نکات  مهم و کاربردی درباره استفاده از سمعک

0

برخی از افراد دچار مشکلات شنوایی هستند یعنی نمی توانند صداها را به صورت عادی دریافت کنند و احساس ضعف درشنوایی دارند. این افراد باید با مراجعه به کلینیک توسط متخصص شنوایی شناس تست شنوایی انجام بدهند که بسیار راحت و بدون هیچ گونه دردی انجام می گیرد و در صورت نیاز برای شما وسیله ی کوچکی به نام سمعک تجویز می شود. حالا مشکل اصلی از جایی شروع می شود که برخی از افراد دوست ندارند سمعک استفاده کنند وبه فکر قضاوت افراد هستند ویا فکر می کنند فقط سالمندان باید از سمعک استفاده کنند، برای همین دائم این کم شنوایی را پشت گوش می اندازند ولی در نظر داشته باشید کیفیت زندگی شما و روابط اجتماعیتان زمین تا آسمان با سمعک فرق خواهد کرد.

ترس از قضاوت ها ممنوع!

همه افراد به راحتی با تلفن صحبت می کنند واز طریق تلفن همراه با سراسر دنیا در ارتباط هستند و یا از ماشین برای راحتی بیشتر خود استفاده می کنند سمعک هم دقیقا وسیله ای است که شما، برای راحتی خود و تعامل با دیگران از آن استفاده می کنید و به دیگران نشان می دهید که فرد اجتماعی هستید و از طریق سمعک و با تقویت صداها برای ارتباط بهتردر حال تلاش هستید و این قابل تحسین است. این را هم در نظر داشته باشید با پیشرفت تکنولوژِی سمعک هایی با ظاهری زیبا و کوچک و یا حتی مدل های نامرئی وارد بازار شده اند که از جمله پرطرفدارترین آنها میتوان به برند زیمنس اشاره کرد. البته قیمت سمعک زیمنس در مدل های مختلف آن با توجه به فناوری استفاده شده متفاوت است.

سمعک ها چگونه کار می کنند؟

سمعک ها به دو دسته باتری خور و شارژِی تقسیم می شوند. باتری سمعک های باتری خور به طور معمول 3 تا 15 روز برای شما کار می کند. دسته دوم سمعک های شارژِی هستند که بین 3 تا 4 ساعت شارژشان پر می شود و برای 15 تا 24 ساعت می توان از آن استفاده کرد.

رونیکس

استفاده از سمعک در شب

درتمام طول روز می توانید از سمعک خود استفاده کنید. ولی به خاطر داشته باشید که سمعک را در هنگام خواب نباید استفاده کنید و باید از گوشتان آن را خارج وخاموش کنید سپس در جای مخصوصش قرار دهید.

تنظیم سمعک

سمعک ها یا به صورت دستی تنظیم می شوند که فرد دائم باید صداها را کم و زیاد کند و یا سمعک ها هوشمند هستند و این قابلیت را دارند که به صورت خودکاروبدون نیاز به دستکاری فرد صداها را تنظیم کند.

نکات مهم درباره سمعک و باتری آن

در محیط های خیس مانند حمام به هیچ عنوان از سمعک استفاده نکنید

اگر در جای مرطوب زندگی می کنید روزی دو بار سمعک خود را خارج و خشک کنید

از قرار دادن سمعک در جاهای گرم مانند پشت شیشه وتابش نور آفتاب جلوگیری کنید.

مواظب باشید سمعکتان از دستتان نیفتد زیرا مدارهای داخلی سمعک بسیار حساس هساتند و دچار آسیب می شوند

برای تعویض باتری هیچ وقت باتری قدیمی و نو را در کنار هم قرار ندهید

برای ماندگاری بیشتر هر زمان نیاز به استفاده از آن ندارید خاموشش کنید

از باتری ساعت به هیچ عنوان برای سمعک استفاده نکنید زیرا ولتاژهای متفاوتی دارند

کلینیک سمعک شنوایی قلهک

برای انجام هرگونه تست شنوایی و خرید سمعک می توانید به کلینیک مجهزو تخصصی سمعک شنوایی قلهک مراجعه کنید یا در صورت نیاز می توانید به سایت ما بروید و در قسمت درباره ما با قرار دادن شماره تماس و نام ونام خانوادگی خود در فرم مربوطه درخواست خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. ما برای راحتی شما امکان اعزام پزشک متخصص برای انجام انواع تست ها ، تجویز سمعک و شرایط اقساطی خرید سمعک را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.