رونق کسب و کار آنلاین با بسته‌بندی مدرن

0

بسته بندی مرحله نهایی در چرخه تولید میباشد که بسیار مهم است. بسته بندی در کنار محافظت از کالای درونی خود نقش بسیار زیادی در بازاریابی و فروش دارد چرا که خود به تنهایی یک تبلیغ محسوب میشود و جذابیت آن در حک شدن در ذهن مشتریان تامل برانگیز است.

در شرایط کنونی که همه ملت ها و کشورها با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده اند. از آنجایی که اینگونه فروشگاه ها توسط افراد راه اندازی شده است، معمولا امر بسته بندی را جدی نمیگیرند اما باید به این نکته توجه کنند که بسته بندی و پک محصولات بسیار در نگرش افراد مختلف و مشتریان تاثیر گذاشته است و کالایی را که بدون بسته بندی در بازار مشاهده میکنند به نوعی بی کیفیت می پندارند و آنها را خریداری نمیکنند، البته که طرز نگرش مشتریان در این زمینه بسیار درست است چرا که اگر تولید کننده و فروشنده به کالاهای خویش اهمیت میداد آنها را درون یک پک مناسب به فروش میرساندند.

یشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات

رونیکس

اکثر فروشگاه های اینترنتی برای کمتر شدن هزینه ها از بسته بندی به راحتی چشم پوشی میکنند اما این یک باور غلط است! زیرا در دراز مدت به همان کسب و کار لطمه های جبران ناپذیری را وارد کرده و مشتریان خود را از دست میدهند.

هدف از بسته بندی محصولات آنلاین

درست است که اینگونه محصولات توسط شرکت ها و کارخانه ها به بازار عرضه نمیشوند و ممکن است یک فرد خود به تنهایی در مقیاس بزرگ تر از یک تولیدی این کسب و کار را راه اندازی کرده باشد اما توجه داشتن به بسته بندی و اهمیت دادن به آن بسیار مهم میباشد زیرا در سراسر دنیا، این صنعت به صورت ناخودآگاه برایشان مهم میباشد و در کنار کیفیت خود محصول، به پک آن نیز توجه ویژه ای میشود.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

تصور کنید که مشتری از یک فروشگاه اینترنتی خرید کرده است خب در این خصوص او با اولین چیزی که روبرو میشود بسته بندی کالا میباشد، درست است که از قبل کالا را دیده و انتخاب کرده است اما برای وی همچنان نحوه بسته بندی و نوع ارسال آن اهمیت دارد. زمانی که مشتری محصول موردنظر را باز میکند (که در اصطلاح به آن آنباکسینگ میگویند) بسیار هیجان زده میباشد حال فکر کنید که پک کالا از بی کیفیت ترین متریال با شکل ظاهری نه چندان زیبایی تهیه شده باشد در وهله ی اول حس و حال خوبی که می بایست از طریق جعبه بسته بندی به مشتری انتقال یابد کاملا از بین رفته و انتظاراتی که از فروشگاه اینترنتی مدنظر داشته را دیگر ندارند، این موارد باعث میشود که آن شخص بار آخری باشد که از فروشگاه های آنلاین خرید میکند اما در مقابل این امر اگر پک کالای مورد نظر مشتری از مدرنیته بودن و جذابیت کافی برخوردار باشد در ذهن وی حک شده و حتی به افراد دیگر نیز، فروشگاه اینترنتی شما را پیشنهاد مینماید.

جعبه های مقوایی و کارتنی

دلتان میخواهد که با یک روش ارزان، فروش محصولاتتان را چند برابر کنید؟ پس باید روی بسته بندی کالاهایتان کار کنید. یکی از بهترین و پرکاربردترین مواردی که در فروشگاه های اینترنتی برای بسته بندی محصولات استفاده میشود جعبه و پک های مقوایی و کارتنی میباشد زیرا این بسته بندی ها با قابلیت های فراوانی که دارند، توانسته اند پاسخگوی نیاز مشتریان و تولید کنندگان باشند.

وزن سبک این بسته بندی ها باعث شده است که در حمل و نقل و جا به جایی مشکلی ایجاد نکنند چرا که محصولات اینترنتی از طریق پست ارسال شده و به دست مصرف کننده میرسند پس جا به جایی این گونه پک ها با وزن ناچیزی که دارند باعث تسهیل در حمل و نقل میشوند.

قابلیت چاپ خوب یکی دیگر از فاکتورهایی است که به محبوبیت این پک ها می افزاید. اکثر محصولات پستی از چاپ خاصی بهره نمیگیرند و معمولا چاپی که برایشان در نظرگرفته میشود فلکسو بوده که هدف اصلی آن نمایش دادن برند و درج گیرنده و فرستنده است.

این نوع چاپ با حداقل طرح و رنگی تقریبا میتواند هدف اصلی بسته بندی را به مخاطب نمایش دهد اما با توجه به تغییرات سلایق و علاقمندی های پی در پی مشتریان، فروشگاه اینترنتی موفق است که از جعبه های لمینتی با چاپ افست استفاده میکند، بله ممکن است در وهله اول هزینه ای که برای بسته بندی در نظر میگیرند کمی بالاتر باشد اما در طولانی مدت تاثیرات خوبی را در ذهن مشتری به جا میگذارد مثلا این تفکر را ایجاد میکند که برای مشتری و خرید او ارزشی قائل شده که همین امر به نوعی تبلیغ هم محسوب میشود زیرا اگر فرد از کیفیت و بسته بندی راضی باشد خود معرف برند و محصول شما میشود.

درباره ما

شرکت کارتن سازی آوین پک با تجربه ای بیش از یک دهه در امر جعبه سازی، چاپ و بسته بندی توانسته است بهترین بسته بندی های لمینتی برای انواع محصولات داخلی و خارجی به تولید برساند و در کنار تیمی با تجربه و کوشا در زمینه های طراحی، فروش و تولید در رده بهترین کارخانجات تهران و کرج قرار گیرد. از این رو اگر قصد فروش بیشتر محصولات خود را در زمینه های مختلف مخصوصا فروشگاه های اینترنتی را دارید میتوانید با کسب مشاوره رایگان از واحد فروش آوین پک برای ساخت بسته بندی های کارتنی و مقوایی خود اقدام نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.