ایرانی‌ها چطور از بایننس ارز دیجیتال بخرند؟

0

بسیاری از کاربران ایرانی خرید ارز دیجیتال از بایننس را به خرید از صرافی های ایرانی ترجیح می دهند. عموما کاربران به دلیل پرداخت سریع، کارمزد پایین، پشتیبانی از ارزهای زیاد و آسانی استفاده از بایننس، این صرافی را جایگزین استفاده از صرافی های داخلی می کنند.

بایننس یکی از بزرگترین صرافی های بین المللی ارزهای دیجیتال است که بین بسیاری از کاربران ایرانی محبوبیت دارد و توانسته حجم معاملات بسیاری را در خود جای دهد.

در این جا به چند سوال در بایننس پاسخ می دهیم.

رونیکس

چرا کاربران بایننس را به دیگر صرافی ها ترجیح می دهند؟

بایننس در حال حاضر بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیاست که کاربران سراسر جهان می‌توانند در آن به معامله یا همان ترید ارزهای دیجیتال بپردازند. .

بایننس (Binance) یک صرافی جهانی است که میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان دارد و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می‌شود. ساخت حساب در سایت بایننس کاملا رایگان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد، اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای خود را پشت سر گذاشت. حجم معاملات روزانه بایننس به طور میانگین به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به شدت بالاست.

با وجود محدودیت‌ها، کاربران چطور در این صرافی فعالیت می‌کنند؟

همانطور که میدانید صرافی بایننس کشور ایران را تحریم کرده و کاربران ایرانی با استفاده از وی پی ان های معمولی نمی توانند در این صرافی فعالیت کنند. چرا که بایننس در صورت مشاهده تغییر آی پی، اکانت شما و همچنین دارایی شما را مسدود می کند.

با این حال، شاید برای شما سوال باشد که کاربران ایرانی چطور در بایننس فعالیت می کنند؟ جواب سوال ساده است. کاربران جهت فعالیت در این صرافی، از سرور مخصوص بایننس استفاده می کنند. این سرور به کاربران کمک می کند که به راحتی و بدون هیچ مشکلی در این صرافی فعالیت کنند.

جهت خرید vps برای بایننس می توانید به وب سایت بیت سرور مراجعه کنید.

چطور از بلاک شدن اکانت در بایننس جلوگیری کنیم؟

همان طور که گفته شد، کافی است از یک vps قدرتمند استفاده کنید تا جلو بلاک شدن اکانت خود را بگیرید. سرور مجازی در واقع به شما کمک می کند تا با یک آی پی ثابت به بایننس متصل شوید و این آی پی هرگز تغییر نخواهد کرد. بنابراین بایننس هرگز به این موضوع شک نخواهد کرد که شما از سیستمی در ایران به آن وصل شده اید.

بسیاری از وب سایت ها متاسفانه این روزها اقدام به فروش وی پی ان می کنند و آن را به اسم vps به فروش می رسانند. کاربران زیادی گزارش داده اند که بدلیل انتخاب نامناسب وب سایت، تمام سرمایه و اطلاعات اکانت خود در صرافی بایننس را از دست داده اند.

بنابراین حتما سعی کنید که از یک سرور مطمئن برای خرید ارز دیجیتال از بایننس استفاده کنید. بهترین سرور مجازی مخصوص بایننس را می توانید از وب سایت بیت سرور تهیه کنید.

بهترین وب سایت جهت تهیه vps کدام است؟

همان طور که گفته شد سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. اما اگر دنبال وب سایت مناسبی هستید که بتوانید یک سرور مطمئن و با سرعت بالا تهیه کنید تا بتوانید نسبت به خرید ارز دیجیتال از بایننس اقدام کنید، ما بیت سرور را به آدرس اینترنتی https://bitserver.in به شما پیشنهاد می کنیم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.