اطلاعاتی درباره سیزن 19 بازی پابجی موبایل + جدیدترین اخبار

0

تنها چند هفته مانده انتشار سیزن 19 بازی پابجی موبایل مانده است و توسعه دهندگان اطلاعاتی در رابطه با سیزن 19 منتشر کرده اند و من تصمیم گرفته ام این اطلاعات را نیز با شما به اشتراک بگذارم.

پیش از اینکه به سراغ اطلاعاتی که در رابطه سیزن 19 منتشر شده است برویم، این نکته را ذکر کنم که شما میتوانید برای خرید یوسی و تمامی محصولات درون برنامه ای بازی پابجی موبایل به قسمت محصولات فروشگاه موجو شاپ مراجعه کنید و سیزن 19 را قوی تر از سایر رقبا اغاز کنید.

تاریخ انتشار

سیزن 19 بازی پابجی موبایل در هفته اخر اردیبهشت ماه در دسترس قرار میگیرد اما هنوز در رابطه با تاریخ دقیق انتشار این سیزن اطلاعات موثقی منتشر نشده است.

رونیکس

 

تم جدید

در سیزن 19 بازی پابجی موبایل یک مود جدید در دسترس قرار میگیرد که مود گودزیلا و کنگ نام دارد، بر اساس این مود جدید قرار است که یک تم نیز با همین عنوان در سیزن 19 منتشر شود.

رویال پس

همانند سایر سیزن های قبلی شما میتوانید با 600 یوسی رویال پس خریداری کنید و با پرداخت 1800 یوسی الیت رویال پس سیزن 19 را خریداری کنید اما همانطور که میدانید در رویال پس سیزن 18 مشکلاتی وجود دارد که انتظار میرود این مشکلات در سیزن 19 برطرف شود.

اسکین های جدید

در سیزن 19 بازی پابجی موبایل جوایزی بصورت رایگان در تایرهای مختلف در دسترس قرار میگیرد که شما میتوانید از آنها استفاده کنید.

در سیزن 19 همانند سایر سیزن های قبلی شما شاهد اسکین های جدیدی برای سلاح ها و کاراکترها خواهید بود که یکی از طراحی های مشترک بین اسکین های کاراکتر و سلاح ها وجود دارد طراحی اژدها میباشد که برای کاراکتر مرد در دسترس است و شما میتوانید انها را در تایر های مختلف و بصورت پاداش و رایگان دریافت کنید.

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودین . این مقاله توسط تیم تحریریه موجو شاپ به نشانی Mojoshop.ir تهیه شده است . فروشگاه موجو شاپ برترین مرجع خرید یوسی پابجی موبایل در خدمت تمامی گیمر ها و طرفرداران پابجی موبایل می باشد که در سریعترین زمان و با ارزانترین قیمت سفارشات را تحویل مشتریان عزیز می دهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.