فوت و فن خرید اتوی مناسب چیست؟

0

خشکشویی را فراموش کنید! امروزه آنقدر هزینه ها بالا رفته است که تا حد ممکن باید از کارهای هزینه بر جلوگیری کرد. همه افراد دوست دارند ظاهری جذاب داشته باشند و همیشه هزینه های زیادی را صرف لباس های گران قیمت می کنند ولی بیایید با هم روراست باشیم هر چقدر هم لباس شما گران باشد ولی پر از چروک باشد بی فایده است و انگار پول خود را دور ریخته اید. حالا راه حل چیست؟ ما در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی منزل مارکت به شما نکاتی را برای انتخاب و خرید یک اتوی خوب میگوییم که بتوانید اتویی خریداری کنید که به جای اینکه انرژِی و وقت زیادی را صرف اتو کشیدن کنید خیلی راحت و سریع با یک انتخاب درست این کار را درزمان بسیار کم انجام دهید.

جنس کف اتو

اولین چیزی که در هنگام انتخاب اتو مناسب باید به آن توجه کنید جنس کف اتو است. اگر می خواهید اتویی داشته باشید که به راحتی روی لباس به راحتی کشیده شود وسر بخورد همچنین به لباس ها نچسبد به سراغ اتوهایی بروید که جنس کفی آنها سرامیک و تیتانیوم باشد که بسیار مقاومت بالایی دارد و خیلی راحت هم تمیز می شود.

توان مصرفی اتو

توان مصرفی اتو با وات مشخص می شود. توان مصرفی تاثیر بسیار مستقیمی بر گرم شدن سریع اتو و تبدیل پرقدرت تر آب به بخار دارد. به طور معمول می توان گفت اتو های بخار تا 3000 وات هستند.

رونیکس

وزن اتو

اتونه خیلی سنگین باشد خوب است نه خیلی سبک! اگر سبک باشد لباس به خوبی اتو نمی شود اگر هم سنگین باشد بار ها و بارها بر روی لباس باید اتوبکشید تا چروک ها از بین برود و همچنین به دستتان فشار می آید و بعداز مدتی دچار مشکل می شوید. پس هنگام خرید به قدرت بدنی خود هم توجه داشته باشید. اگر دنبال اتو هایی با وزن استاندارد هستید اتو بخار فیلیپس بهترین گزینه می تواند باشد.

ظرفیت مخزن آب

اعصاب خورد ترین کار در هنگام اتوکشیدن این است که ببینید آب مخزن تمام شده و باید دوباره آن را پر کنید. مطمئنا بسیاری از افراد این تجربه را داشته اند. پس هنگام خرید به ظرفیت مخزن اتو که با سی سی مشخص شده است دقت کنید تا نیاز نباشد بارها وبارها مخزن اتو را پر کنید.

طول سیم اتو

شاید به نظرتان در هنگام خرید مسخره بیاید ولی طول سیم نکته بسیار ریزی است که باید به آن اهمیت دهید. اهمیت آن زمانی برایتان محسوس می شود که می خواهید می خواهید قدرت مانور روی لباس داشته باشد ولی می بینید که سیم اتو بسیار کوتاه است و از یک حدی بیشتر نمی توانید اتو را جابه جا کنید.

فروشگاهی برای خرید انواع اتو

اگر دوست دارید یک اتواصل با قیمت بسیار مناسب و گارانتی تهیه کنید حتما به ما در سایت فروشگاه اینترنتی منزل مارکت سر بزنید. ما برای راحتی شما بهترین برندهای لوازم خانگی مانند تفال، فیلیپس، بوش و…را فراهم کرده ایم تا با خیال راحت با دیدن مشخصات و مقایسه آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.