خرید آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی آن

1

آی پی ثابت برای بایننس را چگونه و از کجا باید تهیه کنیم ؟

اگر شما هم این روز ها به بازار ارز های دیجیتال وارد شده باشید، حتما دیده اید که برای فعالیت در صرافی های خارجی و استفاده از امکانات آن ها و ارز های خوب و پر سودی که پشتیبانی می کنند نیاز به « آی پی ثابت » دارید .

در این مقاله به چگونگی تهیه ، شیوه استفاده و تمامی ویژگی هایی که باید برای خرید یک آی پی ثابت بایننس باید مورد توجه قرار بدهید را بررسی خواهیم کرد .

چرا به آی پی ثابت نیاز داریم ؟

رونیکس

آی پی ثابت ، در واقع یک آی پی آدرس یا IP Address از کشور خارجی است که با استفاده از آن می شود بدون نگرانی تحریم ها را دور زد و به راحتی در سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند فعالیت کرد .

منظور ما استفاده از VPN یا هر نرم افزار دور زننده سیستم فیلترینگ داخل کشور نیست و اصلا استفاده از VPN را به هیچ تریدری پیشنهاد نمی کنیم .

آی پی ثابت چگونه قابل تهیه است ؟

آی پی ثابت همراه با یک سرور مجازی بایننس ارائه می شود ، محصولی به نام آی پی ثابت وجود ندارد ، بلکه همراه با خرید یک « سرور مجازی ترید و بایننس » شما میتوانید یک آی پی ثابت از یک کشور خارجی به دست آورید .

برای تهیه باید از وب سایت های معتبر فروش سرور مجازی بایننس استفاده نمایید .

آی پی ثابت همان VPN است ؟

خیر هیچ ارتباطی بین آی پی ثابت واقعی و VPN وجود ندارد و دو چیز کاملا متفاوت هستند .اگر قصد بردن سرمایه خود در بازار های مالی خارجی را دارید، به هیچ وجه از VPN های اشتراکی ، رایگان و غیر رایگان استفاده نکنید .

binance-static-ip-addressآی پی ثابت برای بایننس را از کجا بخریم ؟

بهترین راه برای خرید ای پی ثابت بایننس چیست ؟

بهترین راه، استفاده از سرور مجازی بایننس و ترید است ، بر روی هر سرور مجازی بایننس که شما خریداری کنید یک عدد IP کاملا اختصاصی برای 1 نفر اختصاص می یابد که میتواند تامین کننده امنیت و دور زننده کامل تحریم ها باشد .

سرور مجازی چیست ؟

سرور مجازی در واقع یک کامپیوتر 24 ساعته روشن داخل کشور خارجی ای است که اینترنت آن کشور و یک عدد آی پی اختصاصی از آن کشور را بر روی خود دارد .

شما میتوانید با هر دستگاهی نظیر لپ تاپ ، کامپیوتر و یا موبایل های اندرویدی یا IOS به سرور تان متصل شوید و با استفاده از آن در بازار ارز های دیجیتال با آن فعالیت کنید .

نگران از دست رفتن سرمایه تان در بازار های مالی هستید ؟ میخواهید همیشه موفق باشید ؟

اگر شخصی هستید که دارید سرمایه ای بزرگ و واقعی وارد بازار ارز های دیجیتال می کنید، باید حتما در انجام هر قدم در این مسیر دقت کنید .

اولین قدم معمولا خرید یک آی پی ثابت یا سرور مجازی بایننس برای شروع است ، در خرید و انتخاب این سرور مجازی دقت کامل و لازم را داشته باشید .

اگر قصد بازی با سرمایه تان را دارید ، به راحتی میتوانید از یک vpn که آی پی اش با هزارن نفر دیگر در اشتراک است را استفاده کنید ! به راحتی سرمایه تان را بازی داده اید و هر لحظه باید منتظر از بین رفتنش باشید .

آی پی ثابت برای بایننس

حتما از خودتان می پرسید چرا ؟ یک درصد فرض کنید یکی از آن هزاران نفری که شما با آن ها آی پی اشتراکی و یکسان دارید ، در بایننس یا هر سایت صرافی ارز دیجیتال دیگری تخلفی انجام بدهد ، منظور ما از تخلف هر کاری است که با قوانین سایت های صرافی ارز دیجیتال تضاد دارد ، برای مثال شخص با ای پی ایران به حساب خود که قبلا از همان آی پی اشتراکی شما استفاده میکرده است وارد شود ، تمام اکانت هایی که از آن ای پی استفاده می کنند هم به مشکل خواهند خورد .

