای متن باز می‌گردیم. پرسشی با مضمون، برای نیاز من، خرید پمپ باد چه مارکی خوبه؟ دانستن موارد فوق اگرچه کمک شایانی به بالا بردن کیفیت خرید می‌کنند اما در برابر یافتن بهترین مارک کمپرسور باد، از اهمیت کمتری برخودارند، چرا که در آخر ارائه دهنده انواع فاکتور‌ها و انواع شرکت تولید کننده این دستگاه است. پس برای خریدی حساب شده و کارآ، می‌بایست به دنبال بهترین مارک کمپرسور باد بود.

بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده‌ی کمپرسور باد، عبارتند از:

  • ایران کمپرسور
  • کرون
  • رونیکس
  • توسن پلاس
  • کنزاکس

در ادامه با معرفی یکی از شرکت‌های بالا و پرداختن به ویژگی‌های ارائه شده در محصولاتشان، علت این محبوبیت را تشریح خواهیم کرد:

شرکت کمپرسور سازی ایران کمپرسور

شرکت ایران کمپرسور در واقع نسخه رشد یافته و پیشرفته‌تر شرکت تولیدی ایران پمپ است. از ویژگی‌هایی که موجب شد تا شرکت ایران کمپرسور به عنوان بهترین شرکت تولید کنننده کمپرسور باد توسط برخی مخاطبین انتخاب شود عبارتند از:

  • به کارگیری کادر مجرب: بدین صورت که این شرکت با شعار کمپرسور باد ایرانی،متخصصین ایرانی اقدام به استفاده از دانش کارشناسان مجرب و زبده کرد تا با استفاده از پویایی ذهن این نخبگان، محصولات بهتری را جهت کسب رضایت مشتریان تولید کند.
    قیمت محصولات: با توجه به گستردگی لوازم مورد نیاز جهت استفاده در کارها و نیز وضعیت اقتصادی فعلی، قیمت محصولات از اهمیت بالایی در انتخاب آن دستگاه یا برند برخوردار است. سعی این شرکت همواره بر آن بوده که قیمت محصولات، مقرون به صرفه و در برابر کیفیت ارائه شده بسیار ارزان و به صرفه باشد.

ایران کمپرسور با گسترش محدوده خدمت‌رسانی، تاسیس سامانه صدای مشتری، تامین و عرضه لوازم یدکی،گارانتی واقعی و بدون قیدو شرط …. امکان خدمات پس از فروش مطلوب و ارزشمند را برای مشتریان‌اش فراهم آورده است.

یکی از مهمترین ویژگی های این شرکت،گارانتی واقعی و بدون قیدو شرط محصولات تولیدی میباشد.

شرکت ایران کمپرسور که سالیان زیادی است در زمینه تولید انواع کمپرسور باد بدون صدا و بدون روغن فعالیت خود را آغاز کرده و از همان سالهای ابتدایی تا کنون درصدد تولید و ارائه بهترین‌ دستگاه‌های کمپرسور با استفاده از بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین بوده‌ است. کمپرسورهای باد ایران کمپرسور در انواع مدل‌ها و با توان‌های مختلف تولید می‌شوند. تولید محصولات با کیفیت، گارانتی، ارائه خدمات پس از فروش، مدل‌های مختلف، استفاده از به روزترین و بهترین روش‌های تولیدی یا محافظتی و ….، این شرکت ایرانی را تبدیل به یکی از اصلی‌ترین اعضای مجموعه‌ی مد نظر یعنی بهترین برند کمپرسور باد تبدیل کرده است. در برخی مدل‌های این شرکت دو شیر یا دو سیلندر تعبیه شده است که این امر، خود بر مزیت‌ها و محبوبیت یا خرسندی بابت خرید از این برند می‌فزاید.

شرکت ایران کمپرسور/irancompressor.com به دلیل بهره‌گیری از تیم پشتیبانی و بازرگانی بازار سنج و هوشمند، بهره‌گیری و به کار بردن بهترین تکنولوژی‌ها و سیستم‌های جهانی در حوزه تولید لوازم مربوطه، مطالعات دقیق علمی و ….. تبدیل به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های افرادی که به دنبال بهترین برند پمپ باد می‌گردند، شده است.
کمپرسورهای باد ایران کمپرسوردر دو مدل بی‌صدا و بدون روغن تولید می‌شوند. از مهم‌ترین کمپرسورهای این مجموعه در گروه بی‌صداها/silent می‌توان به کمپرسورهایی از 10 لیتری تا 1500 لیتری و در گروه بدون روغن/oil free به کمپرسورهایی از 10 لیتر تا 1000 لیتری اشاره نمود. مدل‌های دیگر کمپرسور های ایران کمپرسور نیز در بازار موجودند.

شرکت ایران کمپرسور را بارها و بارها در حین خرید یا جستجو به دنبال بهترین مارک کمپرسور باد به گوش خریداران خواهد خورد. توسعه خط تولید و به روز کردن محصولات این شرکت، نشان از گسترش بازار هدف و صادرات محصولات تولیدی به اروپا و سایر کشورهای پیشرفته دارد.

یکی از فعالیت‌هایی که بر کیفیت محصولات این مجموعه افزوده و آن‌ها را در فاصله کوتاهی هم‌ تراز محصولات معروف قرار می‌دهد، استفاده از متخصصین جوان ایرانی میباشد. . محصولات شرکت تولیدی فوق دارای تنوع بسیار زیادی میباشد. به کارگیری نیروی متخصص، آموزش تخصصی و منحصر به فرد، قیمت مقرون به صرفه در برابر کیفیت عالی، خدمات پس از فروش، صادراتی بودن ابزار تولیدی، مدیران اقتصادی درجه بالا و …. از دیگر مزایایی است که می‌توان با خرید محصولات این شرکت، از جمله بهترین پمپ بادهایی که می‌توان در بازار یافت، به دست آورد.

اگر چه برندهای دیگری نیز در بازار در جهت فروش و عرضه کمپرسور‌های باد فعالیت می‌کنند اما در این مقاله سعی کردیم تا شناخته شده‌ترین برند این زمینه را معرفی کرده و به پرسش ذهنی افراد یعنی پمپ‌ باد چه مارکی خوبه؟ پاسخ داده باشیم.

 

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه معرفی و خرید بهترین پمپ باد از بهترین برندهای عرضه کننده یا مدل‌های کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما مجله اطلاعاتی ویکی کمپرسور است. ویکی کمپرسور به عنوان مرجعی کامل و مطمئن، با جمع آوری اطلاعات به روز درباره انواع کمپرسورهای باد فعالیت میکند و در جهت بالا بردن اطلاعات کاربران خود در زمینه‌ مذکور می‌کوشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.