نتایج لاتاری گرین کارت 2022 اعلام شد

0

نتایج لاتاری گرین کارت 2022 آمریکا اعلام شد. همه شرکت کنندگانی که در ماه های اکتبر و نوامبر 2020 میلادی (مهر و آبان 1399) درلاتاری ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج لاتاری نتایجشان را چک کنند.

نتیجه لاتاری 2022 در کجا اعلام می شود؟

نتیجه لاتاری 2022 در سایت ویژه اعلام نتایج لاتاری (dvprogram.state) منتشر می شود. اما اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید و می خواهید به راحتی از نتایج لاتاری مطلع شوید، می توانید وارد سامانه فارسی اعلام نتایج لاتاری، کارت سبز شوید. در این صورت در کمترین زمان ممکن نه تنها از نتایج لاتاری خود مطلع می شوید بلکه در صورت برنده شدن می توانید از راهنمایی کارشناسان با تجربه و کاربلد در زمینه لاتاری به زبان فارسی بهره ببرید.

رونیکس

برای مشاهده جواب لاتاری 2022 روی عبارت زیر کلیک کنید.

نتایج لاتاری 2022

از کجا بدانم در لاتاری 2022 ثبت نام کرده ام؟

هر ساله تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان به علت عدم آگاهی از سال مالی امریکا و روند امور مربوط به لاتاری، از دوره ثبت نامشان آگاه نیستند. و به عنوان مثال، چون در سال 2020 برای لاتاری ثبت نام کرده اند، تصور میکنند در لاتاری این سال شرکت کرده اند، این دسته از افراد در زمان اعلام نتایج دچار سردرگمی های بسیاری می شوند. بهتر است بدانید نام دوره لاتاری شما به سالی برمیگردد که شما در آن سال مجوز ورود به آمریکا و ویزای این کشور را دریافت میکنید نه به سالی که در آن برای لاتاری ثبت نام کرده اید و یا نتیجه لاتاری خود را دریافت کرده اید. در واقع ثبت نام لاتاری هر دوره دو سال قبل تر انجام می شود، زیرا پروسه کاری برندگان و ورودشان به ایالات متحده دو سال طول می کشد. اگر در ماه های مهر و آبان 1399 (اکتبر و نوامبر 2020 میلادی) ثبت نامتان تکمیل شده است و رسید ثبت نام لاتاری دارای کدرهگیری 16 رقمی را دریافت کرده اید، ثبت نامی لاتاری 2022 هستید و هم اکنون می توانید نتیجه لاتاری خود را چک کنید. در ضمن این نکته را مدنظر داشته باشید کدرهگیری ثبت نام شما با سال دوره ثبت نام شما آغاز می گردد. یعنی کد رهگیری 16 رقمی همه ثبت نام کنندگان لاتاری 2022 با 2022 شروع می شود.

برای مشاهده نتیجه لاتاری 2022 به چه چیزهایی احتیاج دارم؟

برای چک کردن نتیجه لاتاری، علاوه بر کد رهگیری 16 رقمی (اصطلاحا کانفرمیشن نامبر) به نام خانوادگیتان به زبان انگلیسی و سال تولدتان به میلادی (درست به مطابق مشخصات وارد شده در فرم ثبت نام) نیاز دارید.

فراموشی کانفرمیشن نامبر لاتاری یا گم کردن رسید ثبت نام لاتاری


کانفرمیشن نامبر لاتاری را فراموش کردم، چطور نتایج لاتاری را چک کنم؟ رسید ثبت نام لاتاری را گم کردم، چطور می توانم جواب لاتاری را ببینم؟ بیشمارند افرادی که در زمان اعلام نتایج لاتاری با این سوالات مواجه می شوند و گاها با این تصور که دیگر راهی برای چک کردن نتیجه خود ندارند، جواب لاتاریشان را مشاهده نمیکنند. حتی ممکن است خیلی از این افراد برنده لاتاری شده باشند، اما به علت عدم آگاهی شانسشان برای گرفتن گرین کارت آمریکا را از دست می دهند. اگر شما هم کانفرمیشن نامبر و کد رهگیری لاتاری خودتان را فراموش کردید و یا رسید ثبت نام لاتاری را گم کردید، نگران نباشید. کارشناسان کارت سبز می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

بنابراین تنها با ارائه نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و آدرس ایمیلتان به کارشناسان کارت سبز، می توانید کانفرمیشن نامبر لاتاری را بازیابی کنید و نتیجه لاتاری خود را چک کنید.

در لاتاری برنده شدم چیکار کنم؟


اگر شما هم پس از مشاهده نتیجه لاتاری 2022 متوجه شدید که جز افراد خوش شانس برنده این دوره هستید، می توانید به مجموعه با سابقه و مجرب کارت سبز که سالهاست به طور تخصصی در زمینه لاتاری و مهاجرت به آمریکا فعالیت میکند، مراجعه کنید. در این صورت هم می توانید از کارشناسان با تجربه کارت سبز مشاوره و راهنمایی دریافت کنید و هم می توانید صفر تا صد مراحل کاری برندگان لاتاری را به آنها بسپارید. مدنظر داشته باشید مراحل برندگان لاتاری بسیار حساس هستند و اشتباه در هر مرحله باعث بروز مشکل در روند کاری شما، به تعویق افتادن ویزا و در 80 درصد موارد باعث رد درخواست ویزا و ریجکت شدن شما در روز مصاحبه می شود. زیرا شما تا روز مصاحبه متوجه اشتباهاتی که در طول پروسه امور برندگان لاتاری مرتکب می شوید، نخواهید شد. بنابراین استفاده از تجربه و تخصص افرادی که در این زمینه اطلاعات کامل دارند و به نحوه انجام امور کاملا آگاه هستند، بسیار ضروریست.

لاتاری برنده نشدم، می تونم باز ثبت نام کنم؟

بله، شما می توانید باز در لاتاری ثبت نام کنید و شانس خود را برای گرفتن ویزا و گرین کارت آمریکا مجدد امتحان کنید. این را بدانید ممکن است به علت رعایت نکردن استانداردها و قوانین لاتاری، ثبت نامتان به طور خودکار توسط سیستم لاتاری خطا تشخیص داده شده باشد و بدون آنکه حتی خودتان بدانید از قرعه کشی لاتاری گرین کارت حذف شده باشید. در این صورت می توانید اینبار برای ثبت نام لاتاری از کارشناسان مجرب و کاربلد کارت سبز کمک بگیرید. در این صورت با ثبت نام درست و اصولی خاطر جمع باشید که در برنامه ویزای مهاجرتی گوناگونی آمریکا شرکت داده شده اید و شانستان برای برنده شدن در لاتاری را حفظ می کنید.

چرا کارت سبز؟

کارت سبز مجموعه ای معتبر و ثبت شده در زمینه لاتاری و مهاجرت به آمریکاست که با دارا بودن کادری مجرب، با تجربه و حرفه ای می تواند رهگشای کار شما باشد و پروسه گرفتن ویزا و گرین کارت آمریکا را برای شما به درستی در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه پیش ببرد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.