چطور از کلاهبرداری لوله بازکنی در امان بمانیم؟

28

امروزه با ازدیاد جمیعت در ساختمان های آپارتمانی به ویژه در تهران، مصارف آب و فاضلاب نیز افزایش پیدا کرده است. همین مسئله سبب شده تا خیلی از مردم با مشکلات فاضلابی از جمله گرفتگی لوله یا پر شدن چاه فاضلاب رو به رو شوند. از طرفی دیگر، شرکت های لوله بازکنی تهران نیز بسیار زیاد شده اند و همین مسئله میتواند نگران کننده باشد چون انتخاب یک شرکت معتبر را فوق العاده سخت می کند. امروز قصد داریم در همین مطلب روش های مختلف کلاهبرداری شرکت ها را به شما معرفی کنیم تا با این روش ها آشنا شوید و بتوانید مراکز معتبر را به درستی انتخاب کنید.

ویژگی های شرکت معتبر لوله بازکنی

با توجه به اینکه کلاهبرداری در شرکت های لوله بازکنی بسیار زیاد شده، شما باید مراقب این موضوع باشید. خوشبختانه در میان این مراکز، افرادی هم هستند که همچنان وجدان کاری دارند و نسبت به انجام کارشان مسئولیت پذیر هستند. برای پیدا کردن شرکت معتبر لوله بازکنی شبانه روزی در تهران باید ویژگی آنها را بشناسید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

برای شناخت شرکت معتبر لوله بازکنی در تهران باید بدانید چه ویژگی هایی دارند:

رونیکس
  • تعیین قیمت های مناسب با توجه به شرایط کار
  • ارائه خدمات با کیفیت مناسب
  • ضمانت باز کردن لوله فاضلاب
  • رعایت بهداشت و عدم کثیف کاری محیط
  • استفاده از تجهیزات مناسب و پیشرفته
  • توانایی بالا در انجام کار
  • تجربه بالا و داشتن تخصص کافی
  • تعهد کاری
  • مسئولیت پذیری

چطور لوله بازکن های کلاهبردار را بشناسیم؟

 

متاسفانه امروزه در تهران شغل لوله بازکنی در میان برخی افراد سودجو به یک منبع کلاهبرداری تبدیل شده و با وجود افزایش کلاهبرداری ها، باید بتوانید شرکت های معتبر را از غیر معتبر تشخیص دهید تا به این ترتیب دچار کلاهبرداری و پرداخت هزینه های سنگین نشوید.

شناخت بهترین مراکز لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران کار سختی نیست، فقط باید اولویت شما در انتخاب شرکت چاه بازکنی تنها قیمت ارزان نباشد! چون در این صورت به راحتی در دام افراد سود جو می افتید و پول و هزینه گزافی بابت خدمات ساده پرداخت خواهید کرد. البته این به این معنی نیست که به دنبال خدمات گران قیمت باشید، خیر فقط هر ارزانی بی دلیل نیست و باید به دنبال قیمت های مناسب بگردید. این موضوع را هم متذکر می شویم که کلاهبرداری لوله بازکنی در تهران بیشتر از طریق اعلام قیمت های ارزان به مشتری صورت می گیرد.

برای شناخت اینگونه شرکت ها و افراد باید روش های کلاهبرداری آنها را بشناسید. قصد داریم در ادامه برخی از مهترین ترفندهایی که این افراد برای دریافت پول های هنگفت از مشتری استفاده می کنند را توضیح دهیم تا با آنها آشنا شوید.

روش های کلاهبرداری لوله بازکنی را بشناسید:

  • اعلام قیمت هایی پایین نسبت به رقبا: این کار فقط برای جذب مشتری است تا با دریافت آدرس و شماره تماس مشتری به اهداف خود برسند. لوله بازکن های کلاهبردار در تماس تلفنی، قیمت باز کردن لوله را بسیار پایین تر از بقیه همکاران اعلام می کنند (مثلا در سال 1400 هزینه لوله بازکنی را 60 الی 80 هزار تومان اعلام می نمایند) که این مبلغ بسیار کم است و مشتری هم با خیال اینکه لوله بازکنی ارزان پیدا کرده، درخواست اعزام لوله بازکن می دهد. با ورود لوله بازکن به خانه با استفاده از ترفندها و روش هایی که در ادامه توضیح داده شده، قیمت را به راحتی افزایش می دهد.
  • سه نظام لوله بازکنی: در این روش لوله بازکن ابتدا در ظاهر اقدام به فنر زدن می کند در صورتی که در واقع کاری انجام نمی دهد. سپس ادعا می کند که لوله با این دستگاه باز نمی شود و باید از سه نظام استفاده کند که هر سه نظام استفاده شده به عنوان مثال 300 هزار تومان هزینه دارد. در آخر به دروغ اعلام می کند که تعدادی سه نظام (مثلا 6 عدد) استفاده شد و هزینه فنر زدن با 6 سه نظام 1 میلیون 800 هزار تومان می شود. برای یک لوله بازکنی ساده یک مبلغ نجومی تقاضا می کند که مشتری از همه جا بی خبر هم این مبلغ را پرداخت می کند. در حقیقت اصلا سه نظام خراب نشده که 6 عدد استفاده شود و این فقط یک اصطلاح کلاهبرداری لوله بازکنی است.
  • باید فنر فولادی بزنم: همه فنرها یک آلیاژ دارند و از یک نوع فلز ساخته شده اند و چیزی به اسم فنر فولادی نداریم. در حقیقت این هم روشی برای شیادی است.
  • فنر الماسه استفاده کردم: همانند روش قبل، این هم نوعی دیگر از روش کلاهبرداری لوله بازکنی تا با نام های مختلف اقدام به دریافت هزینه های گزاف از مشتری کنند.
  • فنر رسوب تراش: رسوب تراشی واقعی است اما افراد سودجو برای بالا بردن قیمت لوله بازکنی گاهی اوقات به دروغ از این روش استفاده می کنند.

