خرید انواع لوازم نقاشی از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک

0

اگر به دنبال لوازم نقاشی با کیفیت هستید فروشگاه اینترنتی دفتردستک منبع بسیار خوبی برای انتخاب و خرید هر آنچه برای طراحی، نقاشی و رنگ آمیزی به آن نیاز دارید است.

هر شخصی که به نقاشی و طراحی علاقمند است حال چه مبتدی و چه حرفه ای به تجهیزات و ابزار با کیفیت خوب نیاز دارد. داشتن ابزار مناسب است که باعث می شود با خاطری آسوده و لذت اثر هنری خود را خلق نمایید. دفتر دستک با هدف تأمین این لوازم هنری در خدمت شماست تا مطمئن شویم آنچه که نیاز دارید با بهترین کیفیت در اینجا پیدا می کنید.

در دفتر دستک مجموعه متنوعی از محصولات و تجهیزات مختلف شامل دفتر طراحی، مداد طراحی، انواع ابزار رنگ آمیزی، پالت، ظرف شست و شوی قلم، پاک کن، مداد تراش و کاتر و … از برندهای وارداتی و حتی داخلی دارای رتبه برتر عرضه شده است.

رونیکس

ما معتقدیم که نقاشی در هر سنی جذاب است و می توان آن را آغاز کرد، پس اگر مبتدی هستید نگران نباشید! همه محصولات دارای توضیحات دقیق هستند که به راحتی قابل درک است و شما می توانید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید تهیه نمایید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات در دفتر دستک با ما همراه شوید.

گواش

گواش نوعی آبرنگ مات است. این ماده از همان ترکیب رنگدانه های خشک آبرنگ و صمغ عربی است اما در نسبت بیشتری از صمغ عربی به رنگدانه ساخته شده است و همین موضوع باعث ضخیم تر و سنگین تر شدن رنگ با قدرت پوشانندگی بالا می شود. همانند آبرنگ، گواش نیز محلول در آب است و می تواند در صورت خشک شدن حتی سال ها بعد دوباره فعال شود!

مقدار کمی گلیسیرین و مواد نگهدارنده در گواش به حفظ رطوبت و جلوگیری از رشد باکتری های در آن کمک می کند و باعث سهولت در پخش رنگ بر روی سطح می شود.

گواش با کیفیت بالا جلوه ای قوی، روشن و مات می دهد و پس از خشک شدن سطحی مخملی را مشاهده خواهیم کرد. همچنین قابلیت ترکیب پذیری بسیار خوبی داشته و در بین طراحان و تصویرگران محبوبیت بسیار زیادی دارد.

رنگ های گواش بسیار متنوع هستند و در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک از برندهای مختلفی مانند پریمو (Primo)، استدلر (Steadtler)، فابرکاستل (Faber-Castell)، آرت لاین (Artline) و آریا (Arya) با طیف متنوعی از محصولات برای افراد مبتدی تا پیشرفته این رنگ ارائه شده است.

خرید انواع گواش در رنگ های متنوع از دفتردستک

پاستل

پاستل در دو نوع گچی و روغنی تولید می شود که هر کدام ویژگی های منحصربفرد خود را دارند. پاستل دارای رنگ های بسیار درخشانی است و برای کار با آن شما نیازی به پالت رنگ، قلم مو و یا حلال ندارید. تنها به یک ورق کاغذ و انشگتان درست خود نیاز دارید!

پاستل ها با وجود سادگی بسیار متنوع هستند. پاستل های نرم و روغنی دارای بافت کره ای یا مومی هستند که جلوه های بصری زیبایی به نقاشی می دهند و به دلیل بافت نرم و اثرگذاری فوق العاده ای که دارد دارای محبوبیت فراوان نزد کودکان است.

پاستل های گچی برای طراحی و کار با جزئیات دقیق مناسب هستند و نیاز است که با تمرینات مداوم مهارت کار با آن را بیاموزیم.

پاستل های حرفه ای دارای رنگ های قویتری هستند که با گذشت زمان کمرنگ نمی شوند! این موضوع به این دلیل است که نسبت رنگدانه به چسب بیشتر است در نتیجه پاستل حرفه ای شکننده تر است، اما پاستل برای افراد مبتدی و دانش آموزان به دلیل نسبت چسب بیشتر شکنندگی کمتری دارد، همچنین شدت رنگ در آنها کمتر است و به همین دلیل ارزان تر هستند.

در فروشگاه دفتر دستک مجموعه متنوعی از انواع پاستل گچی و پاستل روغنی مناسب افراد مبتدی و حرفه ای از برندهای پریمو (Primo)، استابیلو (Stabilo)، استدلر (Steadtler)، فابرکاستل (Faber-Castell)، آرت لاین (Artline) و آریا (Arya) عرضه شده است که با اطمینان از اصالت و کیفیت کالا می توانید خریداری نمایید.

مداد شمعی

مداد شمعی در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید می شود و کار با آن آسان است. در تولید مداد شمعی از رنگ های غیر سمی استفاده می شود و همین خصوصیت موجب می شود تا از آن برای آموزش نقاشی به کودکان با اطمینان استفاده شود. همچنین به دلیل بافت نرم با کمترین فشار قابلیت اثرگذاری بر روی سطح را دارد.

مداد شمعی در اشکال مختلفی مانند استوانه ای، دوکی، مثلثی و … تولید می شود و بیشتر از موم پارافین ساخته می شود. موم پارافین یک ماده غیر سمی است که با ترکیب رنگدانه های غیر سمی خطری برای کودک وجود ندارد. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه متنوعی از مداد شمعی از برندهای استابیلو (Stabilo)، پریمو (Primo)، استدلر (Steadtler)، بیک (Bic) و آریا (Arya) عرضه شده است.

مداد طراحی

در بیشتر زمینه ها دور شدن از یک ابزار مهم مانند مداد غیر ممکن است! فرقی نمی کند شما یک معمار و یا یک هنرمند حرفه ای باشید و یا اینکه تازه شروع به طراحی کردن کرده باشید؛ یک مداد طراحی خوب یک ابزار مهم و حیاتی برای شماست.

 

انتخاب بهترین مداد طراحی برای خلق ایده هایتان به اولویت های شخصی شما بر میگردد. شما می توانید مداد طراحی با درجه سختی های مختلف را انتخاب نمایید و قابلیت طراحی خود را برای داشتن انواع مختلف خط و سایه زدن گسترش دهید.

خرید انواع مداد طراحی ساده و فشاری از دفتردستک

در دفتر دستک مجموعه متنوع و حرفه ای مداد طراحی ساده و فشاری با درجه سختی های متنوع از برندهای کاوکو (Kaweco)، فابرکاستل (Faber-Castell)، استدلر (Steadtler) و استابیلو (Stabilo) برای خلق ایده های شما عرضه شده است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.