نگاهی به آخرین مقالات وب‌سایت درجه در اردیبهشت ۱۴۰۰

0

در این مطلب قصد داریم آخرین مقالات وب‌سایت درجه که در اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد را به طور خلاصه بررسی کنیم. اگر مشغله زیاد اجازه نمی‌دهد مطالب وب‌سایت درجه را با فراغ بال مطالعه کنید، ما بهترین‌ها را برایتان گلچین کرده‌ایم. این مطالب را از دست ندهید.

۱. بیت کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟

مدت‌هاست که ارزهای دیجیتال در ایران حسابی سروصدا کرده‌اند. در این میان بیت کوین به‌عنوان سردم‌دار ارزرمزها و قدیمی‌ترین ارز دیجیتال جهان، توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

رونیکس

در این مطلب در مورد ماهیت بیت‌کوین، کاربردهای این ارزدیجیتال، نحوه استخراج و نحوه کسب درآمد از بیت‌کوین را خواهید آموخت. اگر به فکر درآمدزایی از بیت کوین هستید، این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید

۲. آشنایی با بهترین کوله‌های مسافرتی

برای طبیعت‌گردها و کسانی که به فکر سفر ارزان هستند، کوله یکی از عناصر اصلی سفر است. گر به‌جای کشیدن ساک و چمدان به دنبال خودتان، ترجیح می‌دهید لوازم سفر را در کوله جا دهید، باید بدانید که کوله مناسب نقش مهمی در کیفیت سفرتان خواهد داشت.

برای اینکه از سفر لدت ببرید باید کوله‌ای انتخاب کنید که متناسب با نوع سفر همه وسایلتان در آن جا شود و هم‌زمان حمل آن ساده و وزنش مناسب باشد. علاوه بر این‌ها کیفیت و ویژگی‌های جنبی کوله هم اهمیت دارد. درجه ۹ مدل از بهترین کوله‌های مسافرتی را به شما معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

۳. راهنمای خرید صفحه کابینت

 

انواع مختلفی از صفحه کابینت وجود دارد که هر کدام فواید، معایت و ویژگي‌های منحصر به فرد خودش را دارد. محیط آشپزخانه به‌ویژه برای کسانی که وقت زیادی در آن می‌گذرانند، اهمیت ویژه‌ای دارد. صفحه کابینت علاوه بر ظاهر بر کیفیت کار در آشپزخانه هم تأثیر می‌گذارد.

در این مطلب از سایت درجه با انواع صفحه کابینت آشنا می‌شوید و می‌بینید که چگونه می‌توانید بهترین صفحه کابینت را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید

۴. جاروبرقی مخزنی یا پاکتی؛ کدام بهتر است؟

امروزه جاروبرقی یکی از لوازم اصلی خانه است. دست‌کم هفته‌ای یک بار و شاید هم بیشتر از آن استفاده می‌کنید. در این میان فارغ از مدل و قدرت جاروبرقی، موردی که برای خیلی‌ها اهمیت دارد، چکونگی تخلیه جاروبرقی است. ترجیح می‌دهید، راحت و بی‌دردسر پاکت زباله را خارج کنید و دور بیندازید یا اینکه هربار مخزن ثابت جاروبرقی را خالی کنید.

فارغ از راحتی کار، جاروبرقی مخزنی و پاکتی هر کدام مزایا و معایبی دارند که در انتخاب شما تأثیرگذارند. در این مطلب درجه می‌بینید که کدام نوع برای شما بهتر است.

بیشتر بخوانید

۵. بهترین گیاهان آپارتمانی گلدار

امروزه که دیگر خبری از باغچه‌های پروپیمان در حیاط‌ها نیست، گل‌های آپارتمانی نقش مهمی در روح بخشیدن به فضای داخل خانه دارند. در این بین خیلی‌ها دوست دارند کیاهان گل‌دار رنگارنگ چشمانشان را نواز کنند. اما از میان گیاهان آپارتمانی گلدار کدام مناسب‌ترند؟! علاوه بر سلیقه و ذائقه شخصی عواملی مانند، فضای در اختیار، نورگیر بودن محل، میزان رسیدگی و … هم در انتخاب گیاه مناسب اهمیت دارند.

در سایت درجه شما را با انواع گیاهان آپارتمانی گل‌دار و شرایط نگهداری هر یک آشنا می‌کنیم. با خواندن این مطلب درمی‌یابید کدام گیاه انتخاب مناسبی برای شماست.

بیشتر بخوانید

۶. راهنمای خرید آبچکان

راهنمای خرید آبچکان از بهترین مقالات سایت درجه

آبچکان از ارکان اصلی آشپزخانه است. حتی اگر ماشین ظرف‌شویی داشته باشید، همیشه نمی‌توانید برای یکی دو قلم کاسه و بشقاب آن را راه بیندازید. گاهی شستن دستی ظرف‌ها اجتناب‌ناپذیر است. همیشه هم یک همکار آماده و همراه ندارید که بلافاصله ظرف‌ها را خشک کند. پس وجود آبچان ضروری است.

در این مطلب از سایت درجه شما را با انواع آبچکان آشنا می‌کنیم. خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند که بهترین آبچکان را با توجه به جنس، ویژگی‌های سینک و عوامل دیگر انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید

۷. محبوب‌ترین پاوربانک‌های بازار ایران

در دنیای امروز ذخیره داده‌ها برای خیلی‌ها از ضروریات است. بعضی‌ها کارشان با یکی دو فلش مموری راه می‌افتد اما خیلی‌ها به فضای بیشتر از اینها نیاز دارند. از رایج‌ترین و پرطرفدارترین ابزارها در میان این افراد پاوربانک‌ها هستند.

شاید انتخاب پاوربانک مناسب با وجود تنوع گسترده مدل‌ها برایتان ساده نباشد. سایت درجه در مطلبی ویژه نکات مهمی را که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، برای شما گردآوری کرده است. این مطلب پرطرفدارترین مدل‌های پاوربانک در بازار ایران را به شما معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

۸. مقایسه کامل گلکسی A52 و A72

اگر در بین میان‌رده‌های بازار موبایل به دو گزینه نهایی گلکسی A52 و گلکسی A72 رسیده‌اید، این مطلب را از دست ندهید. در یک بررسی شسته‌رفته جنبه‌های مختلف این دو گوشی توصیف و مقایسه شده‌اند. بررسی و مقایسه این دو مدل از نظر طراحی، نمایشگر، سخت‌افزار، دوربین و باتری کار انتخاب را برایتان ساده‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید

۹. بهترین تابه‌های گریل در بازار ایران

از دردسر راه‌انداختن منقل و کباب‌پز که بگذریم، تابه‌های گریل ابزاری برای پخت سالم غذاها بدون روغن یا با روغن خیلی کم هستند. اما کدام مدل و چه نوع تابه‌ای برای خرید مناسب است. عوامل مختلفی در انتخاب شما مؤثرند.

پخت غذا در تابه‌ گریل روشی برای حفظ ارزش غذایی خوراکی‌ها و داشتن تغذیه سالم است. برای رسیدن به این هدف، درجه شما را در انتخاب بهترین تابه گریل یاری می‌کند. اگر به پخت سالم و کم‌و‌بیش بی‌دردسر اهمیت می‌دهید، این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید

این بود بهترین‌های درجه در ادریبهشت ماه؛ البته که مطالب متنوع با موضوعات مختلف در وبسایت درجه فراوان‌اند. خوب است سری به درجه بزنید و بسته به سلیقه و نیازتان از مطالب استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.