روش های صحیح هم وجود دارد که برخی شرکت های معتبر در شرایط مورد نیاز از آنها استفاده می کنند، اما امکان دارد افراد سودجو از آنها برای اهداف خود جهت بالا بردن بی دلیل قیمت استفاده نمایند (مثلا باید از فنر قوی تر استفاده کنم، که این مورد میتواند واقعی باشد چون فنرها قدرت و متراژ مختلفی دارند، اما بعضی از لوله بازکن ها بی دلیل و تنها با هدف بالا بردن نرخ این حرف را می زنند). اما این روش ها کارایی کمی دارد و مهمترین و پر استفاده ترین آنها مواردی است که در بالا ذکر شد به ویژه سه نظام لوله بازکنی!

بهترین شرکت لوله بازکنی در شهر تهران

 

با دانستن ویژگی های شرکت معتبر و روش های کلاهبرداری لوله بازکن های غیر معتبر در انتخاب شرکت های مناسب میتوانید تصمیم بهتری بگیرید. در اینجا میخواهیم شرکتی را به شما معرفی کنیم که با هدف ارائه خدمات با کیفیت بالا و همچنین جلب رضایت مشتری پا به عرصه خدمات نظافتی منزل نهاده است.

شرکت آقای لوله بازکن (Mr. Plumber)، مجموعه است که با تجربه بالا در زمینه لوله بازکنی توانسته پروژه های کوچک و بزرگ زیادی را با موفقیت به پایان برساند. این شرکت ویژگی های زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • لوله بازکنی با تضمین باز کردن کامل گرفتگی
  • تعیین قیمت های مناسب براساس شرایط کار
  • ارائه خدمات بصورت شبانه روزی
  • تعهد در انجام کار
  • مسئولیت پذیری
  • اعزام سریع سرویسکار به محل
  • سرویسکاران با تجربه و کاملا حرفه ای
  • توان تشخیص و ریشه یابی مشکلات فاضلابی

تحت پوشش قرار دادن سراسر شهر تهران و ارائه خدمات لوله بازکنی در شمال تهران، جنوب، شرق و غرب یکی از مهمترین مزیت های این شرکت است. با ارائه سرویس در هر نقطه از تهران، مشتریان بدون دغدغه در سریعترین زمان ممکن میتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

برای استفاده از خدمات آقای لوله بازکن، کافی است ” آقای لوله بازکن ” را در اینترنت جستجو کنید و یا میتوانید به آدرس https://mrplumber.ir مراجعه نمایید و با شماره پشتیبانی موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 28 دیدگاه)
  1. سعید می‌گوید

    چرا کسی تو این مملکت کاری نمیکنه چرا دست این لوله بازکنای کلاهبردار رو باز گذاشتن هر جور دوست دارن پول های میلیونی میگیرن ادم باور نمیکنه چند میلیون برای یه فنر زدن!!!!!!

  2. m.i می‌گوید

    بسیار عالی میشه گفت تقریبا اطلاعات کاملی ارائه داده اید تا مردم بتوانند در شرایط بحرانی به مشکل نخورند و گرفتار لوله بازکن های کلاهبردار نشوند.
    سپاس از اطلاعات بی دریغ شما

    1. محسن محمدبیگی می‌گوید

      🙂🌹

  3. hamid می‌گوید

    چه کارایی میکنن بعضیا
    یعنی کل صنف لوله بازکنی این شکلی هستش یا فقط لوله بازکنی تهران انقدر کلاهبرداری داره
    امسال که گرونی ها بیشتر میشه خدا رحم کنه به ملت