 

IP ثابت بایننس باید از چه کشوری باشد ؟

آی پی ثابت بایننس باید از کشور هایی باشد که آنها را تحریم نکرده است یا احراز هویت از ساکنان آن کشور ها نخواهد .

شورهای نوع A :

کشورهایی که توسط هیچ جایی تحریم نیستند ، بایننس از کاربران آن کشور ها احراز هویت درخواست نمی‌کند، این کشورها شامل : هلند ، ترکیه، امارات، استرالیا، انگلیس، سنگاپور، کانادا، لهستان.

به ترتیب بهترین کشورها جهت خرید سرور مجازی برای فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال نظیر بایننس هستند.

بهترین کشور در حال، کشور هلند است برای خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید.

شما میتوانید از صفحات سرور مجازی هلند و سرور مجازی ترید دیدن نمایید :

http://webdade.com/trade-vps

https://webdade.com/vps-server-netherlands

کشورهای نوع B :

کشورهای نوع B در واقع کشورهایی هستند که « بایننس آن‌ها را تحریم نکرده » ولی با احتمال ۹۰% پس از ورود به حساب بایننس یا صرافی، از کاربر استفاده کننده و تریدر درخواست مدارک احراز هویت می‌کند.

این کشورها نظیر : آلمان ، فرانسه

کشورهای گروه B تحریم نیستند، ولی باید مدارک احراز هویت خود نظیر «پاسپورت، قبض آب و برق، گزارش حساب بانکی و یا کارت اقامت یا ID Card یا گواهی نامه رانندگی» از کشور آلمان یا فرانسه را به بایننس یا صرافی‌شان بدهند تا تایید شده و بتوانند فعالیت کنند.

سیاست بایننس در مقابل دریافت این مدارک به هیچ وجه مشخص نیست و ممکن است در آینده کشورهای گروه A و B عوض شوند و کشورهای بیشتری به گروه B اضافه گردند.

پس اگر شما مدارک احراز هویت از کشور آلمان یا فرانسه را دارید، می‌توانید موقعیت کشور خود را آلمان یا فرانسه انتخاب کنید و با ارائه مدارک آلمانی و فرانسوی به فعالیت خود بپردازید.

از چه شرکتی آی پی ثابت برای بایننس بخریم

هیچ کدام از کشور های خارجی برای بورس ایران مناسب نیستند و برای بورس ایران باید از سرور مجازی ایران استفاده کرد .

 

از چه شرکتی IP ثابت برای بایننس بخریم ؟

برای تهیه آی پی ثابت بایننس ، میتوانید از وب سایت وب داده دیدن نمایید .

لینک صفحه سرور مجازی ترید و خرید IP ثابت :

http://webdade.com/trade-vps

آدرس وب سایت جهت خرید آنلاین : webdade.com

شماره تماس جهت مشاوره پیش از خرید : 02191300210

وب داده اولین مرکز تخصصی ارائه سرور مجازی بایننس همراه با آی پی ثابت برای ترید بیش از 13 کشور دنیا است .

شرکت وب داده با دارا بودن تریدر های حرفه ای ، آی پی ثابت ترید را بررسی نموده و پس از انجام بررسی های کامل آن ها را در اختیار کاربران خود می گذارد .

نتیجه گیری پایانی :

در این مقاله ، تمامی محصولات « سرور مجازی ترید » ، « سرور مجازی بایننس » ، « آی پی ثابت برای بایننس » ، « آی پی ثابت برای ترید » و شیوه خرید آی پی ثابت را بررسی کردیم .

در نهایت پیشنهاد نهایی ما استفاده از سرور های مخصوص ترید و بایننس است و هیچ وجه از سرور های مجازی معمولی از کشور های خاص خریداری نکنید ، چرا که آن سرور ها برای ترید و بایننس آزمایش نشده اند و سرور های مخصوص ترید و بایننس همگی تست شده هستند تا شما به مشکلی نخورید .

در صورت داشتن هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور مجازی ترید و بایننس میتوانید از وب سایت وب داده به آدرس زیر دیدن نمایید :

http://webdade.com/trade-vps

یا با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید .

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. رضا می‌گوید

    دنیای سرمایه ها خیلی ریسک بالایی داره اگر vpn استفاده کنیم، بهترین راه همین استفاده از vps هست که ای پیش تا هر وقت خواستیم ثابت بمونه